דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר הלוואות לעסקים- לא כל כך מסובך
הלוואות לעסקים- לא כל כך מסובך
גבע בארט 20/01/13 |  צפיות: 2558

לצערך ולצערם של כולם הקופה של העסק מתרוקנת ואתם זקוקים בדחיפות לסיוע כספי אשר יספק לכם כסף נזיל. אתה לא רוצה לפנות לבנק מכיוון שמדובר בתהליך בו אינך מבין כלל ואתה חושש להסתבך ולהגיע למצב עוד יותר גרוע. כמו כן אתה יודע כי העסק שלך  מספק עבודה לאנשים רבים והוא תורם למדינה. מדוע שלא תפנה בבקשה לקבל הלוואות לעסקים? סביר להניח כי תצליח לקבל את רצונך. העסק שלך כבר הוכיח את עצמו. נוסף על כך יש לו פוטנציאל להצלחה רבה עוד יותר. שנס מותנייך והגש בקשה.

הלוואות לעסקים- מרעיון לביצוע

קרן סיוע לעסקים כמו למשל קרן קורת לעסקים וכן קרנות סיוע לעסקים נוספות אחרות, עשויות לעזור לך מאוד בשלב קריטי זה. הלוואות בערבות המדינה עשויות לעזור ולשמש כסיוע כלכלי עבור עסקים רבים. המדינה תומכת בהגדלת תפוקת המשק, לשם כל הוקמה קרן לעסקים. הלוואות מקרן המדינה וכן הלוואה מקרנות המדינה, יאפשרו לכם לקבל את הסיוע אשר דרוש לכם במהירות. באופן זה תוכלו לעבור את השלבים הקשים ולהניב תוצאות. לשם כך נוצרו הלוואות המדינה לעסקים. במידה ואתה בעלי עסק וחשים כי אתם זקוקים לעזרה, תדרשו למלא טפסים. תוכלו לקבל ייעוץ עסקי ונוסף על כך תוכלו לחפש באינטרנט את הצירוף "טפסים קרן תבור". כמובן שבמידה ותפנו אל קרן אחרת תצטרכו לחפש את הטפסים אשר שייכים אליה.

כל קרן לסיוע עסקים מציבה תנאים שונים עבור  נתינת הסיוע  מימון לעסקים מקרנות המדינה  יינתן במידה ויש לעסק עתיד.הסיבה לכך ברורה, קרנות המדינה אינן שואפות לבזבז את כספן לריק. בכדי שלא לבצע טעות בוחנת קרן בערבות המדינה את מצבה הכלכלי של כל חברה אשר מבקשת הלוואות מקרן זו או אחרת ומוודאת כי מתן הלוואה בערבות המדינה תשתלם לה. רק חברות יציבות אשר הציגו תוכנית ברורה למינוף הכספים יוכלו לקבל מימון לעסקים.

בכדי שלא תבצעו טעות בהגשת הבקשה והטפסים חשוב שתקבלו ייעוץ. טעות עלולה לגרום לפסילת הבקשה עבור קבלת הלוואות מקרן לעסקים. כתוצאה מכך עלולה להיווצר תקופת צינון וייתכן כי תפספסו את הזמן עבור שיקומו של העסק או הרחבתו.

אחת מהקרנות אליהן תוכלו לפנות בבקשה הינה קרן תבור בערבות המדינה. זוהי קרן לעסקים בינוניים. כמו כן תבור קרן סיוע לעסקים או בשמה הנוסף תבור קרן הלוואות הינה קרן סיוע לעסקים קטנים. קרן מדינה תבור או קרן קורת יאפשרו לכם להחזיר את הכספים במהלך חמש שנים שלמות. קרן תבור ועוד קרנות אחרות עשויות להציל את העסק שלכם ולאפשר לכם לקבל הלוואות לעסקים ברגע הנכון כך שלא תפספסו את רכבת השוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גבע בארט


 


מאמרים נוספים מאת גבע בארט
 
מימון לעסקים - איך לא ידעת?
מימון לעסקים - השמועה אומרת ש... אין זהו סוד. הקמת עסק ,דאגה לתחזוקתו השוטפת - עמידה בתשלומי ההוצאות והפקת רווחים הם אינם תהליכים פשוטים כלל.

הלוואות בערבות המדינה- קח אוויר ותקשיב
הלוואות בערבות המדינה- אין מוצא? דווקא יש! חולם לפתוח עסק מאז ילדותך אך אין לך מספיק כספים בשביל להרים את העסק? רוצה להרחיב עסק קטן או בינוני? נתקלת במחסור בכספים ואתה עומד בפני קריסה?

הלוואות לעסקים - זורקים לך חבל
הלוואות לעסקים- בדיוק כשאתה צריך עזרה עסקים רבים קמים ונופלים בעידן המודרני. התחרות בשוק הינה קשה ביותר, מדובר בהישרדות.

הלוואות לעסקים- לא כל כך מסובך
הלוואות לעסקים- זמן עכשיו העסק שלך גדל ומתפתח, אתה בונה עוד אגף ומוסיף עובדים, מגדיל את התפוקה. כולם עובדים שעות נוספות עכשיו, יודעים כי יש לנצל את מצב השוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI