דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב תעשייתי קידום על ידי עיצוב
קידום על ידי עיצוב
totach kidum 24/01/13 |  צפיות: 13210

קידום על ידי עיצוב

שואפים לעלות על הדרך הבטוחה לקראת הצלחה מבטיחה עבור המוצרים שלכם? מעוניינים למשוך כמה שיותר לקוחות לקנות את המוצרים? עיצוב תעשייתי הינו הפתרון המושלם עבור כל מוצר ומוצר. בתקופה של תחילת המאה, מותגים רבים התחילו את דרכם בשוק. היצרנים לא האמינו שהעיצוב שלכם ימשוך לקוחות ויחשב כיוקרתי במשך כל כך הרבה שנים, כמו למשל הסמל של מרצדס, פורד, ועוד. כל מוצר זקוק לעיצוב שיחשיב אותם כמשהו אחר וטוב יותר, לעומת המתחרים. הלוגו והעיצוב יכולים להשאיר חותם במשך שנים על גבי שנים, ולמרות שעבר זמן רב, עדיין המותג ייחשב לטוב ביותר בתחום הספציפי שלו. מעצבים תעשייתיים מקצועיים, יודעים כיצד לגרום למוצר להיחשב לחלום שמתגשם כל פעם מחדש כשקונים אותו.

עיצוב תעשייתי פרקטי

המומחיות היא לגרום למוצר להעביר משמעות מסוימת, שאף מתחרה לא הצליח להעביר, ואף לקוח לא מסוגל להתעלם ולוותר על רכישתו. המעצבים עושים זאת בעזרת חשיבה קריאטיבית, פרקטיות, ויצירתיות שלא ניתן לראות אצל אף מתחרה. הדרך היא לגרום למוצר להתחבב על הלקוח, כלומר שיהיה יעיל וידידותי ללקוח. כל חברה גדולה שמחשיבה את עצמה כמותג איכותי, זקוקה לאותם מעצבים מוכשרים שיקדמו את המוצרים שלה, על ידי קריאטיביות חדשנית ועדכנית. ישנן חברות גדולות, אשר מעסיקות הרבה מעצבים אשר מלווים במשך שנים מוצרים מסוימים, ומחדשים את המוצרים. העיצוב צריך להיות בהתאם לטכנולוגיה המתקדמת, וכמובן להיות דינמי. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להחליט, אם אתם יכולים להשתלב בעולם הזה?

מעצבים מומחים בתעשייה

במידה ואתם מעוניינים להיכנס אל העולם של עיצוב תעשייתי, אתם צריכים ללמוד לימודים אקדמיים בעיצוב בתחום שמושך אתכם, כגון: עיצוב פנים, עיצוב גרפי, עיצוב התעשייה ועוד תחומים רבים. לאחר שסיימתם את הלימודים האקדמים, אתם צריכים להתחיל לחפש עבודה בין החברות השונות. אין לכם מה לחשוש מהתחרות והלחץ שישנו בין החברות השונות, משום שזה מה שיגרום לכם להוכיח את עצמכם ובעקבות כך לקדם את המוצר. אתם צריכים להביא חידושים, מודרניזציה, ועיצוב אחר (גם מבחינת המשמעות) עבור המוצר. זכרו שבמידה ותהיו מומחים, ומקצוענים בתחום, אתם יכולים להיות אחראים עבור סמל ומותג שיכול להחזיק בשוק במשך שנים על גבי שנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI