דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט קידום אתרים בגוגל - למינוף העסק שלכם
קידום אתרים בגוגל - למינוף העסק שלכם
orgnxp 03/04/13 |  צפיות: 3732

ראשית, יש לדעת כי המונח קידום אתרים בגוגל מתייחס לקידום אורגני ולא לקידום ממומן, שהינו אמצעי פרסום באינטרנט תמורת תשלום. משמעותו של הקידום האורגני הינה קידום טבעי של אתרים במנוע החיפוש של גוגל, כלומר  שכל אתר יכול להגיע בחינם לעמוד הראשון בתנאי שיעמוד בקריטריוני האיכות שחברת גוגל קבעה. יש לציין כי מנוע החיפוש של גוגל הינו מערכת עצומה וחכמה ביותר המופעלת על ידי תוכנות, אלגוריתמים וחיישנים שונים, המשתנים ומשתכללים בכל עת, ואשר מטרתם העיקרית הינה לספק לגולש מערך תוצאות מדורג המשקף את איכות האתרים והעסקים המופיעים בו. מאידך, רבים מקרב המומחים בתחום מטילים ספק בנוגע לאובייקטיביות ולמהימנות של גוגל, אך לצורך דיון זה תפיסות אלו אינן רלוונטיות. מה שכן משנה היא העובדה כי הרוב המוחץ של ציבור הגולשים רואה בתוצאות החיפוש של גוגל מקור ידידותי למשתמש, ואמין לסינון תוצאות החיפוש. על כך תעיד העובדה כי מעל לתשעים אחוזים מהגולשים אינם נכנסים כלל לתוצאות חיפוש שמעבר לדף הראשון.

אז איך מקדמים אתר בגוגל

כאמור, קידום אתרים בגוגל הינו כלי בסיסי, אפקטיבי והכרחי אשר יוביל להגדלת החשיפה של האתר ואת מספר הכניסות והפעולות של גולשים רלוונטיים. אלו יגרמו בתורם להגדלת רשימות התפוצה וקהל הלקוחות של העסק, וכיוצא מכך יתרחבו הכנסותיו. יחד עם זאת, יש להבין כי קידום אתרים בגוגל הינו הליך ארוך טווח ולוקח זמן עד שהוא מתחיל להניב פירות. זאת בשל מספר סיבות: ראשית, קידום  אתרים בגוגל דורש עבודת חשיבה ותכנון מקדימים, מעמיקים ומקצועיים הכוללים בין היתר בניית אתר המותאם למנוע החיפוש, בחירתן של מילות החיפוש המדויקות והאפקטיביות ביותר, עיצוב אתר שהינו ידידותי למשתמש, מדבר לטעמו ומושכו לפעולה, וכן בחירת דומיין ומקום אחסון לאתר. לאחר מכן, משעה שהאתר עולה לרשת, עוברים מספר חודשים עד שהוא נקרא, נבדק ומאושר על ידי החיישנים של מנוע החיפוש. ואולם המתנה זו בהחלט משתלמת מכיוון שמרגע שאתרכם ימוקם בעמוד הראשון של גוגל האפקטיביות שלו תעלה בטור הנדסי, והוא יהפוך למקור הכנסה חשוב ומשמעותי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 orgnxp


 


מאמרים נוספים מאת orgnxp
 
יעילות שיווק שותפים בסלולר
שיווק בסלולר, או באנגלית mobile Marketing, נמנה על הענפים המצליחים והמבוקשים ביותר בימינו. זאת לאור המעבר של מרבית האוכלוסייה למכשירים חכמים, ועלייה חדה בכמות ובשעות השימוש המיועדות לקבלת מידע וגלישה ברשת

ניהול משאבי אנוש – מקצוע מתפתח
בימים אלו ניהול משאבי האנוש נמנה על תחומי הלימוד המבוקשים באקדמיה, ומוצע בכל רחבי הארץ על ידי מבחר אוניברסיטאות ומכללות.

מנהל עסקים ומשאבי אנוש לתואר ראשון ושני
לימודי מנהל עסקים ומשאבי אנוש מהווים מסלול לימודים המוצע לתואר ראשון ושני כאחד, ומתמקדים בפיתוח יכולות ניהול מול הגורם האנושי בארגונים ובחברות. לימודים אלו מוצעים כיום על ידי מגוון אוניברסיטאות ומכללות בכל רחבי הארץ

מה זה בדיוק ייעוץ אסטרטגי
ייעוץ אסטרטגי עסקי הינו ענף רחב יריעה הנחקר על ידי בכירים בעולם העסקים ובאקדמיה, דבר המתבטא בספרים, בתיאוריות ובשיטות רבות הקיימות בתחום.

סוגי מלגות לתואר ראשון
במדינת ישראל קיים מגוון גדול מאוד של סוגי מלגות לימודים לתואר ראשון. לכן, בין אם אתם מתעתדים ללמוד חשבונאות, עבודה סוציאלית, ספרות או כל מקצוע אחר, סביר להניח שתוכלו למצוא מלגה שמתאימה לכם.

לימודי MBA בישראל
בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים המעוניינים להשיג יתרון משמעותי בשוק העבודה, נדרשים בימינו להמשיך ללימודי תואר שני בתחום.

אודות הייעוץ השיווקי וחשיבותו
ייעוץ שיווקי הינו ענף של ייעוץ ארגוני ועסקי המתמקד בתחום השיווק בארגון. הייעוץ השיווקי הוא הליך הנוגע בכל מרכיבי השיווק בארגון, והכולל בין היתר בניית אסטרטגיה שיווקית, התוויית אופן ניהול השיווק בארגון, וכן ניהול התקשורת השיווקית בארגון המכונה גם תקשורת ממוקדת.

קידום אתרים בגוגל - למינוף העסק שלכם
ראשית, יש לדעת כי המונח קידום אתרים בגוגל מתייחס לקידום אורגני ולא לקידום ממומן, שהינו אמצעי פרסום באינטרנט תמורת תשלום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI