דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות
הלוואות
אומן פיננסים 05/02/14 |  צפיות: 3225

הלוואות לטווח ארוך מאוד, שמגיעות אפילו עד עשרים שנה, נקראות משכנתאות והן מיועדות בדרך כלל לרכישת רכב,  רכישת דירה או רכישת בית. הלוואות אלה, כמו הלוואות רבות אחרות, מתבצעות כך שבכל חודש האדם אשר לקח את המשכנתא מחזיר סכום קבוע לבנק ממנו נלקחה המשכנתא. ישנם הנחות במשכנתא לאוכלוסיות מסוימות. לרוב משכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות ביותר שאנשים שונים לוקחים בימי חייהם. לכן לפני לקיחת הלוואות של משכנתאות או הלוואות משמעותיות אחרות מומלץ להשוות את התנאים בין הבנקים השונים ולראות היכן יש את התנאים המשתלמים ביותר להחזר הלוואות שנלקחו.

ישנן הלוואות מקובלות אשר נהוג לקחת במהלך החיים. לרוב, הלוואות  אלה ניתנות בתנאים נוחים יותר על ידי הבנקים על מנת למשוך אליהם מספר גדול ככל האפשר של לקוחות. אחד מסוגי הלוואות אלה הינם הלוואות סטודנטים. הבנקים מעניקים הלוואות מיידיות לכל מטרה בריבית טובה ובתנאים נוחים עבור סטודנטים. אחת הסיבות שמשתלם כל כך לבנקים להציע הלוואות לסטודנטים או לזוגות צעירים היא שככה הם מושכים אליהם אנשים צעירים אשר סביר להניח שיישארו באותו הבנק למשך כל חייהם. כמו כן, בנקים מרוויחים ריביות באמצעות מתן הלוואות. הריביות למעשה מאפשרות לבנקים להחזיר אליהם את סכום ההשקעה שלהם הוא בתוספת סכום הריבית, אשר לרוב מצטברת והופכת להיות סכום משמעותי מאוד.

הלוואות דרך השוק האפור יכולות להיות אלטרנטיבה עבור הלוואות שניתנות על ידי הבנקים. במקרים מסוימים בנקים אינם מעניקים הלוואות אם הם חושבים שאותו אדם או בעל עסק אינו יכול להחזיר את מלוא סכום ההלוואה. לבנקים יש את ההיסטוריה הפיננסית של כל לקוחותיהם ועל כן הם יכולים לקבוע בזהירות אם הם מאשרים הלוואות ללקוחותיהם, לעתים בתנאים מגבילים ובסכומים מסוימים, או שהם אינם מאשרים הלוואות. הסיכון בלקיחת הלוואות מהשוק האפור הוא הריביות הגבוהות של הלוואות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אומן פיננסים

אומן פיננסים - http://www.hallvaot.net/



 


מאמרים נוספים מאת אומן פיננסים
 
הלוואה מיידית
05/03/14 | הלוואות
מעוניינים לדעת הכל אודות הלוואה מיידית? במאמר זה נסקור בפניכם את כל שעליכם לדעת על הדרך לקבל מהר הלוואה של סכום כספי לו אתם זקוקים

הלוואות אקספרס
23/02/14 | הלוואות
במאמר שלפניכם נדון בהלוואת אקספרס. הלוואה זו היא הלוואה אשר ניתן להשיג ללא ביורוקרטיה רבה הן מבנקים והן מחברות העוסקות בהלוואות.

הלוואות
05/02/14 | הלוואות
הלוואות לטווח ארוך מאוד, שמגיעות אפילו עד עשרים שנה, נקראות משכנתאות והן מיועדות בדרך כלל לרכישת רכב, רכישת דירה או רכישת בית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI