דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר למה לרכוש אופניים חשמליים מתקפלים?
למה לרכוש אופניים חשמליים מתקפלים?
אופניים חשמליות 22/01/13 |  צפיות: 3610

זהו אחד הטרנדים החמים ביותר של עולם התחבורה כיום. תשכחו ממחירי הדלק הנוסקים כלפי מעלה, מהמס על מכוניות או מבעיות החנייה והפקקים- רבים בוחרים, ובצדק גמור, לעבור לאופניים, רצוי חשמליים. ובין דגמים אלה, תופסים מקום של כבוד אופניים חשמליים מתקפלים, שלוקחים הכול כמה צעדים קדימה.

על הדגמים החשמליים (והמתקפלים)

לפני שנתייחס לדגמים המתקפלים, ראוי להדגיש מדוע ראוי להשקיע את הכספים ברכישת אופניים חשמליים. ובכן, ברמה הכללית הם מאפשרים לגמוע מרחקים מרשימים בהחלט, במהירות גבוהה באופן יחסי. הם זולים, מונעים מאיתנו את הפקקים או בעיות החנייה, שומרים על הסביבה, וכן- גם משפרים את הכושר הגופני.

אולם, לעיתים אופניים אלה עלולים שלא להספיק- חשבו, למשל, על מקרים בהם צריך לגמוע מרחקים גדולים עוד יותר מאשר עשרות הקילומטרים שמציעים הדגמים החשמליים הבסיסיים. במצב כזה, היינו שמחים בפתרון נייד, שיאפשר את השמתם של האופניים בתא המטען של המכונית או המונית, או אפילו סחיבה פשוטה שלהם לאוטובוס. הדגמים המתקפלים מציעים את זה בדיוק.

כך הקיפול נעשה יותר נוח

ברור כי שכשזה נוגע לדגמים המתקפלים, עיקר הדגש צריך להיות על מנגנון נוח ויעיל שיאפשר לבצע את הפעולה בפרק זמן מהיר. הדגמים המתקפלים מאפשרים לנו את זה, שעה שהם עושים את המלאכה תוך לא יותר מאשר חמש שניות. חומר האופניים המתכתי, כשהם במצב המקופל, קל לנשיאה, כך שהם מתאימים לכל אחד למעשה.

השקעה חד פעמית

יש לציין כי עבור המעוניינים באופניים חשמליים עומדות מספר אפשרויות. ראשית, הם יכולים לרכוש את אחד הדגמים ה"מוכנים", אשר מגיעים כבר עם המנוע החשמלי המפורסם. אפשרות אחרת, יעילה לא פחות, היא הסבת אופניים "רגילים" לחשמליים. הדבר נעשה באמצעות הרכבת קיט לאופניים חשמליות. זו נחשבת לפשוטה יחסית, וזולה יותר מאשר רכישת המוצר המוגמר.

במידה והשתכנעתם כי אתם מעוניינים לרכוש אופניים חשמליים, הרי שעיקר העבודה כבר מאחוריכם. כל שנותר לכם כעת הוא להחליט אם אתם מעוניין בדגם סטנדרטי, או שמא שמתקפל. יעדי הנסיעה ותדירות השימוש באופניים הם המשתנים העיקריים שצריכים להיכנס למשוואה הזו. ואגב, מרבית האופניים שנרכשים בישראל הם מתקפלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופניים חשמליות

EcoFun | אופניים חשמליות

אקופן היא חברה המתמחה בעיצוב פיתוח ובניית כלי תחבורה חשמליים אישיים
תחום התחבורה החשמלית האישית הוא תחום מתפתח בעולם ועכשיו גם בישראל.
האג'נדה של אקופאן היא לקדם את התחום ולהצעידו קדימה בישראל.

לפרטים:

03-6826001

http://ecofun.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות
 
אופניים עם מנוע – שלא תישאר הרבה מאחור
20/06/13 | אופניים
אנחנו כאן בשביל לתת לכם כמה נקודות מפתח ולעזור לכם לעשות את הצעד המופלא לעבר העולם המודרני וליהנות ממתנות הטכנולוגיה הירוקה.

אופניים על מנוע – בקלות, במהירות ובבטיחות רבה
28/05/13 | אופניים
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט רוכבי אופניים, המבלים שעות ארוכות, ובעיקר בסופי שבוע, בדיווש במקומות שונים ברחבי הארץ. הנסיעה על האופניים הפכה לתחביב מרכזי עבור רבים, אולם מדובר גם במענה מצוין למי שמחפש פתרון תחבורתי חסכוני, בטיחותי וקל לשימוש. אופניים על מנוע, המוצעים על ידי חנויות המתמחות בכך, הם אמצי נפלא להגיע ממקום למקום, וגם כשגרים בעיר הגדולה.

כיצד לבחור אופניים על מנוע
28/04/13 | אופניים
האופניים חווים עדנה של ממש בשנים האחרונות, כאשר ברחבי ערים רבות בארץ ובעולם ניתן לראות רוכבי אופניים אשר נוסעים בשעות הפנאי, לעבודה, לחברים או אפילו סתם בשביל הספורט.

רכישה חכמה של אופניים ממונעות
אם תמיד חלמתם להגיע לעבודה ללא פקקים או זיהום אוויר, כעת יש לכם אפשרות לעשות זאת באמצעות אופניים ממונעות. אם אתם שוללים את הרעיון על הסף וזאת משום שאתם נוסעים מהדרך לעבודה ברכבת, בוודאי תשמחו לשמוע כי יש לכם אפשרות לקנות אופניים חשמליים מתקפלים קלי משקל אשר ניתן לסחוב בקלות גם ברכבת.

למה לרכוש אופניים חשמליים מתקפלים?
זהו אחד הטרנדים החמים ביותר של עולם התחבורה כיום. תשכחו ממחירי הדלק הנוסקים כלפי מעלה, מהמס על מכוניות או מבעיות החנייה והפקקים- רבים בוחרים, ובצדק גמור, לעבור לאופניים, רצוי חשמליים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI