דף הבית ספורט וכושר גופני אופניים כיצד לבחור אופניים על מנוע
כיצד לבחור אופניים על מנוע
אופניים חשמליות 28/04/13 |  צפיות: 3894

האופניים חווים עדנה של ממש בשנים האחרונות, כאשר ברחבי ערים רבות בארץ ובעולם ניתן לראות רוכבי אופניים אשר נוסעים בשעות הפנאי, לעבודה, לחברים או אפילו סתם בשביל הספורט. נדבך משמעותי מהקרדיט לשימוש ההולך וגובר באופניים, שייך דווקא להוספת המנוע החשמלי אשר מאפשר להשתמש בהן באופן הקלאסי או פשוט לנוע ממקום למקום מבלי להתאמץ. כיום ישנם דגמים רבים מחברות שונות ולכן הבחירה בין כולם מסובכת יותר. אם כן, מה הם הפרמטרים החשובים ביותר אותם כדאי לבחון לפני שבוחרים אופניים על מנוע?

מכאניקה של אופניים

לפני שבכלל פונים לבחור אופניים חשמליים, חשוב קודם לבחון מה הם אופניים איכותיים אשר יתאימו לרכיבה מבלי שמשייכים אליהם כל מנוע שהוא. החלק הבסיסי ביותר באופניים, היא השלדה כמובן, בה העדיפות היא לאופניים עשויות מאלומיניום אך ישנם גם דגמים איכותיים ומעט כבדים יותר. כמו כן, מומלץ לוודא שהבלמים האחורי והקדמי עובדים באופן בלתי מתפשר, שכן הם יהיו חלק משמעותי בשמירה על בטיחות ואיכות נסיעה.

בנוסף לכל זה, מומלץ לבדוק גם את גודל הגלגלים וסוג האופניים באופן ספציפי, כאשר ניתן לרכוש אופניים סטנדרטיות אשר מתאימות לרכיבה יום יומית, אך גם אופני הרים או אפילו אופניים מתקפלות איתן ניתן לרכוב ברחבי העיר ולאחר מכן לעלות אל הרכבת בדרך לעבודה, בית, טיולים ועוד.

המנוע והסוללה

לאחר שמחליטים על סוג האופניים אותם מתכוונים לרכוש, הגיע השלב החשמלי בסיפור. גם כאן ישנם סוגים רבים ואיכויות משתנות אשר יכולות להתאים לאנשים שונים בהתאם לאופן השימוש שלהם. הפרט הראשון אליו כדאי לשים לב הוא המנוע. כיום ישנם שני סוגים נפוצים של מנועים, בהם מנוע לשרשרת ומנוע בגלגל הקדמי.

המנוע המחובר לשרשרת, מפעיל את השרשרת הסטנדרטית שמזיזה את הגלגלים ובכך נוצרת תנועה. היתרון היחסי במנוע הזה טמון בעובדה שניתן להשתמש גם בהילוכים של האופניים בכדי להתחיל תנועה באופן פשוט יותר, אך מצד שני ההפעלה במקרים רבים גם רועשת וחלשה יותר ממנוע גלגל קדמי אשר מחובר אך ורק לגלגל הקדמי, אינו משתמש בשרשרת וכן גם חזק יותר.

לבסוף, לאחר שבוחרים אופניים ומנוע, מגיע השלב לבחור את סוללה לאופניים חשמליות, אשר מתוכננת להביא מקסימום תפוקה במקסימום זמן. כמו כן, מומלץ לחפש אחר אופניים בהם הסוללה ניתנת לניתוק מהאופניים כך שלא חייבים להעלות אותם אל הדירה אלא רק לנתק את הסוללה, להטעין אותה בבית ולהרכיב אותה בחזרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופניים חשמליות

EcoFun | אופניים חשמליות

אקופן היא חברה המתמחה בעיצוב פיתוח ובניית כלי תחבורה חשמליים אישיים
תחום התחבורה החשמלית האישית הוא תחום מתפתח בעולם ועכשיו גם בישראל.
האג'נדה של אקופאן היא לקדם את התחום ולהצעידו קדימה בישראל.

לפרטים:

03-6826001

http://ecofun.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות
 
אופניים עם מנוע – שלא תישאר הרבה מאחור
20/06/13 | אופניים
אנחנו כאן בשביל לתת לכם כמה נקודות מפתח ולעזור לכם לעשות את הצעד המופלא לעבר העולם המודרני וליהנות ממתנות הטכנולוגיה הירוקה.

אופניים על מנוע – בקלות, במהירות ובבטיחות רבה
28/05/13 | אופניים
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט רוכבי אופניים, המבלים שעות ארוכות, ובעיקר בסופי שבוע, בדיווש במקומות שונים ברחבי הארץ. הנסיעה על האופניים הפכה לתחביב מרכזי עבור רבים, אולם מדובר גם במענה מצוין למי שמחפש פתרון תחבורתי חסכוני, בטיחותי וקל לשימוש. אופניים על מנוע, המוצעים על ידי חנויות המתמחות בכך, הם אמצי נפלא להגיע ממקום למקום, וגם כשגרים בעיר הגדולה.

כיצד לבחור אופניים על מנוע
28/04/13 | אופניים
האופניים חווים עדנה של ממש בשנים האחרונות, כאשר ברחבי ערים רבות בארץ ובעולם ניתן לראות רוכבי אופניים אשר נוסעים בשעות הפנאי, לעבודה, לחברים או אפילו סתם בשביל הספורט.

רכישה חכמה של אופניים ממונעות
אם תמיד חלמתם להגיע לעבודה ללא פקקים או זיהום אוויר, כעת יש לכם אפשרות לעשות זאת באמצעות אופניים ממונעות. אם אתם שוללים את הרעיון על הסף וזאת משום שאתם נוסעים מהדרך לעבודה ברכבת, בוודאי תשמחו לשמוע כי יש לכם אפשרות לקנות אופניים חשמליים מתקפלים קלי משקל אשר ניתן לסחוב בקלות גם ברכבת.

למה לרכוש אופניים חשמליים מתקפלים?
זהו אחד הטרנדים החמים ביותר של עולם התחבורה כיום. תשכחו ממחירי הדלק הנוסקים כלפי מעלה, מהמס על מכוניות או מבעיות החנייה והפקקים- רבים בוחרים, ובצדק גמור, לעבור לאופניים, רצוי חשמליים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI