דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים חיפוי דמוי אבן
חיפוי דמוי אבן
דני אלון 15/07/14 |  צפיות: 2990

בניה באבן היא אחת מצורות הבניה הקדומות ביותר בהן השתמש האדם. על פי הדוגמאות שנמצאו ברחבי העולם, נעשה שימוש בבניה באבן החלק מאלף השלישי לפני הספירה. ההתפתחות הטכנולוגית שעברה על ענף הבניה, גרמה לכך שאת מקומה של האבן תפסו חומרים חדישים יותר כמו פלדה ובטון מזוין. אולם הבניה באבן לא ירדה באופן סופי מעל במת ההיסטוריה. אבן טבעית  עדיין משמשת לחיפוי חיצוני של קירות ומבנים, לריצוף בבתים וחצרות ויצירה של משטחי עבודה במטבחים. אבנים המשמשות לבניה מודרנית, הן אבנים עמידות לשחיקה ובלאי. במקרים רבים עוברות האבנים טיפול בחומרים כימיים שונים, המונעים הצטברות של לכלוך בנקבוביות האבן, כמו כן, במקרים רבים עוברות האבנים ליטוש על מנת לשפר את מראם.

אחד ממבני האבן הידועים ביותר בהיסטוריה של האדריכלות העולמית הוא הקולוסאום ברומא. בנייתו של הקולוסאום, החלה בשנת שבעים ושניים לספירה. חלק גדול מהמימון לפרויקט ההנדסי המפואר הזה, הגיע, על פי סברות רבות מהשלל שנלקח מבית המקדש בירושלים לאחר חורבנו. שלושת היציעים הראשונים של הקולוסאום נבנו על ידי הקיסר אספניאנוס, בנו טיטוס שירש אותו, הוסיף למבנה שני יציעי אבן נוספים. בשנת 217 נפגע הקולוסאום על יד ברק ונשרף בחלקו, בשנת 443 ניזוק המבנה מרעידת אדמה ובמשך השנים הוא עבר לא מעט תהפוכות ושינויים. כיום מהווה הקולוסאום את אחת מאתרי התיירות הבולטים ברומא ובין השנים 1993 – 2000 נערכו בו שיפוצים בעלות עשרות מיליוני דולרים.

גם הבית שלכם יכול להיות חלק מהמסורת הארוכה של הבניה באבן, אולם בעלות נמוכה הרבה יותר. כיצד? באמצעות חיפוי דמוי אבן. חיפוי דמוי אבן הוא למעשה שכבה נוספות המותקנת באמצעות עיגונים מיוחדים על גבי קירות מודרניים קיימים. חיפוי דמוי אבן יעניק לבית שלכם מראה קלאסי ויחד עם זאת יעניק לכם לא מעט יתרונות. חיפוי דמוי אבן הוא קל משקל יחסית לחיפוי אבן טבעית, לכן קל יותר להתקנה. במידה ונגרם נזק כלשהו לחיפוי דמוי אבן, ניתן להחליף בקלות את החלק הפגוע. בנוסף חיפוי דמוי אבן לא זקוק לטיפול בכימיקלים או בליטוש, ניתן לנקות אותו בקלות ולהחזיר לו את המראה המקורי תוך זמן קצר.

חיפוי דמוי אבן הוא אם כן הבחירה האידיאלית עבור מי שמעוניין לגור בין קירות אבן, אולם לא מעוניין להיכנס להוצאות מוגזמות ולהיתקל בקשיי אחזקה שונים. הפכו את הבית שלכם לבית אבן כמו שתמיד רציתם בקלות וביעילות באמצעות חיפוי דמוי אבן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני אלון

דני אלון



 


מאמרים נוספים מאת דני אלון
 
חיפוי דמוי אבן
15/07/14 | שיפוצים
בניה באבן היא אחת מצורות הבניה הקדומות ביותר בהן השתמש האדם. על פי הדוגמאות שנמצאו ברחבי העולם, נעשה שימוש בבניה באבן החלק מאלף השלישי לפני הספירה. ההתפתחות הטכנולוגית שעברה על ענף הבניה, גרמה לכך שאת מקומה של האבן תפסו חומרים חדישים יותר כמו פלדה........

קוסמטיקאית תל אביב – מקדמת דנא ועד היום
המאמר סוקר את ההסטוריה בתחום הקוסמטיקה. מקורות מהתנך, מצריים העתיקה, עדויות ארכיאולוגיות יוון העתיקה, הצלבנים במאה ה 13. המצאת הדיאודורנטים וההתפתחות המטאורית במאה ה20.

סודות המראה של סיימון קאוול: בוטוקס ושכיבות סמיכה
המאמר סוקר את הביוגרפיה המקצועית של סיימון קוואל מתחילת דרכו ועד עתה,
כיצד התפרסם דרך תכניות הטלוויזיה השונות? המאמר מתעכב על ההון שצבר ועל שמירת המראה החיצוני הנאה ועוסק בשאלה האם הוא טבעי או משופץ?


מזגן תדיראן – כל מה שרצית לדעת נמצא ממש כאן
המאמר עוסק בחברת תדיראן הוא סוקר את הביוגרפיה של החברה, תחומי הייצור שלה, התהליך שבו העבירה חלק מפס הייצור לסין וכן סוקר את המזגנים שמייצרת החברה והיכן?

עיצוב גינות קטנות באופן עצמאי
03/09/13 | גינון
העיסוק בגינון נחשב כתרפיה. הרבה אנשים מקימים לעצמם גינה אישית קטנה.
מה חשוב לדעת לפני הקמת גינה אישית? הבנה בתחום וידע מקצועי? שיקולים לוגיסטיים?
תכנון תקציבי? כל זה ועוד במאמר שלפנינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI