דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח סודות המראה של סיימון קאוול: בוטוקס ושכיבות סמיכה
סודות המראה של סיימון קאוול: בוטוקס ושכיבות סמיכה
דני אלון 29/09/13 |  צפיות: 3221

סיימון קאוול שנולד בשנת 1959 הוא מפיק בריטי ממוצא יהודי שהחל את דרכו המקצועית בשנות השמונים, כמנהל רפרטואר בחברת התקליטים EMI. לאחר מכן הקים קאוול חברות תקליטים משלו ועבד עבור תאגיד המוזיקה BMG. בשנת 2002 הוא הקים חברת הפקת מוזיקה משלו. אולם את הקריירה האמיתית ואת ההון העצום שלו, עשה קאוול לא בחברות המוזיקה השונות, אלא בטלוויזיה, בתוכניות לגילוי כישרונות.

כך נולד הכוכב

הפריצה של קאוול לתרבות הפופ העולמית התרחשה בשנת 2001 בתוכנית "פופ איידול" ששודרה בטלוויזיה הבריטית. קאוול בלט על פני השופטים האחרים, בזכות הלשון החדה והבוטה אותה הוא הפנה כלפי המתמודדים וכלפי השופטים האחרים. שנה מאוחר יותר, הצטרף קאוול לצוות התוכנית "אמריקן איידול" ובשנת 2004 החלה הטלוויזיה הבריטית לשדר את תוכנית הכישרונות "אקס פקטור", שהפרס הראשון בה הוא הפקת אלבום בחברת התקליטים של קאוול. בגמר העונה הרביעית צפו בתוכנית לא פחות מאשר 12.7 מיליון צופים.

"בוטוקס הוא כמו משחת שיניים"

הונו של קאוול, בן ה-54 נאמד ב כ- 255 מיליון פאונד, הפנים שלו מוכרות בכל בית בעולם שיש בו מקלט טלוויזיה או חיבור לאינטרנט, אבל השאלה המסקרנת ביותר לגביו, היא "איך הוא מצליח לשמור על המראה שלו?". קאוול לא מתבייש לחלוק את הסודות שלו עם התקשורת. הוא עושה מאות שכיבות סמיכה ביום, מתאמן ארבע פעמים בשבוע ועובר טיפולי בוטוקס סדירים. "עשיתי בוטוקס" אמר קאוול בראיון,"כמו כמעט כל מי שאני מכיר. בוטוקס בשבילי הוא כמו משחת שיניים. זה עובד. אני עושה את זה פעם בשנה. למי אכפת?"

האם קאוול עבר ניתוחים פלסטיים?

סיימון קאוול מכחיש בכל תוקף כי עבר ניתוחים פלסטיים כלשהם, אם כי על פי השמועות, שרירי החזה המפותחים שלו, הם למעשה שתלים. הוא אולי מסביר את המראה שלו בטיפולי בוטוקס סדירים ובפעילות גופנית, אולם צופים חדי עין שמו לב לפלסטרים מאחורי האוזניים של קאוול, העלולים להעיד על כך שהוא נזקק גם למתיחת פנים קלה. אולם אמיתותן של  ההשערות הללו מעולם לא אושרה מעל ומעבר לכל ספק.

מי יהיה הכוכב הבא?

בין אם אתם נמנים על מעריציו של קאוול ופועלו ובין אם אתם סבורים כי מדובר בסך הכול ביצרן של סגנון מוזיקה צעקני, ריקני וחסר עומק, דבר אחד בטוח. אתם לא יכולים להתעלם ממנו. קאוול הוא הכוכב האמיתי וכרגע לא נראה שיש מישהו שמתעתד לתפוס את מקומו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני אלון

דני אלון



 


מאמרים נוספים מאת דני אלון
 
חיפוי דמוי אבן
15/07/14 | שיפוצים
בניה באבן היא אחת מצורות הבניה הקדומות ביותר בהן השתמש האדם. על פי הדוגמאות שנמצאו ברחבי העולם, נעשה שימוש בבניה באבן החלק מאלף השלישי לפני הספירה. ההתפתחות הטכנולוגית שעברה על ענף הבניה, גרמה לכך שאת מקומה של האבן תפסו חומרים חדישים יותר כמו פלדה........

קוסמטיקאית תל אביב – מקדמת דנא ועד היום
המאמר סוקר את ההסטוריה בתחום הקוסמטיקה. מקורות מהתנך, מצריים העתיקה, עדויות ארכיאולוגיות יוון העתיקה, הצלבנים במאה ה 13. המצאת הדיאודורנטים וההתפתחות המטאורית במאה ה20.

סודות המראה של סיימון קאוול: בוטוקס ושכיבות סמיכה
המאמר סוקר את הביוגרפיה המקצועית של סיימון קוואל מתחילת דרכו ועד עתה,
כיצד התפרסם דרך תכניות הטלוויזיה השונות? המאמר מתעכב על ההון שצבר ועל שמירת המראה החיצוני הנאה ועוסק בשאלה האם הוא טבעי או משופץ?


מזגן תדיראן – כל מה שרצית לדעת נמצא ממש כאן
המאמר עוסק בחברת תדיראן הוא סוקר את הביוגרפיה של החברה, תחומי הייצור שלה, התהליך שבו העבירה חלק מפס הייצור לסין וכן סוקר את המזגנים שמייצרת החברה והיכן?

עיצוב גינות קטנות באופן עצמאי
03/09/13 | גינון
העיסוק בגינון נחשב כתרפיה. הרבה אנשים מקימים לעצמם גינה אישית קטנה.
מה חשוב לדעת לפני הקמת גינה אישית? הבנה בתחום וידע מקצועי? שיקולים לוגיסטיים?
תכנון תקציבי? כל זה ועוד במאמר שלפנינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI