דף הבית עסקים עסקים - אחר הפעלות לילדים
הפעלות לילדים
totach kidum 09/12/13 |  צפיות: 2455

הפעלות לילדים

בעבר הורים רבים נהגו לערוך חגיגות בר או בת מצווה לילדיהם. האירועים כללו ערב של ריקודים עם חברי חתן הבר מצווה ומשפחתו. כיום ילדים רבים אינם מסתפקים באירוע רגיל ובנאלי. הורים וילדים רבים רוצים להוסיף לאירוע שלהם נופך מיוחד שאינו סטנדרטי לשאר האירועים, להוסיף הפעלות לילדים, שיר מיוחד שחתן הבר מצווה הכין מבעוד מועד או סרטון מיוחד שהוכן על הנער עצמו ועל מהלך חייו הקצרים. רוב ההורים נוטים להגזמה בעניין זה. בשביל מה להשקיע כל כך בבת מצווה מפוארת כל כך או בר מצווה שכולם ידברו עליה לאחר מכן. עדיף לשמור את כל הכסף ובריבית שתצטבר לערוך חתונה גדולה ויפה כשיגיע הזמן. לא עדיף לקחת את הילד לטיול שורשים בארץ המוצא של ההורים או לשמור אותו ללימודים של הילד לכשיגדל?

סדנאות יצירה

גננות רבות במקרה הטוב מגיעות לאחר שלוש שנים של לימודים מפרכים ושנה שלמדה של תעודת הוראה לגן החדש שלהן. הגן שלהן ורק שלהן וכעט עליהן להחליט על איך הוא יהיה מסודר על סדנאות יצירה שהן יכינו לילדים ועל תוכנית הוראה לשנה החדשה. לעיתים הן צוללות לתוך עולם זה לאחר לימודים ארוכים ומגיעות ללא ידע כלל. נדמה שבשנים שבהן הן למדו הן יודעות כעט לנהל את הגן על הצד הטוב ביותר. אך אם אין להן יצירתיות רבה ומגוונת הן יטבעו ולא יצליחו להקים את הגן לתחייה. לעיתים אפילו ייפלו מאוד מהר מתגובות ההורים ומחוסר ההפרדה שהן נוטות לאמץ בין טובת הגן לבין טובת ההורים.

הפעלות לילדים

כיום קיימים מרכזים רבים להפעלות לילדים מרכזים אלו קיימים במועצות רבות ובמרכזים קהילתיים בערים. מועצות הערים ויישובים מבינים שבשעות אחר הצהריים הילדים המסתובבים חופשי בעיר ובמושב עלולים להיגרר לחינוך לקוי ולחברה לא טובה. על כן הם מפתחים את החוגים שבאזורם להקנות פעילות לשעות הפנאי של הילדים למניעת הסתובבות ייתר והיגררות למקומות שלאחר מכן קשה להוציא אתת הילד. בערים אלו נוהגים גם בדרך כלל לשיעורי עזר בנושאי לימודים רבים כגון מתמטיקה ואנגלית. ומקימים חוגי נגינה ויצירה לפיתוח החשיבה של הילד. רוב האזורים אינם דורשים תוספת רבה של כסף לחוגים אלו ורובם מסובסדים על ידי המועצות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI