דף הבית עסקים עסקים - אחר דודי שמש במרכז
דודי שמש במרכז
totach kidum 03/12/13 |  צפיות: 2381

כאשר מסתובבים ברחבי העיר תל אביב או באזור ראשון לציון ניתן להרים את הראש ולראות על גגות הבתים עשרות דודי שמש שיהיו כאלו שיכנו אותם "מכערים את הנוף הארץ ישראלי" למעשה ישנם אזורים בירושלים שאכן אוסרים התקנת דודי שמש על גגות הבתים בדיוק מסיבה זו. אך האם זוהי סיבה מספיק טובה לצרוך יותר חשמל בעזרת דודי חשמל, ולוותר על הפיתרון האקולוגי לצריכת חשמל פחותה בעזרת דודי השמש. באזור הדרום הבעיה אינה גדולה כמו במרכז. דודי השמש במרכז אכן מכערים יותר את העיר, אך קיימים סיבות אחרות הרבה יותר חמורות שגורמות לאזורים במרכז לאבד את יופיים, כבישים מרובים ובנינים שלא שופצו שנים, שכונות ורחובות לא מטופחים ועוד עשרות סיבות אחרות שמונעות מהנוף להתבטא כראוי מערכות סולאריות ביתיות נכנסו לתודעה האנושית בשנים האחרונות, כאשר ארגונים רבים הבאים בשם שמירה על איכות הסביבה החלו למצוא פתרונות יעילים וירוקים לתצרוכת החשמל המרובה שקיימת בארצנו. מערכות אלו אשר ניתן לראות יותר ויותר על גגות הבתים ברחבי הארץ, בנויים מקולטנים הדומים רבות לקולטני דודי השמש אשר קולטים את האנרגיה הסולארית של קרני השמש וממירים אותה לחשמל ביתי שמספיק לתצרוכת של חשמל ממוצע ל-4 נפשות לבית. קיימים גדלים שונים של קולטנים אשר ניתן להתאים לפי גודל תצרוכת החשמל הביתית של אותה משפחה. למערכות אלו כמובן קיימים מספר חסרונות כמו השטח שצריך להיות פנוי לגודל הקולטנים וקיימים מגבלות גודל שלעיתים מונעות מייצור רב של חשמל. אך היתרון לסביבה משמעותי ביותר ולרוב עולה על כל החסרונות.תיקון דודי שמש הינו בעיה אינה נעימה ומעיקה על כל אדם אשר נתקל בה. במיוחד במקרים בהם דוד השמש אינו נגיש מספיק לטכנאי במקרה כזה תיקון דוד השמש יתייקר רבות. או במקרים בהם רוחות החורף החזקות פגמו קשות בדוד השמש או בקולטנים ולעיתים אף הועפו מראש הגג ובכך ייצרו נזק רב. על כן חשוב ביותר בזמן התקנת דוד השמש מלכתחילה למקם אותו במקום הנגיש ביותר שניתן למצוא, לא בתוך בוידעם או על גג רעפים אשר יקשה על המשתמש או על הטכנאי לעלות ולתקן. לעיתים התיקון הינו פעוט וזניח אך הנגישות מקשה על כל העניין. בנוסף יש לשים לב שהדוד מחוזק היטב למקום הימצאו, יש לבצע בדיקות מקיפות במיוחד לפניי תקופת החורף ולחזק היטב את אזור הדוד למניעת תקלות מיותרות במהלך תקופה זו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI