דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
יוסי בוזגלו 03/06/13 |  צפיות: 5339

אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם. ישנן אטרקציות למשפחות על מנת שיוכלו להשתתף עם הילדים בחוויה משפחתית מדהימה. אטרקציות כמו פאר המים בתל אביב או בהרצליה יוכלו להיות מאוד מועילות ומהנות במיוחד בקיץ. מים תמיד דיברו אלינו ולהשתכשך במים בקיץ בשלל אטרקציות יכולים לעניין את שני הצדדים.  כשמגיע הקיץ, עלינו כבר לחשוב על אטרקציות במרכז שיהיו מרתקים ונוכל לעבור ימי כייף עם הצעירים במשפחה.

פארק הירקון בימי שבת

פאר הירקון בתל אביב הוא סוג של אטרקציות במרכז הפתוח בכל ימות השנה, ניתן לנסוע בשבילי אופניים הניתנים להשכרה שיכולים להכיל עד ארבעה אנשים, האופניים הם תלת אופן עם גגון המגן עלינו מהשמש. שיט בימי הירקון עם סירת מנוע גדולה, רכיבה על סוסי פוני לילדים ופארק התוכים הצפארי, יכול להיות בילוי מעניין מאוד בימי שבת. גן בוטני ענק ומרהיב ישנו גם בפארק יהושוע, אין ספק כי הצמחים המיוחדים הללו שלא רואים בכל מקום יתנו לנו להרגיש שאנחנו נמצאים סגן עדן. החוויה היא נדירה ואפילו שאנחנו נמצאים בתל אביב ההרגשה היא הרבה יותר מאשר שהייה בסתם שמורת טבע...

נהירה מכל קצוות הארץ לאטרקציות במרכז

מן הסתם תל אביב היא עיר ללא הפסקה והיא מציעה מגוון אטרקציות במרכז הגורמות להרבה  אנשים וילדים להגיע מכל קצוות הארץ. הלונה פארק, הספארי שנותן לנו הרגשה שאנו נמצאים ממש באפריקה, המימדיון שהוא פארק המים הגדול בארץ ועוד הרבה סוגים של פארק מים משוכללים הנמצאים גם בחולון.  בהרבה מקומות בהם יש אטרקציות ישנם גם סדנאות לילדים הקשורות ליצירה וילדכם ילמד עוד משהו בתחום האומנות. בערב תוכלו לקחת את הילדים לסיור בפלנטריום ברמת אביב בו ילדכם יוכל לצפות בכוכבים ולהיות בחוויה אורקולית מדהימה שתיקח אותו למסע אל הכוכבים. במקום נמצא מוזיאון רמת אביב, בו תוכלו להמשיך את הסיור המעניין שישאיר לילדכם טעם של עוד...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI