דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות לסטודנטים
הלוואות לסטודנטים
אבי 23/12/12 |  צפיות: 3022

תואר ראשון הוא כרטיס כניסה למגוון של עבודות משום שהוא מלמד על יכולת לימוד, העמקה, אחריות ועוד תכונות נוספות שבוודאי יש למי שצלח לימודים אקדמיים. חשוב לזכור כי הלימודים האקדמיים הם גם דבר מהנה למדי. האתגר האינטלקטואלי, חיי החברה, פיתוח הסקרנות והחשיבה הביקורתית הם רק חלק קטן מהיתרונות שטומנים בחובם לימודים אקדמיים. רבים זוכרים את התקופה הסטודנטיאלית כמשהו שיש להתרפק עליו.

האתגר האקדמי

הלימודים האקדמיים זכורים לרבנו כמשהו שהוא בעל זיכרון מתוק מן העבר נטול הדאגות שבו ריגושים רבים והנאות רבות שקשורות ללימודים עצמם ולחיי החברה התוססים שמתלווים אליהם. הזיכרון האנושי הוא מטעה ולעתים אנו נוטים לעשות אידאליזציה של העבר. אם נפשפש היטב בזיכרון ונרד קצת לפרטי פרטים נזכור שלצד ההנאות הגדולות שמקושרות לתקופה הסטודנטיאלית חווינו גם בעיות כלכליות לא מבוטלות.

לימודים יקרים? יש פתרון

כן, הלימודים האקדמיים הם יקרים והמחיה בישראל יקרה אף היא והמצב סבוך עוד יותר עם משרות הסטודנט שלהן שכר נמוך במיוחד שעות העבודה שמקדישים הסטודנטים הן מעטות מה שמותיר אותם עם שכר נמוך במיוחד שבקושי מספיק לשלפם שכר דירה. למי שלא יודע, כאן אולי המקום לספר שסטודנטים הם יצורים אנושיים שנזקקים גם הם לפת לחם כדי לשרוד מה שמייקר עוד יותר את הסיפור. התוצאה היא שסטודנטים מסתובבים סיב הזנב של עצמם בין עבודות שונות, מתן שיעורי עזר וכמובן לימודים והכנה לבחינות.

לא פשוט אך אפשרי

האמת היא שזה לא פשוט להיות סטודנט בישראל, אך זה לא חייב להיות כך. אין לנו כוונה להציע פתרונות קסם שיאפשרו לכפם הסטודנטים בדרך לחיות חיים ראוותניים מלאים במותרות מבלי לעבוד. אנחנו רוצים להציע לכם לחשוב קצת קדימה ולמצוא דרכים יצירתיות לממן את שכר הלימוד ואת ההוצאות הנלוות. ראשית כדאי למצוא עבודה טובה שתאפשר לכם לעבוד בסופי שובע עם תעריפים גבוהים יותר וכך להעלות את השכר ולעבוד יותר שעות.

אתרי המלגות

מלבד זה, כדאי להכיר את אתרי המלגות באינטרנט שבהם תקבלו מידע מפורט על מלגות ועל הלוואות לסטודנטים בתנאים נוחים במיוחד. גופים שונים כמו משרד החינוך, עיריות וקרנות שמעוניינות לקדם את ההשכלה הגבוהה בפריפריה או בקרב שכבות מצורה מציעות הלוואות לסטודנטים בתנאים נוחים במיוחד  במרבית המקרים כל מה שצריך לעשות הוא למלא טופס מיוחד ולצרף אליו כמה אישורים. סביר להניח שאם עניתם על התנאים תקבלו הביתה צ'ק עם מלגה או הלוואה.

נוחות במיוחד

כאן המקום להסביר כי הלוואות לסטודנטים הן נוחות במיוחד. לא רק שבמרבית המקרים אלה הלוואות ללא ריבית, אלא גם במרבית המקרים פירעון הלוואה מתחיל לאחר סיום הלימודים, מה שהופך אותן לאטרקטיביות במיוחד. בנוסף, ריבוי תשלומים הופך את ההחזר החודשי לזניח במיוחד כמו בהלוואה של משרד החינוך שעומדת על 6,000 ₪ וניתן לפרוס אותה על 36 תשלומים.

הלוואה חוץ בנקאית

ניתן לקחת גם הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות לסטודנטים שניתנות לא דרך הבנק. ההליך הוא מהיר וניתן לקבל סכום נאה של כ 30,000 ₪ ללא ערבים וללא ביטחונות. זהו סכום שיכול לממן שכר לימוד של שלוש שנות לימודים אקדמיים בשכר אוניברסיטאי ולכם מי שאין באמתחתו מקור מימון לשכר הלימוד צריך לשקול הלוואות חוץ בנקאיות ברצינות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI