דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מזגן תדיראן – כל מה שרצית לדעת נמצא ממש כאן
מזגן תדיראן – כל מה שרצית לדעת נמצא ממש כאן
דני אלון 29/09/13 |  צפיות: 3157

לא מעט חברות ישראליות ידועות ביכולות הטכניות הגבוהות שלהן. סיבה מרכזית לכך היא הרמה הטכנולוגית הגבוהה והמוחות הפוריים בצורה יוצאת דופן של המהנדסים הישראליים. אחת החברות הללו היא תדיראן, שפילסה את דרכה לצמרת הכלכלה והטכנולוגיה הישראלית. כיום משמש השם תדיראן בעיקר כמותג וסמל לאיכות ולמצוינות. תחת המותג הזה מיוצרים מכשירים מתקדמים רבים הכוללים מרכזיות מתוחכמות, מערכות קשר ומכשירים לבנים הכוללים תנורים, מכונות כביסה, מקררים וכמובן - מזגנים.

מחברה למותג מוביל

חברת תדיראן הוקמה בתחילת שנות השישים ומהר מאד טיפסה לצמרת הטכנולוגית של ישראל. עם השנים התפצלה החברה וחלקים ממנה נמכרו לחברות מובילות שונות ברמה העולמית. התוצאה - חברות המייצרות מוצרים שונים שכולם נושאים את שם המותג - תדיראן. המצב הזה נכון גם היום.

עם השנים העבירו חברות האם את מרכזי הייצור מישראל למקומות אחרים בעולם, בעיקר לסין. נכון להיום מיוצר חלק ניכר ממגוון המזגנים שלה בסין. לפני כארבע שנים השלימה חברת קריסטל, שרכשה את המותג תדיראן קרייר, את העברת קו הייצור לסין. עם זאת, מרכז הפיתוח נותר במפעל הוותיק בעפולה וחלק מהמוצרים ממשיכים להיות מיוצרים בישראל ולשמור על רמה גבוהה מאד הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת איכות הייצור.

מה מיוצר והיכן

מזגן תדיראן עילי מיוצר, בדרך כלל, במפעלים במקומות אחרים, בעיקר בסין. כושר הייצור הגדול יחד עם עלות הייצור הנמוכה מגדילים את התחרותיות של מזגן תדיראן בישראל והופכים את החברה לאחת החברות הבולטות בשוק המזגנים ובשוק המוצרים הלבנים בכלל. גם חלק לא קטן מהמזגנים הרצפתיים שלה מיוצרים בסין.

לעומת אלה, מיוצרים המזגנים המיני מרכזיים שמשווקת תדיראן בישראל. מזגנים אלה דורשים תשומת לב מיוחדת, מה שדורש פיקוח הדוק יותר במהלך הייצור. המזגנים הללו, נועדו הן לצרכן הפרטי המעוניין במערכת מיני מרכזית המכסה את כל שטח הבית, והן לצרכן התעשייתי המעוניין למזג חללים גדולים או בניינים שונים.

חלק מהמזגנים המיוצרים בסין הם מזגן תדיראן Tadiran 10l, מזגן תדיראן Tadiran 10l מזגן תדיראן TADIRAN 10A, מזגן תדיראן TADIRAN 15A ודומיהם. המשותף לכל המזגנים הללו הוא תפוקת הקירור והחימום הגבוהים שלהם, יחסית לגודל. מזגנים המיוצרים בישראל, לעומת זאת, הם מערכות מיני מרכזיות דוגמת WIND 47P. ההספק של המערכות הללו גבוה יותר והן חייבות להיות מותאמות היטב למקום שבו הן מותקנות.

תדיראן נמנית עם שלוש החברות המובילות בתחום המזגנים בישראל, הן מבחינת איכות המוצר והן מבחינת איכות השירות. האיכות הגבוהה של המוצרים כמו גם תהליך עקבי של פיתוח ושיפור המוצר יסייעו לחברה, ככל הנראה, לשמור על מקומה ועל נתח השוק הגדול שלה גם בעתיד הנראה לעין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני אלון

דני אלון



 


מאמרים נוספים מאת דני אלון
 
חיפוי דמוי אבן
15/07/14 | שיפוצים
בניה באבן היא אחת מצורות הבניה הקדומות ביותר בהן השתמש האדם. על פי הדוגמאות שנמצאו ברחבי העולם, נעשה שימוש בבניה באבן החלק מאלף השלישי לפני הספירה. ההתפתחות הטכנולוגית שעברה על ענף הבניה, גרמה לכך שאת מקומה של האבן תפסו חומרים חדישים יותר כמו פלדה........

קוסמטיקאית תל אביב – מקדמת דנא ועד היום
המאמר סוקר את ההסטוריה בתחום הקוסמטיקה. מקורות מהתנך, מצריים העתיקה, עדויות ארכיאולוגיות יוון העתיקה, הצלבנים במאה ה 13. המצאת הדיאודורנטים וההתפתחות המטאורית במאה ה20.

סודות המראה של סיימון קאוול: בוטוקס ושכיבות סמיכה
המאמר סוקר את הביוגרפיה המקצועית של סיימון קוואל מתחילת דרכו ועד עתה,
כיצד התפרסם דרך תכניות הטלוויזיה השונות? המאמר מתעכב על ההון שצבר ועל שמירת המראה החיצוני הנאה ועוסק בשאלה האם הוא טבעי או משופץ?


מזגן תדיראן – כל מה שרצית לדעת נמצא ממש כאן
המאמר עוסק בחברת תדיראן הוא סוקר את הביוגרפיה של החברה, תחומי הייצור שלה, התהליך שבו העבירה חלק מפס הייצור לסין וכן סוקר את המזגנים שמייצרת החברה והיכן?

עיצוב גינות קטנות באופן עצמאי
03/09/13 | גינון
העיסוק בגינון נחשב כתרפיה. הרבה אנשים מקימים לעצמם גינה אישית קטנה.
מה חשוב לדעת לפני הקמת גינה אישית? הבנה בתחום וידע מקצועי? שיקולים לוגיסטיים?
תכנון תקציבי? כל זה ועוד במאמר שלפנינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI