דף הבית עסקים עסקים - אחר Tama38
Tama38
totach kidum 04/12/13 |  צפיות: 2233

במסגרת Tama38 ישנם חוקים אשר לא ניתן לשנות אותם אם אכן מחליטים לבצע אותם למבנה או לבניין מגורים שלכם. כאשר מבצעים חוק תמא 38 אסור להוסיף לבניין תוספות נוספות אלא רק לתחזק את הבניין או המבנה, אלא אם כן נקבע אחרת ניתן לבנות רק 2 קומות . כמו כן, ניתן לבנות מעלית בבניין גם אם בניית המעלית חורגת מגבולי הבניין או שניתן לבנות אותה בתוך הבניין ולקחת מטר או שתיים מין הדירה של הדיירים, כמובן שזה חייב לקרות בהסכמתם. חנייה לדוגמה ניתנת לבנייה רק עקב אישורו של המהנדס ואם הדבר הנו אפשרי.כיום למדינת ישראל כמו במדינות שונות בעולם ישנם חוקים אשר נקבעים על בניית בניינים ותחזוקתם. חוק תמא 38 לדוגמא, מאפשרת לבניין או למבנה לחולל בו שינוים עקב מצבו של הבניין או המבנה. כמובן שעל מנת לגרום לשינוים כלשהם בבניין ניתן לעשות זאת דרך הסכמתם של כל דיירי הבניין ורק על ידי חתימתם של כל דייר ודייר. אם לדוגמה ישנו דייר בבניין המגורים שאינו מסכים לחתום על החוזה לא ניתן להוציא את הפרויקט תמא 38 לפועל, גם אם מדובר בדייר אחד מבין שלושים דיירים. כמובן שעל מנת שהפרויקט יצא לפועל, צריך להעביר את כל הדיירים בבניין למקום אחר בזמן שבונים ומבצעים את השינויים בבניין ועל זה משלמים הקבלנים ובהשתתפות קטנה של הדיירים. כמובן שזה דבר נוסף שיכול לגרום לדייר לסרב לחתום על החוזה, מפני שאינו רוצה להתחיל לעבור ממקום למקום.כאשר רוצים להזמין קבלן תמא 38 צריך לבדוק פרטים מסוימים לפני שעושים זאת. ישנם הרבה מאוד קבלנים שהם יכולים לגרום לנו להאמין בדברים שאינם יכולים להיות נכונים ואינם מקובלים על פי החוק. לדוגמא, קבלן יכול לגרום לנו לחתום על חוזה מבלי לקרוא את הסעיפים הקטנים ומבלי לומר לנו אותם ואז לאחר הבנייה אנו יכולים לגלות שסוג של "אבדנו" עלינו והפרויקט לא התבצע לפי ההסכם, כמובן שכאן נכנסת הבעיה כיוון שאם חתמתם על החוזה אין דרך חזרה. לכן ,לפי שמזמינים קבלן מסוים רצוי לעבור על כל הסעיפים עם עורך דין ולהתייעץ עמו. על כל מקרה שהוא רצוי להזמין קבלן אשר נראה אמין ומקצועי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI