דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים קייטרינג איכותי במרכז
קייטרינג איכותי במרכז
eruimclients 04/07/13 |  צפיות: 3888

קייטרינג במרכז

אומרים שאחד הדברים שהכי זוכרים מאירוע מעבר לאולם והמוזיקה הוא האוכל.אוכל לאירוע הוא אחד ההחלטות היותר משמעויות וקשות שעומדים בפני בעלי השמחה, כך שבכל הנוגע לבחירת קייטרינג זה משהו שקצת עלול להוביל אתכם לצומת דרכים בתכנון האירוע שלכם.

הבחירה הופכת להיות קשה על אחת כמה וכמה כשמדובר בבחירת קייטרינג באזור המרכז- הרי כשמדובר בבחירת קייטרינג באזור המרכז עומד בפניכם מגוון הרבה יותר רחב של אופציות לבחירה, והעסק הופך להיות אפילו יותר מסובך כשכל קייטרינג עומד ברמה וקריטריונים אחרים ומתמחה בסוגים שונים של אוכל (חלבי, בשרי, צמחוני וכד') .

אז איך בוחרים קייטרינג באזור המרכז? מה חשוב יותר וחשוב פחות לבדוק במעמד הבחירה?

לפניכם מספר נקודות שיספקו לכם את כל המידע שיוכל לעזור לכם לבחור קייטרינג באזור המרכז:

1. הגדירו מראש את הדרישות והצרכים שלכם מהקייטרינג

ככל שתהיו יותר ממוקדים בסוג הקייטרינג אליו אתם מכוונים הפנייה לכל חברת קייטרינג תהיה יותר יעילה וממוקדת ואפילו תוכל לעזור לכם בהוזלת העלויות.

ראשית- החליטו מה סוג הקייטרינג הנדרש. קיימים מגוון סוגי קייטרינג כגון בשרי, חלבי, צמחוני, וקינוחים.

קחו בחשבון שלא כל חברת קייטרינג  שתפנו אליה תספק את כל השירותים שאתם מעוניינים בהם.

מבחינת הכשרות- קיימים גם כמה סוגי כשרות לקייטרינג כגון כשר למהדרין, כשרות רגילה או קייטרינג לא כשר ולכן חשוב שתקבעו מראש מהי רמת הכשרות הדרושה לכם ולאורחים שלכם.

קחו בחשבון שעבור חברות קייטרינג קטנות או בינוניות באזור המרכז עניין הכשרות עלול להיות מורכב כיוון שזה מאלץ אותן לעבור הכשרה מיוחדת.

בצעו הערכה של כמות המוזמנים שלכם ע"מ שתוכלו להיערך בהתאם מבחינת מספר המנות.

שימו לב שלא כל חברות הקייטרינג במרכז עוסקות באירועים גדולים ומצד שני קיימות חברות מסוימות שלא עוסקות באירועים קטנים.

החליטו מראש מהו סוג ההגשה המועדף- המחיר של חברות הקייטרינג במרכז כולל לרוב גם את העלות של הצוות, לכן כדאי להחליט מראש אם אתם מעוניינים בהגשה עצמית, בופה, או הגשה ע"י מלצרים לשולחנות.

2. איתור חברות קייטרינג במרכז

כדי לקהל עבורכם את הבחירה קיימת לרשותכם קטגוריית "מדריך בחירת קייטרינג במרכז" במדריך החברות של קייטרינג גורו.

בדקו באתרי האינטרנט של חברות הקייטרינג אם הן עונות על הצרכים שלכם, לרבות בדיקה בגלריות התמונות והתפריטים וכן המידע שהם מציגים באתר.

מומלץ לבחור 3 חברות עיקריות  של קייטרינג באזור המרכז העומדות בדרישות שלכם, ולבצע ביניהן השוואות.

בנוסף, תמיד קיימת האופציה לחפש ב"גוגל" חיפושים רלוונטיים וממוקדים כגון "חברות קייטרינג במרכז", "חברות קייטרינג כשר במרכז" וכד'.תוכלו להיעזר גם ב"דפי זהב" תחת סיווג "חברות קייטרינג במרכז".

אופציה נוספת שיכולה להיות אפילו עוד יותר יעילה היא להתייעץ עם מכרים שערכו לאחרונה אירוע דומה, כך תוכלו לקבל מידע על חברות שהשתמשו בשירותיהן ולדעת מה היתרונות והחסרונות שלהן.

3 הצעות מחיר והשוואה בין ספקי קייטרינג במרכז

לאחר איתור של מספר הספקים שהכי מתאימים לכם מומלץ לשלוח לכל אחד מהם דואר אלקטרוני עם כל הגורמים החשובים לכם, מה שיחסוך לכם תיאור של הנ"ל בכל שיחה טלפונית עם ספק אחר.

בעת הפנייה לספק השאירו פרטים ע"מ שיוכלו לחזור אליכם ולתאם עמכם את כל הפרטים הסופיים. שימו לב אם השיחה בינכם לבין הספק נעימה, כיוון שחשוב מאוד שתהיה בינכם כימיה.

בדקו אם הקייטרינג אליו פניתם הוא בעל ניסיון באירועים בסדר גודל של האירוע שלכם, ואם קיימת לו תעודת כשרות לפי רמת הכשרות שאתם דורשים.

בקשו מהקייטרינג תפריט והצעות מחיר כתובות עבור כל סוג תפריט כך שתוכלו לבצע השוואה בין חברות הקייטרינג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eruimclients


 


מאמרים נוספים מאת eruimclients
 
מסיבת רווקים
לכל רווק יש בראש מסיבת רווקים אידאלית שהוא היה רוצה שתיערך עבורו. כולנו מכירים מסיבות רווקים מהסרטים וגם השתתפנו בכמה מסיבות רווקים בעצמנו.

מסיבת רווקים
גברים רבים יתארו מסיבת רווקים אידיאלית בשלוש מילים אלכוהול, חשפניות, מוסיקה. לא בהכרח בסדר הזה. אולי אלה הסרטים האמריקאים שאנחנו צורכים בכמויות שלימדו אותנו שזו הדרך הנכונה והטובה ואולי היחידה לחגוג מסיבת רווקים מוצלחת. מסיבת רווקים יש לזכור היא מסיבה של גברים.

שמלות כלה
קטלוג שמלות כלה 2012 יכול לעזור לכל כלה גם כלה שמתחתנת ב-2013, הרי כל כלה מחפשת את שמלת הכלה שתתאים לה בדיוק מכל הבחינות וזה לא משנה איפה נמצא אותה, העיקר שנמצא אותה בסופו של דבר. אנו יכולים להיעזר בקטלוגים שונים משנים שונות ומחנויות שונות בחרו להוציא קטלוג בעקבות מבחר מרשים שקיים אצלם.

קטלוג שמלות כלה 2009
אם יצא לנו להסתכל על קטלוג שמלות כלה 2009, סביר להניח שמצאנו שמלה שגרמה לנו לעצור ולבהות בה יותר מן הרגיל, שבדרך כלל אנו מדפדפות מהר לשמלה הבאה.

קייטרינג איכותי במרכז
אומרים שאחד הדברים שהכי זוכרים מאירוע מעבר לאולם והמוזיקה הוא האוכל.אוכל לאירוע הוא אחד ההחלטות היותר משמעויות וקשות שעומדים בפני בעלי השמחה, כך שבכל הנוגע לבחירת קייטרינג זה משהו שקצת עלול להוביל אתכם לצומת דרכים בתכנון האירוע שלכם.

קייטרינג גורמה
04/07/13 | צרכנות
על מנת לערוך אירוע מוצלח ישנה חשיבות למספר מרכיבים כאשר האוכל והכיבוד באירוע הוא אחד הבולטים שבין המרכיבים הללו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI