דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות
הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות
אבי 23/12/12 |  צפיות: 3410

רובנו היינו בשלב כזה או אחר בחיינו סטודנטים. רובנו יודעים מה זה אומר לרוץ מהרצאה להרצאה, מהלימודים לעבודה ובחזרה. וכשחוזרים הביתה, לנחות על המיטה אבל רק לכמה דקות כי יש עבודה להכין. כן, רבים מאיתנו היו בסרט הזה. זו תקופה שהביטחון, לפחות הביטחון הכלכלי בה הוא לא רב. סטודנטים רבים חיים על הקצה והמשכורת שהם מרויחים מספיקה לקיום בסיסי או שאפילו גם לזה לא לגמרי. אז אפשר להעזר בהורים- הם עדיין כאן בשבילכם. אפשר גם להעזר במלגות אם אתם עומדים בקריטריונים לקבלתן, אך עדיין, אם אתם רוצים שקט לאורך זמן- בהחלט כדאי לכם לבדוק אילו הלוואות מוצעות היום ובאילו תנאים.

הלוואות חוץ בנקאיות

בעבר, מי שרצה לקבל הלוואות, היה ניגש לבנק במבט מתחנן ומבקש מפקיד הבנק הלוואה שתעלה אותו קצת מעל המים. זאת בהנחה שפקיד הבנק לא הציע זאת קודם.

מכיוון שהלוואות מסייעות לבנקים בהעלאת הרווחים שלהם, חברות נוספות נכנסו לתחום ההלוואות ומציעות הלוואות חוץ בנקאיות. מדובר בחברות העוסקות בתחום הכלכלי בדרך זו או אחרת: חברות אשראי, חברות ביטוח, חברות השקעות וחברות מימון. הן מציעות כל מיני סוגים של הלוואות חוץ בנקאיות. בין היתר הלוואות לסטודנטים.

מה המיוחד בהלוואות לסטודנטים?

הלוואות לסטודנטים באות לקראת הסטודנטים. חברות המציעות הלוואות מסוג זה מודעות לכך שהסטודנט נמצא בשלב בחייו בו זריקת עידוד בצורת הלוואה בתנאים משופרים בהחלט תעזור לו והוא ישמח לקחת אותה. מדובר בסכומים בסדר גודל בינוני של כמה עשרות אלפי שקלים. יתרון גדול של כל ההלוואות לסטודנטים הוא שהן ניתנות באופן מיידי, ממש מהיום למחר בלי שיבדקו נתונים הקשורים לחשבונו של הסטודנט. אין בהן צורך בערבים ואפילו לא בבטחונות אחרים דוגמת תכנית חסכון המשועבדת לטובת ההלוואה. זו הלוואה שבאמת ניתנת בקלות ללא עניינים מיוחדים. יתרון נוסף של הלוואות לסטודנטים הוא שהריבית עליהן נמוכה מההלוואות הרגילות המקבילות להן מבחינת סכום ההלוואה וזמן ההחזרה. ייחוד נוסף והמשמעותי מכולם הוא זמן תחילת ההחזרה של ההלוואה.

אילו טווחי החזרה קיימים?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של הלוואות חוץ בנקאיות המיועדות לסטודנטים:

הסוג הראשון הוא הלוואה שההחזר עליה מתחיל מייד עם קבלתה. למעשה הלוואה רגילה, אך הריבית בה תהיה נמוכה בגלל תחילת ההחזר המיידי. הסטודנט יוכל לבחור את משך ההחזרה, לרוב עד 3 שנים. חברות אשראי וגם חברות ביטוח נותנות הלוואות כאלה ובהחלט מעודדות את לקיחתן. אם אתם יכולים לעמוד בתשלום חודשי קבוע נוסף- בהחלט תוכלו לבחור בהלוואה זו.

הסוג השני הוא הלוואה שתתחילו לשלם עליה רק עם סיום הלימודים. תהיה עליה ריבית גבוהה יותר מבסוג הראשון, אך יש לה יתרונות. כאן תוכלו לקבל סכום כסף שישאר לכם באמת רק להוצאותיכם ולא תהיה נגיסה ממנו לצורך החזר ההלוואה. בסך הכל בהחלט סביר שלאחר סיום הלימודים תהיו פנויים יותר להחזר הלוואות.

הסוג השלישי הוא הלוואה ארוכת טווח שהתשלום עליה יחל רק 12 שנה לאחר קבלתה. יתכן שמתוך חשיבה ש- 12 שנה לאחר סיום הלימודים תהיו מבוססים ותוכלו להחזיר את ההלוואה בקלות.

כך שיש כל מני אפשרויות שיעזרו לכם לצלוח ביתר קלות את תקופת הלימודים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI