דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי
פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי
אבי 18/06/13 |  צפיות: 2522

חיסכון הוא מסוג הדברים שאנחנו אומרים לעצמנו שצריך לעשות אבל לא ממש ממהרים לעשות. למה? התשובה מעט מורכבת. בישראל שבה המחייה היא יקרה מאד קשה לחשוב על סכום דמיוני שניתן לוותר עליו מדי חודש כדי לחסוך למטרה רחוקת שנים. יתר על כן, מרבית הישראלים בטוחים שביו סערה הם ימצאו את הדרך לממן הוצאה כבדה ושבעצם "להם זה לא יקרה" או ש"יהיה בסדר". כן, הלך המחשבה הזה הוא כה ישראלי ומוכר לכולנו. מה לעשות שבלי שנשים לב חלפו שנים והנה מתקרב בר המצווה של הילד או חתונת הילדה ואין לנו מושג איך מממנים הוצאות מסוג זה.

המלצה שלנו

בדיוק מסיבה זו ההמלצה החמה היא להתחיל לחסוך מגיל צעיר כסף לימי סערה או לימי שמש שבהם נחליט לצאת לחופשה משפחתית גדולה, לממן בר מצווה או חתונה לילדים או לעזור להם לרכוש השכלה אקדמית. נכון שהחיים כאן יקרים, אולם אם נחשוב על זה לרגע עם יוקר מחייה כה גבוה כמה מאות שקלים בחודש לא ישנו את המצב. מצד שני תכנית חיסכון מקנה לנו שקט רק מעצם הידיעה שיש ברשותנו סכום קטן לכל צרה שלא תבוא.

האפשרויות שלכם

בעבר אפשרויות החיסכון ללקוחות הבנקים בישראל היו מוגבלות. ניתן היה לפתוח חסכון בבנק שבו מתנהל חשבון העובר ושוב שלו ולכן הבנקים לא התאמצו להציע לנו תכניות אטרקטיביות במיוחד. כיום המצב הוא שונה בתכלית. התחרות בענף הפיננסי והעובדה שהצרכן הישראלי יכול לפצוח תכניות חסכון בחברות ביטוח, בתי השקעות או בכל בנק שרק ירצה גרמה לכך שהבנקים מחזרים אחר הלקוחות ומציעים תנאים מפליגים לפתיחת תכניות חיסכון.

סולידי?

תכנית חסכון סולידית במיוחד שמתאימה בייחוד למי שמעוניין לחסוך חיסכון רב שנים היא תכנית מסוג פיקדון. פיקדון הוא אפיק השקעה סולידי שבו הריביות הן בדרך כלל נמוכות ובהתאם לכך גם הסיכונים הם נמוכים. לאורך שנים יכול החוסך ליהנות מרווחים נאים ובעזרת הפקדה קטנה של כמה מאות שלים בחודש לצבור סכום נאה. התכנית כוללת שני מסלולים: מסלול אחד הוא מסלול חד פעמי עם הפקדה אחת של סכום מסוים של כסף ומסלול שני הוא מסלול הפקדה חודשי קבוע של סכום קבוע של כסף.

כאמור בשל הסולידיות של בתכנית הריבית עבור פיקדון היא בדרך כלל נמוכה, אולם בנק ירושלים מציע שיטת חישוב חדשה שמשנה את כללי המשחק. בנק ירושלים מציע לחוסכים עם פיקדון לקבל לפחות 80% מהריבית של בנק ישראל, כך שהבנק משלשל לכיסו לכל היותר 20% מהריבית. זוהי תכנית משתלמת במיוחד שמיועדת ללקוחות כל הבנקים. אין צורך לנהל בבנק ירושלים את חשבון העובר ושב שלכם וניתן להצטרף ללא תנאים מוקדמים וליהנות מהנאים הטובים.

נוחות אינה מילה גסה

אין התחייבות לתקופת הפקדות ואין סכום מינימלי להפקדה. בנוסף, את התכנית ניתן לפתוח מכיסא המחשב שלכם על ידי מילוי טפסים באתר האינטרנט של הבנק. עם כזו נוחות וכאלה תנאים אין סיבה אמתית לחסוך מחיסכון. כדאי להקדים ולהתחיל לחסוך וליהנות מהתנאים הטובים שמוצעים כיום על ידי הבנקים השונים, לרבות בנק ירושלים. אין לדעת היכן תתפוס אותנו הסערה הקרבה וגם בישראל המדברית מתרחשות מדי פעם סערות קשות. חשוב שנחזיק עוגן כלכלי יעזור לנו לצאת מהבוץ ברגע האמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI