דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות שינה
שינה
totach kidum 25/11/13 |  צפיות: 13011

לכל תינוק יש תבניות של שינה וערות שמתחלקות בטבעיות לאורך היממה. לכל תינוק יש תקופות קצרות של ערות במשך הלילה. כל תינוק שונה מחברו, והרגלי השינה של ילדיכם עשויים להיות שונים מילדי חבריכם, או שונים מילדיכם הבוגרים כשהיו באותו גיל. לאחר שזיהיתם את תהליך הרגלי שינה לתינוקות ואת כל תבנית השינה של התינוק אפשר לתכנן את שגרת היום כדי לעזור לתינוק ולשאר בני המשפחה לישון מספיק ולישון היטב בשביל להמשיך את חיי היום יום. הרגלי שינה לתינוקות הם מורכבים ומשפיעים על תפקודם והתנהגותם ביום, בדיוק כמו שמשפיע על בריאותו והתפתחותו. בשבועות הראשונים שנתו של התינוק עלולה להיות מקוטעת במשך היממה. כל פרק שינה עשוי להימשך בין חצי שעה לשלוש שעות, ושנת הלילה עלולה להיקטע בקופות של ערות.אחד הדברים המרגשים ביותר עבורנו ההורים הוא לראות את שלבי התפתחות של תינוק בין אם הוא שלנו או גם של אחרים. אנו תמיד מופתעים מהמהירות בה הם גדלים ומגלים את השימוש בגופם ואת יכולותיהם שעד כה נמנענו מהם. השליטה בשרירים והקואורדינציה מתפתחים עם הזמן והילד לומד לזחול, ללכת, לרוץ ולבצע משימות מורכבות יותר ויותר. שלבי תהליך התפתחות של תינוק מורכבים ועדין ואין תינוק אחד שדומה לאחר. למרות שהשלבים בהתפתחות התינוק הינם סדירים ומתחרשים בקצב ידוע ומקובל, כל תינוק גדל ומתפתח בקצב המיוחד לו, ומגלה בדרכו שלו את עולם התנועה הייחודי לו ואת מכשליו והפתרונות שהוא מוצא בעצמו. נהוג להתייחס לשלבי התפתחות תינוקות לפי חודשים, אך כל השלבים של התפתחות תינוקות מתרחשים בסדר קבוע בקרב כל התינוקות.הרך הנולד נמצא בתנוחה עוברית בחודשים הראשונים אחרי הלידה, התנוחה עוזרת לו להסתגל לעולם החדש. לקראת גיל שלושה חודשים התינוק לומד בהדרגה ליישר את הגב ולזקוף את הראש. ישנם תינוקות שמתקשים בהסתגלות כי הגב שלהם נמצא רוב הזמן במצב של זקיפה. כתוצאה מכך נוצר חוסר איזון בגוף אשר גורם למצב של אי שקט אצל תינוקות, ערנות יתר ובעיות שינה. יחד עם זאת סביר להניח שטיפול פיזי נאות, רגישות והענות לצרכי התינוק יהיו טובים עבור התינוק מכיוון שתינוקות נולדים יצורים חברותיים והם מכוונים למגע אנושי וקשר פיזי, ולצורות אחרות של תקשורת חברתית כמו דיבור, קשר עין פרצופים וכדומה. אי שקט אצל תינוקות הינו בעיה שניתן לטפל בה בהדרגה וצריך להבין קודם כל מהיכן נובעת הבעיה ומה הגורם העיקרי לבעיות השינה שלהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI