דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות מהבנקים- מה צריך לעשות כדי להשיג אותן?
הלוואות מהבנקים- מה צריך לעשות כדי להשיג אותן?
אבי 17/04/13 |  צפיות: 2756

על פניו נראה שקבלת הלוואה היא עניין פשוט. מגיעים לבנק חותמים על כמה מסמכים, ויוצאים בסופו של יום עם סכום כסף נכבד באמצעותו תוכלו להגשים את החלומות שלכם, לקנות את הדירה, הרכב, לפתוח את העסק או לממן את הלימודים. אולם בפועל המציאות אינה כה פשוטה ומהירה, הליך קבלת ההלוואה מהבנקים השונים הוא מורכב, ומצריך בירוקרטיה לא מעטה.

אז מה צריך לעשות על מנת שתינתן לכם הלוואה מהבנק?

ראשית מומלץ לעשות סקר שוק ולבדוק את ההצעות הניתנות לכם מהבנקים השונים. לשם כך עליכם לבוא עם תוכנית ברורה ומסודרת של מה אתם מתכוונים לעשות עם הכסף, לדוגמא  האם ההלוואה שאתם מתכוונים לקחת מיועדת ללימודים, ואם כן אז כמה כסף אתם צריכים, לאיזה מוסד אתם מתכוונים להירשם והאם יש לכם כבר את נתוני הקבלה לאותו מוסד. היה ואתם רוצים את הכסף על מנת לקנות דירה, גם כאן יש להראות באיזה פרויקט נדל"ן אתם מתעניינים, מה צפי השלמת הפרויקט, וכמה כסף תצטרכו בהלוואה. הבנקים רוצים לדעת בדיוק מה אתם מתכוונים לעשות עם הכסף, כמו כן, בחלק מהבנקים ניתנות הטבות מיוחדות והלוואות בתנאים אטרקטיביים עבור הלוואות לצרכים מסוימים כגון: פתיחת עסק, הלוואות לסטודנטים, הלוואה עבור דירה ראשונה לזוג צעיר וכד'. אי לכך, רצוי לבצע סקירה של שוק הבנקים ולראות מה כל אחד מהם מציע- אילו תנאים כוללת ההלוואה, זמני ומועדי החזרת הכסף, מהי הריבית על הכסף הניתן ואלו בטוחות ועירבונות עליכם להמציא על מנת לקבל את ההלוואה המדוברת.

לאחר שביצעתם את סקר השוק, אתם צריכים להגיש בקשה להלוואה. בקשה זו הינה הליך פורמאלי בו אתם מגישים טופס בקשה להלוואה הכולל מידע על מטרת ההלוואה והיעוד של הכסף, מידע עליכם בתור לווים (מקום עבודה, הלוואות קודמות, נכסים שברשותכם ועוד), לרוב נדרש קיומם של ערבים להלוואה, והיה ונדרש פרטיהם צריכים להיות מצוינים בטופס, ולבסוף פרטי הנכס או הבטוחה שישועבדו לטובת הבנק במקרה וההלוואה לא תוחזר.

אם חשבתם שבזה נגמר הסיפור טעות בידיכם, אבל ניתן כבר להריח את ריחו של כסף ההלוואה באוויר. על מנת שהבנק יוכל לבחון את הבקשה שלכם, אליכם להמציא מסמכים שונים, התלויים בסוג ההלוואה, גודלה ובדרישות הבנק. לדוגמא מסמכים נדרשים: תלושי משכורת של השנה האחרונה, פירוט על הנכסים העומדים לרשות הלווה, טופס ערבות עבור אותם ערבים להלוואה ועוד. לאחר שהבאתם את כל הטפסים והמסמכים הנדרשים, הבנק ייקח לעצמו זמן על מנת לבחון את הבקשה ולאחר מעבר על כל הטפסים והניירת וכשהבנק בטוח ביכולת שלכם להחזיר את ההלוואה, רק אז היא תאושר. לפעמים ההלוואה אינה מאושר במלואה, וישנם סייגים מסוימים המגבילים את ההלוואה- למשל ניתנת הלוואה בגובה 70% מהסכום שהתבקש על ידי הלווה, ההלוואה ניתנת בתנאים מסוימים וכד.

ללאחר שהבקשה אושרה, והיה ואתם מסכימים לסכום וליתר התנאים שהכתיב הבנק, כל שנותר לכם לעשות הוא לחתום על חוזה ההלוואה ועל המסמכים הנספחים לו. אתם והערבים חותמים על כל הניירת והיה והכל מתנהל כשורה, הכסף מועבר לחשבונכם ואתם חופשיים לממש את רצונותיכם וגחמותיכם, ולהשתמש בכסף להגשמת חלום העסק הלימודים או הדירה החדשה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI