דף הבית אינטרנט והחיים ברשת רשתות חברתיות שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות
שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות
הילה הדר 12/02/13 |  צפיות: 3483

כולנו שאלנו את עצמנו לא אחת מה העניין הגדול סביב הרשתות החברתיות? עד היום הסתדרנו מצויין בלעדיהן, למה אנחנו צריכים אותן כעת?! התשובה מורכבת מעט.

על שום מה ולמה פרסום בפייסבוק?

רשתות חברתיות הפכו מאוד מקובלות בשנים האחרונות ורבים מאוד מבלים זמן רב מול חשבון הפייסבוק שלהם. אתם יכולים לנצל בקלות את העובדה הזאת ולחשוף את המוצר שלכם בקלות ובמהירות לקהל יעד רחב או דווקא למקד את הפרסום שלכם בפלח האוכלוסייה הרלוונטי אליו מופנה המוצר שלכם. שיווק בפייסבוק יאפשר לכם לדוגמא להגיע רק לאנשים העונים על הגדרות מסוימות שקבעתם כמו מין, גיל, תחביבים או תחומי עניין ואפילו אזור גיאוגרפי ספציפי בארץ.

שיווק בפייסבוק בתשלום:

אחת הדרכים הנפוצות היא רכישה של מודעות בתשלום שיופיעו בפייסבוק לכלל המשתמשים או רק לפלח מסוים כפי שהגדרתם מראש. בדרך זאת, יחשפו הגולשים למודעות שאתם או משרד הפרסום המציאו בעבורכם והחשיפה למוצר שלכם תגדל. היתרון הגדול בדרך זו היא מיקוד הפרסום לקהל היעד המתאים והעובדה שכל מי שמתעניין במוצר יוכל בקלות להקליק על המודעה ולקרוא פרטים נוספים.

 

שיווק בחינם

קיימת אפשרות שיווק בפייסבוק ללא תשלום ואתם יכולים לשלב את השיטה הזאת לצד הפרסום בתשלום או לפרסם בעזרת דפי פרופיל אישיים בהם תוכלו לספר לחברים שלכם על העסק או על המוצר שלכם. אם אתם מעוניינים להגדיל את החשיפה ולהגיע לקהל רחב יותר מאשר החברים שלכם בלבד אתם יכולים ליצור דף עבור העסק שלכם ודרך כך לנסות להגיע לאנשים רבים יותר.

אתם יכולים לבנות דף אוהדים שיראה מושך לעין בו תוכלו לעניין את הגולשים במוצר שלכם תוכלו לפרסם בו מבצעים אטרקטיביים, לערוך תחרויות שיעוררו עניין ויוסיפו לכם עוד אוהדים ומתעניינים. בדף האוהדים אתם יכולים גם לצרף תמונות וסרטונים של המוצר ולתקשר עם הגולשים באופן רציף, לענות על השאלות שלהם ובכך להגדיל את החשיפה למוצר שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הילה הדר


 


מאמרים נוספים מאת הילה הדר
 
שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות
אם הקמתם עסק חדש או אם אתם מעוניינים לפרסם מוצר מסוים לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים אחת הדרכים שהפכו מקובלות מאוד בשנים האחרונות היא שיווק ופרסום ברשתות החברתיות. שיווק בפייסבוק נמצא כדרך שיווקית מאוד יעילה ממספר סיבות ולכן חשוב מאוד להיות מודעים לאפשרות הזאת ולהשתמש בחכמה בחידושים שמספקת הטכנולוגיה המתקדמת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI