דף הבית פיננסים וכספים השקעות ניהול תיקי השקעות
ניהול תיקי השקעות
אבי 13/06/13 |  צפיות: 3477

אחרי שעובדים הרבה שנים ומצליחים לחסוך סכום כסף לא מבוטל, לא תמיד זה קל מה רוצים לעשות אותו מבחינת השקעה, והרבה אנשים אכן מבזבזים זמן יקר בנושא. הדבר הטבעי שרוב האנשים עושים הוא לפתוח חיסכון שבו הם שמים את הכסף שלהם, בין אם מדובר על כספים שהגיעו אליהם בירושה ובין אם מדובר על כספים שיש להם כתוצאה מעבודה קשה. אומנם זה נכון שכל הבנקים נותנים כמובן ריביות על הכספים הללו, אך השאלה היא כמה ריבית הם נותנים והאם גם אתם מסתפקים בכך. אתם יכולים, לעומת זאת, להחליט שאתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם בכל מיני מניות או בכל מיני אפיקים שונים ויכול להיות שתרוויחו ככה יותר כסף.  אם מה שמנע מכם לעשות את זה עד היום הייתה העובדה שאתם לא יודעים איך עושים את זה ואיפה כדאי לשים את הכסף, אז בוודאי תשמחו לדעת שיש מי שיעזור לכם. פנו עוד היום לחברה שנותנת שירותים גם של בניית תיקי השקעות וגם של ניהול תיקי השקעות, כי גם לכם מגיע להפיק מהכסף שלכם הרבה יותר.

איפה תרצו להשקיע את הכסף

למרות שאתם לא כלכלנים ולא בקיאים מאוד בתחום ההשקעות שאפשר לבצע, זה לא אומר שלא תוכלו להרוויח הרבה כסף. אם תיפנו לכל אחת מאותן חברות מובילות של ניהול תיקי השקעות תוכלו לקבל שירות מקיף אשר יתחיל, לפני הכול, עם בניית תיק ההשקעות שלכם. זה אומר שישאלו אתכם הרבה שאלות כמו איפה אתם רוצים להשקיע את כספכם, כמה כסף תרצו להשקיע, האם תרצו שתהייה לכם אופציה למשוך את הכסף מיום אחד ליום אחר וכדומה. כמו כן, חשוב לדעת שיש מקום גם לאידיאולוגיה שלכם ולמה שאתם מאמינים בו, כי אם יש דברים שאתם לא מוכנים בשום פנים ואופן לסייע להם ולהשקיע בהם, תוכלו לספר זאת לחברה שממנה תזמינו שירות. תפקידה של חברת ההשקעות הוא, לפני הכול, לבנות את תיק ההשקעות שלכם ולהביא אותו לאישור שלכם, ורק אחר כך החברה תתחיל לנהל את ההשקעות שלכם בפועל.

זו זכותכם לדעת מה קורה

אנשים לעיתים מוותרים על תיק השקעות כי הם לא יודעים האם חברת ההשקעות תוכל להיכנס ככה סתם לחשבון הבנק שלכם ולעשות בו מה שהיא רוצה. חשוב לדעת שאומנם חברת ניהול תיקי השקעות תהייה בעלת הרשאה לביצוע פעולות שונות בחשבון, אך יחד עם זאת, אתם יכולים לראות הכול כל הזמן. זה לא שמישהו זר ייכנס לחשבון שלכם ויתחיל לבצע בו פעולות בניגוד לרצון שלכם או מבלי שתדעו על כך, ולכן אין לכם סיבה לחשוש. בנוסף, היום זה כבר ברור לחלוטין שלכל חברה השקעות ולכל בית השקעות יש אתר אינטרנט מצוין, כך שכל הלקוחות יכולים להיכנס לאזור האישי באתר האינטרנט ולבדוק מה קורה עם הכסף שלהם. אתם יכולים גם לשנות את דעתכם אחרי זמן קצר, לעזור את בית ההשקעות ולוותר על כל העניין כך שאין כל סיבה להרגיש לחץ או מחויבות גדולה מידי. כמו כן, תמיד תוכלו לעבור גם לבית השקעות אחר שנראה לכם יותר אמין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI