דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט הפקת סרטי תדמית – למה זה חשוב?
הפקת סרטי תדמית – למה זה חשוב?
מיכל ז 09/04/13 |  צפיות: 3721

כל בעל עסק או אנשים שעומדים בראש ארגון כלשהו רוצה להעביר את המסר הרעיוני או השיווקי בצורה המושלמת שתגיע כמה שיותר מהר לכמה שיותר אנשים. סרט תדמית הוא כלי מעולה להעביר מסרים בצורה פשוטה ובלי השקעה רבה בקמפיינים גדולי. עצם העובדה שניתן כיום לשתול סרטי תדמית באתרי אינטרנט רבים, ברשתות חברתיות ואף בטלוויזיה עוזרת לנו להשתמש בסרטי תדמית ככלי שיווקי נגיש מאוד. חברות ההפקה המקצועיות מציעות היום הפקת סרטים שיוצאים מהמסגרת ומבדילים חברה מקצועית ומקורית לעומת חברה מיושנת.

הדבר החשוב ביותר כשמחליטים להפיק סרט תדמית הינו להשיג חברת הפקות אשר מתמחה בהפקה של סרטים מסוג זה ומסוגלת למצוא עבורנו רעיון יוצא דופן ולהפיק לפי הרעיון הזה סרט מנצח. כיום מציעות את השירות הזה המון חברות גדולות וקטנות כאחד ואנו כאלה שעומדים בראש הארגון או העסק מוכרחים לבחור בחברה שמציעה את ההפקה המקצועית ביותר והכי "בראש שלנו". הדרך להבטיח בחירה של החברה הכי טובה בשבילנו הינה לצפות בעבודות הקודמות שלה ולבדוק האם הן באיכות שאנו צריכים, מעבירות את המסר בצורה המקורית שנראית לנו ומופקות באופן איכותי.

כל אדם שמתמחה בתחום של הפקת סרטי תדמית יאמר לכם שגם אם החברה שבחרתם היא המקצועית ביותר בשוק, ללא רעיון מקורי ומושך, הסרט לעולם לא יהיה מוצלח. בתקופה שבה יש כל כך המון תכנים שיווקיים בכל פינה, רעיון מקורי יבדיל בין חברה אחת לאחרת וישדרג את הרושם שחברה מסוימת יוצרת בדרך פשוטה וקלה. חשוב להקדיש זמן לצד חברת ההפקות למציאה של רעיון מקורי שמקובל על כולם וייצג את הארגון או החברה בצורה מיוחדת, שתייחד אותם ואת הסרט שלהם לעומת המתחרים.

אחרי שהפקנו סרט תדמית לעסק בעזרת חברת הפקות מקצועית, צריך גם לדעת היכן לפרסם את הסרט. כיום ניתן להשתמש ברשת האינטרנט ככלי פרסום ולפרסם את הסרט בכמה אתרים. לצד מקום של כבוד באתר של החברה עצמה, ניתן לבנות דף מיוחד ביוטיוב, להעלות את הסרט לדף החברה בפייסבוק או באתרים דוגמת טוויטר, ששם הסרט יעבור מפה לאוזן וייחשף למאות, אלפי ואף מיליוני גולשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI