דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח קוסמטיקאית תל אביב – מקדמת דנא ועד היום
קוסמטיקאית תל אביב – מקדמת דנא ועד היום
דני אלון 06/11/13 |  צפיות: 3228

בתיקה של אישה היוצאת לנופש נמצא תכשירים קוסמטיים כמעט בכל מקרה. העדות העתיקה ביותר למודעות מראה עור הפנים קיימת כבר בתקופת התנ"ך בספר ירמיהו. מצרים העתיקה הייתה אולי אחת מהאומות העתיקות ביותר ששמשה מקור למודעות גבוהה בנושא. עדות ארכיאולוגית לטיפול בעור מקורה במאה ה- 4 לפני הספירה. גם התרבות היוונית והרומית הוסיפו את שלהן בנושא: ידוע כי הנשים נהגו למרוח את גופן במגוון שמנים כדי להתבשם והוסיפו גוון לתווי הפנים.

קוסמטיקאית תל אביב כיום מציעה מגוון רחב הרבה יותר מאשר טיפול קוסמטי בניחוח מפנק. תעשיות בתחום הביאו את עולם הקוסמטיקה לרמת יישום גבוהה בה שעור יתר מקבל מענה כמעט סופי, טיפולי עור פנים מבוצעים לעומק על ידי מכשור ייעודי וכולי.

ההיסטוריה של הקוסמטיקה

מוצרי קוסמטיקה יובאו מאירופה למזה"ת על ידי הצלבנים במאה ה- 13 אך עלו לגדולה ארבע מאות שנים מאוחר יותר בצרפת לאחר מחקר משמעותי והתפתחות אינטנסיבית. בשנות התשעים הקרובות יותר אלינו, במאה ה-19 חוו הגברים והנשים את המילה האחרונה בתחום הקוסמטיקה דאז: הדאודורנטים הראשונים הופיעו.

עולם הקוסמטיקה קיבל דחיפה משמעותית במהלך המאה ה-20 והמודעות למראה החיצוני נתנה את אותותיה בעולם ובארץ בפרט. מכוני קוסמטיקאית תל אביב החלו לפרוח יחד עם בתי עסק המספקים תכניות דיאטה, ספורט ועיצוב הגוף.

האיפור תפס מקום משמעותי בקרב הנשים ללא הבדל בין המעמדות וקיבל אישור ציבורי בפה מלא. ייתכן בהחלט כי התפתחות הקולנוע באותן שנים שסיפקה נשים מצודדות בהחלט הוסיפה לחשיפת האיפור והטיפול בעור הפנים בארץ ובעולם.

הטלוויזיה שהחלה להופיע בכל בית בשנות החמישים בארץ תרמה רבות להתפתחות תחום הקוסמטיקה: פרסומות למוצרי היגיינה וקוסמטיקה העלו את המודעות בנושא. תעשיית הקוסמטיקה כיום גורפת הכנסות עצומות. אם בעבר ביקור אצל קוסמטיקאית תל אביב היווה סמל סטטוס, היום הוא נחשב טיפול מחייב ולא מותרות.

ענפי הקוסמטיקה כיום

קוסמטיקה קלאסית מבצעת ניקוי וטיפול בשכבה העליונה של העור. התוצאות איטיות יותר משום שלא נעשה טיפול בחומרים פעילים. יש הטוענים כי לאור זאת התוצאות מורגשות פחות.

קוסמטיקה טבעית עושה שימוש בחומרים טבעיים ובמינרלים, ללא חומר כימי. הטיפול עדין ולכן איטי יותר יחסית, מומלץ לעור רגיש.

קוסמטיקה רפואית פועלת על עור הפנים על ידי החדרת חומרים פעילים לשכבות הפנימיות של העור, מסתייעת במכשירים מתקדמים ומבצעת אבחון מקצועי ומעמיק. השינוי יכול להיות משמעותי מאוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני אלון

דני אלון



 


מאמרים נוספים מאת דני אלון
 
חיפוי דמוי אבן
15/07/14 | שיפוצים
בניה באבן היא אחת מצורות הבניה הקדומות ביותר בהן השתמש האדם. על פי הדוגמאות שנמצאו ברחבי העולם, נעשה שימוש בבניה באבן החלק מאלף השלישי לפני הספירה. ההתפתחות הטכנולוגית שעברה על ענף הבניה, גרמה לכך שאת מקומה של האבן תפסו חומרים חדישים יותר כמו פלדה........

קוסמטיקאית תל אביב – מקדמת דנא ועד היום
המאמר סוקר את ההסטוריה בתחום הקוסמטיקה. מקורות מהתנך, מצריים העתיקה, עדויות ארכיאולוגיות יוון העתיקה, הצלבנים במאה ה 13. המצאת הדיאודורנטים וההתפתחות המטאורית במאה ה20.

סודות המראה של סיימון קאוול: בוטוקס ושכיבות סמיכה
המאמר סוקר את הביוגרפיה המקצועית של סיימון קוואל מתחילת דרכו ועד עתה,
כיצד התפרסם דרך תכניות הטלוויזיה השונות? המאמר מתעכב על ההון שצבר ועל שמירת המראה החיצוני הנאה ועוסק בשאלה האם הוא טבעי או משופץ?


מזגן תדיראן – כל מה שרצית לדעת נמצא ממש כאן
המאמר עוסק בחברת תדיראן הוא סוקר את הביוגרפיה של החברה, תחומי הייצור שלה, התהליך שבו העבירה חלק מפס הייצור לסין וכן סוקר את המזגנים שמייצרת החברה והיכן?

עיצוב גינות קטנות באופן עצמאי
03/09/13 | גינון
העיסוק בגינון נחשב כתרפיה. הרבה אנשים מקימים לעצמם גינה אישית קטנה.
מה חשוב לדעת לפני הקמת גינה אישית? הבנה בתחום וידע מקצועי? שיקולים לוגיסטיים?
תכנון תקציבי? כל זה ועוד במאמר שלפנינו

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI