דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט מיתוג לעסקים ומדוע לבחור דווקא בעסק שלכם?
מיתוג לעסקים ומדוע לבחור דווקא בעסק שלכם?
גיל 04/02/14 |  צפיות: 12739

כאשר מתבוננים על מערך השיווק של העסק רואים שהעסק אינו ממותג נכון ובהתאמה לקהל היעד שלו, רואים שלא נעשו שם פעולות מינוף עם חשיבה שיווקית אסטרטגית. הפתרון לתקיעות של עסק היא לבחון מה קורה במערך השיווקי שלו: האם המיתוג הנכון ומתאים לקהל היעד שלו? האם ישנו לו נוכחות אינטרנט במקומות הנכונים? האם האתר האינטרנט שלו מקדם ושיווקי? בעזרת תהליך מיתוג עם חשיבה שיווקית אסטרטגית סלולה להם הדרך להצלחה עסקית.

מהו מיתוג לעסקים?

מיתוג לעסקים כולל: בניית קונספט לעסק, בחירת שם לעסק, עיצוב ובניית לוגו, חיבור סלוגן ויצירת קו מוצרים ונוכחות פרסום אינטרנטית ומודפסת אחידה באותה השפה.

מיתוג לעסקים הוא משהו שאנו מציעים ללקוחות שלנו על מנת לקדם את העסק שלהם ועל מנת שהמוצרים או השירותים אותם הם מציעים יהיו מזוהים עם העסק, הן מילולית והן ויזואלית. מיתוג לעסקים נועד לבדל את העסק שלכם ולייחד אותו מעסקים אחרים, לקבוע לו ערך מוסף משלו כך שכאשר הלקוחות ירכשו מכם מוצרים, הם ידעו שהם רכשו מוצר שהוא מותג, מוצר מבית טוב, כזה שאין לו תחרות ואין שני לו.

אל מי פונים?

מיתוג לעסקים הוא תהליך מרתק שילמד גם אתכם רבות על העסק שלכם ועל קהל היעד שלכם. אם יש לכם כבר עסק ואתם רוצים לקדם אותו, יש לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום מיתוג לעסקים וזאת כבר תעשה את העבודה למענכם. חברה מקצועית תקדם ותמתג את האתר שלכם, ובאם אין לכם אחד כזה, תקים עבורכם כמה שיותר מהר, שכן אם אין לכם אתר ברשת, אתם נחשבים כלא קיימים. כיום כמעט לכל עסק, אפילו לקטנים ביותר, יש אתר אינטרנט, אם לא, אז לפחות דף פייסבוק, זאת על מנת לפנות לכמה שיותר צרכנים פוטנציאליים, על מנת שהם יכירו את העסק שלכם ובכדי שידעו שאתם קיימים ומציעים משהו שונה. חברה מקצועית, תבנה לכם אתר מיוחד במינו המייצג את העסק שלכם בצורה נאמנה, אתר מקורי וייחודי, ותמיד ישנה גם אפשרות לאפשר ללקוחות רכישת מוצרים און ליין דרך האתר. זוהי גם דרך של מיתוג לעסקים ובידול, שכן לא כל החברות מאפשרות רכישה באמצעות האתר.

במה העסק שלכם שונה משל אחרים?

אם אין לכם תשובה, תבררו זאת בכל עסק הבידול נמצא במקום אחר ולא דווקא במוצר או בשרות, לעיתים הבידול הוא משהו חמקמק שקופץ החוצה בשלב בניית הקונספט וחיפוש הבידול. כיצד תפנו את תשומת הלב של הצרכנים דווקא אליכם? במה אם טובים יותר מאחרים? מה כה ייחודי לעסק שלכם? על כל השאלות הללו יש להתייעץ עם אנשי מקצוע שיסייעו לכם לענות על השאלות הללו ואחרות, על מנת להעלות את העסק שלכם על דרך המלך, על מנת למתג אותו, ובכדי שהצרכנים יעדיפו אתכם על עסקים אחרים, אפילו כאלה המוכרים מוצרים דומים או זהים לאלה שלכם.

למידע נוסף כנסו לכתובת : סטודיו סיאן - מיתוג לעסקים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל


 


מאמרים נוספים מאת גיל
 
מי צריך בדק בית?
27/03/19 | שיפוצים
בדק בית הינה בדיקה אשר מאפשרת לכם לקבל חוות דעת מקצועית על מצב הבית. מדובר בבדיקה חשובה מאוד שיש לבצע והיא יכולה לאפשר לכם לקבל מידע מדויק על הנכס, גם על ליקויים אשר נראים לעין ובעיקר, על ליקויים נסתרים שאתם עצמכם לא תוכלו להבחין בהם.

הספקה טכנית של מוצרי גומי לתעשייה
תחום התעשייה הנו תחום מאוד מסועף אשר מכיל אינספור חלקים, עובדים ורשתות שיווק. אי לכך יש לוודא שכל חלק מהעבודה הנו משומן, יעיל ואפקטיבי

להזמין קייטרינג או להכין בבית
מתכננים אירוע בקרוב? וודאי כחלק מארגון האירוע חשבתם על כל נושא הגשת האוכל והשתיה,, האם כדי להכין לבד או להזמין קייטרינג שיסגור את הפינה, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מוותרים על אופציית ההכנה העצמית ועוברים להזמנת אוכל מוכן ובכך הדבר מקל על הפקת האירוע

שיפוץ דירה המדריך
24/09/15 | שיפוצים
שיפוץ דירה מתבצע אחת לכמה שנים כמעט בכל בית בישראל, לעיתים מדובר בשיפוץ ושדרוג מזהרי ולעיתים בשיפוץ כללי ומורחב אך מה שבטוח שמדובר בהוצאה כספית גדולה בשל כך עלינו לבצע את שיפוץ הדירה בצורה מחושבת ונבונה.

דשא סינטטי
11/03/14 | גינון
גינה יפה גינות, מגרשי משחקים, איי תנועה, שפת בריכה ועשרות מקומות דומים הם מקומות שבהם אנו עשויים למצוא משטחים של דשא. דשא הוא מוצר נעים ומוצלח מבחינות רבות – הוא נעם למגע, רך ונוח לדריכה, וניתן לבצע עליו פעולות שונות, ממנוחה ועד ריצה וספורט.

אתר האינטרנט של העסק, חלק מרכזי במערך הפרסום
אתר עבור העסק שלכם:
המציאות שלנו כיום היא מציאות שבה כמעט כל דבר קורה דרך האינטרנט. אתם יכולים לערוך קניות באינטרנט, למצוא חברה באינטרנט, להתרשם משירותים שונים באינטרנט וכך הלאה. לכן, אם אתם בעלי עסק ואתם רוצים להיות בעלי עסק מצליח ביותר, אין שום סיכוי שתוכל לעשות את זה בלי שיהיה לכם אתר אינטרנט מעולה שמציג את העסק שלכם בכבוד. עסקים שאין להם אתר אינטרנט הם עסקים שאינם נגישים. ללא אתר חי ונושם, לקוחות רבים שיכולים להיות הלקוחות שלכם, נשארים לקוחות של מישהו אחר בלי לדעת שאתם בכלל קיימים. כאשר התקש


מיתוג לעסקים ומדוע לבחור דווקא בעסק שלכם?
מעצם היותנו בעלי עסק, אנו מחויבים להבין כי מיתוג לעסקים הינו עניין הכרחי להצלחת העסק. ישנם הרבה מאוד עסקים אשר במשך שנים מרובות מדשדשים במקום, לא תמיד ברור מדוע מכיוון שבאמת מדובר על מוצרים איכותיים ו/או ייחודיים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI