דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר הלוואות בערבות המדינה- קח אוויר ותקשיב
הלוואות בערבות המדינה- קח אוויר ותקשיב
גבע בארט 10/02/13 |  צפיות: 2713

כל הסיבות הללו הינן סיבות מספיקות בשביל שתפנה לבקשת סיוע מידי הלוואות בערבות המדינה. במידה ותפנה לבקשת ההלוואות, יהיה על העסק שלך לעמוד בקריטריונים מסוימים.כמו כן, מדובר בתהליך לא פשוט אשר מחייב את מילויים של טפסים רבים, אך כל בעיה אשר תעמוד בפנייך עשויה לבוא לידי פיתרון. תוכל לקבל סיוע על ידי יועץ פיננסי, בעל מקצוע זה יעזור לך לבצע את כל התהליך הבירוקרטי וימנע ממך להגיש בקשה שגויה אשר תגרום לדחייתה של הבקשה וכניסה לתקופת צינון. כמו כן יהיה עלייך לנהוג בסבלנות ולהתאזר באמונה ואופטימיות.

הלוואות בערבות המדינה- כי למדינה יש אינטרס

מטרתם של קרנות סיוע לעסקים הינה לעודד את התפתחותו של השוק. למדינה יש אינטרס לעודד תחרות בין עסקים. תחרות בין העסקים תעזור לאזרחים  מפני שהיא תגרום להוזלת המחירים בשוק ולעליית רמתם של המוצרים. כמו כן, המדינה שואפת להרחיב את אפשרויות התעסוקה עבור אזרחים ותיקים, עולים חדשים ולעודד את התפתחותו הכלכלית של המשק.  קרן בערבות המדינה עשויה לעזור לעסק שלך בדרכים רבות, בין היתרונות הרבים, תוכל לקבל את ההלוואה בזמן קצר- תוך חודש ימים, תוכל להחזיר את ההלוואה במשך חמש שנים, תקבל ביטחונות של עד כ- 25% מגובה ההלוואה ועוד. קרנות מדינה כמו למשל קרן תבור או לחילופין קרן קורת, עשויות להיות הדרך שלך להצלחה, הן מיועדות בדיוק למצבים כאלו.

קרן לעסקים תאפשר לך להקים את העסק עליו חלמת זה שנים. כמו כן תוכל להרחיב עסק קיים או למנוע את נפילתו של עסק בזכות הקרן לסיוע לעסקים. משך הזמן הקצר עבור קבלתה של קרן סיוע לעסקים משחקת תפקיד מרכזי מכיוון שהזמן הינו פרמטר קריטי ביותר עבורך. ככל שהזמן עובר אתה עשוי לאבד כספים, לפטר עובדים ולאבד מוטיבציה. בעזרת תזרימי כספים בזמן הנכון והמהיר ביותר, יהיה ניתן להציל עסק מקריסה.

אל תהססו לפנות ולבקש הלוואות בערבות המדינה. הלוואות אלו עשויות לעזור לכם מאוד ולמנוע מכם את תחושת הפספוס. מדובר בתנאים הטובים ביותר: קבלה מהירה של כספים, אפשרות להחזרת ההלוואה באיטיות וקבלת ערבויות וביטחונות מידי המדינה. כל העסקים זקוקים לתמיכה בשלב זה או אחר, השאלה הנשאלת במקרה של לקיחת הלוואה הינה היכן ניתן לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. במקרים אלו התשובה הינה ברורה. הדרך הטובה ביותר עבור קבלת ההלוואה היא קבלת סיוע מידי הקרנות השונות. בצורה הזו תוכלו לקבל ייעוץ פיננסי מידי מומחים, הכוונה והנאה מההטבות והתנאים הנוחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גבע בארט


 


מאמרים נוספים מאת גבע בארט
 
מימון לעסקים - איך לא ידעת?
מימון לעסקים - השמועה אומרת ש... אין זהו סוד. הקמת עסק ,דאגה לתחזוקתו השוטפת - עמידה בתשלומי ההוצאות והפקת רווחים הם אינם תהליכים פשוטים כלל.

הלוואות בערבות המדינה- קח אוויר ותקשיב
הלוואות בערבות המדינה- אין מוצא? דווקא יש! חולם לפתוח עסק מאז ילדותך אך אין לך מספיק כספים בשביל להרים את העסק? רוצה להרחיב עסק קטן או בינוני? נתקלת במחסור בכספים ואתה עומד בפני קריסה?

הלוואות לעסקים - זורקים לך חבל
הלוואות לעסקים- בדיוק כשאתה צריך עזרה עסקים רבים קמים ונופלים בעידן המודרני. התחרות בשוק הינה קשה ביותר, מדובר בהישרדות.

הלוואות לעסקים- לא כל כך מסובך
הלוואות לעסקים- זמן עכשיו העסק שלך גדל ומתפתח, אתה בונה עוד אגף ומוסיף עובדים, מגדיל את התפוקה. כולם עובדים שעות נוספות עכשיו, יודעים כי יש לנצל את מצב השוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI