דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
אבי 18/12/12 |  צפיות: 3023

יש היום כל מיני דרכים לקבל הלוואות. חברות רבות פתחו את שעריהן והחלו לתת הלוואות. חלקן מגדירות אותן כהלוואות למטרה מסויימת: מטיפול שיניים ועד רכישת רכב. חלקן מבטיחות הלוואות אקספרס שיהיו בחשבוננו תוך 24 שעות. מדובר פה בחברת שהן חברות חוץ בנקאיות וההלוואות מטבע הדברים הן הלוואות חוץ בנקאיות. אלה חברות העוסקות בתחום הפיננסי מצד זה או אחר. חברות אלה כוללות חברות ביטוח, חברות אשראי, חברות השקעות ואפילו חברות שמרכז עיסוקן הוא מתן הלוואות.

איך תדעו מה מתאים לכם? תבדקו. פשוט מאוד. כמו בכל מוצר שאתם קונים, בין אם דרך האינטרנט ובין אם בדרך אחרת. ישנם מספר קריטריונים שצריך לבדוק כאשר מבקשים הלוואות: מה הסכום המקסימלי אותו ניתן לקבל, מהי הריבית השנתית, לכמה תשלומים ניתן לפרוס את החזרת ההלוואה, ואם אנחנו מחפשים לקבל הלוואות אקספרס- האם אותה חברה נותנת הלוואות אקספרס ותוך כמה זמן הכסף בחשבון. לעיתים אנו נקלעים למצב בו כל רגע חשוב.

האם כל חברה שאפנה אליה תענה בחיוב לבקשתי? אתם שואלים את עצמכם. אז כן. ברוב המכריע של המקרים החברה תענה לכם בחיוב. אם חשבונכם אינו מוגבל ע"י בנק ישראל כמעט כל החברות יקבלו את הבקשה. התהליך הוא מאוד פשוט. בפניה טלפונית או אינטרנטית אתם מבקשים את הבקשה, הסכום ובמידה וסכום זה אפשרי החברה תפרט את תנאי ההלוואה ותזרים את הכסף לחשבון.

מתי צריך את שירותיהן של חברות אלו? בכל מצב כדאי לכם לבדוק מה הן מציעות. הן בהחלט יכולות לחסוך לכם את התהליך המעיק לפעמים של הליכה לבנק, המתנה בתור ושיטוח בקשתכם בפני פקיד הבנק. נכון שגם לבנק ישנן הלוואות הניתנות דרך האינטרנט או הלוואות אקספרס. לא תמיד כל אחד יכול לקבלן, ואם אתם יכולים- מצויין. יש לכם אפשרות לשלב בין ההלוואה שמציע הבנק לבין הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואה מהבנק דורשת בחלק מהפעמים השגת ערבים. מצב שהוא לא נעים ולא נוח לאף אחד ולפעמים גם בלתי אפשרי אם אין את מי לגייס לטובת העניין. הלוואות חוץ בנקאיות לא כרוכות בהשגת ערבים. בחלקן אין בכלל צורך בבטחונות.

הסכומים אותם ניתן לקבל בהלוואות חוץ בנקאיות הם לרוב כמה עשרות אלפי שקלים. סכום בינוני אבל נחמד. בהחלט יכול להספיק בחלק מהמקרים ובמקרים אחרים יכול לשמש כתוספת. לעיתים מה שחשוב הוא שנשיג הלוואות אקספרס שיגיעו לחשבוננו במהרה ואת זה מבטיחות רוב החברות החוץ בנקאיות.

אז לפני שאתם עושים דרככם אל הבנק בפעולה אוטומטית חכו רגע. נכון. הצורך לבקש הלוואות נתפס לנו ככזה שמעמיד אותנו בעמדת נחיתות אך זה ממש לא כך. היו צרכנים נבונים גם כאן. זיכרו שהלוואה היא מצב זמני. כל הלוואה סופה להסתיים. ממש כמו קניה של מכשיר חשמלי שאתם משלמים עליה בתשלומים, רק שבהלוואות קיימת הריבית. על אותה ריבית מתחרות ביניהן כל החברות נותנות ההלוואות. התמקחו על הריבית אם היא נראית לכם גבוהה מדי (וגם אם היא לא נראית גבוהה מאוד זה לא יזיק) נסו להשיג את הטוב ביותר עבורכם. שיהיה בהצלחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI