דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות אקספרס
הלוואות אקספרס
אומן פיננסים 23/02/14 |  צפיות: 3241

במאמר שלפניכם נדון על כל המידע על הלוואות אקספרס. הלוואה זו היא הלוואה אשר ניתן להשיג ללא ביורוקרטיה רבה הן מבנקים והן מחברות העוסקות בהלוואות. מטרתה של הלוואת אקספרס היא לסייע לבעלי חוב או למי שתלוי באשראי עסקים לגייס כסף למען מטרות דחופות אשר רובן קצובות בזמן. להלן מספר דוגמאות למקרים בהם נדרשת הלוואת אקספרס:

העברת משכורות לעובדים

המקרה הנפוץ ביותר לשם קבלת הלוואת אקספרס. ישראל היא כידוע מדינה עם כלכלה  משתנה אשר מושתתת לא מעט פעמים על אי ודאות. במצב כזה בעל העסק לא יכול לדעת מה יוליד יום והוא עלול למצוא את עצמו ללא רווחים משמעותיים בסוף החודש. במצב זה עדיין חלה עליו החובה להעביר משכורות לעובדים. באומן פיננסים הלוואות אקספרס נלקחת על ידו לשם ביצוע התשלום. במקרה זה בעל העסק יגביר פעילות וישאף בכל כוחו להביא עבודה לעסק משני טעמים: לסגור את החוב, וגם להצדיק את מתן המשכורות עליהן החליט מבחינה חשבונאית: אם עובד פלוני קיבל X0,000ש"ח אך הניב הכנסות בגובה (X-Y)000ש"ח בעל העסק חייב שתהיה לו בקרה על כך שכן ייתכן והעובד לא היה רווחי גם בעבר ולא יהיה גם בעתיד.

תשלום לספקים על נכסים

בשונה מהוצאה, נכס הוא תנובה שהעוצמה שלה לטווח ארוך. כך, לדוגמה, קניית רכב מניבה נכס משום שהרכב החדש, שברובו יהיה יד ראשונה או שניה יחזיק בממוצע 5-10 שנים. על בסיס אותה הגדרה, מילוי דלק מניב הוצאה שכן תנובת התשלום הספציפי על מוצר זה תחזיק לא יותר מ 1-2 שבועות בלחץ. הגבול בין תנובות הנכסים לעומת ההוצאות אינו חד ערכי אך ניתן בקלות לזהות נכסים לעומת הוצאות. בפסקה זו נדון בתשלום על נכסים. כך, למשל, שיפוצים כוללים הנעשים במשרד או במחסן מהווים נכס שכן אי ההזדקקות לשיפוץ נוסף עורכת שנים ולעתים גם מועברת לבנים של בעל העסק מבלי שהאחרונים צריכים לשפץ. לרוב, הגורם המניב, במקרה זה חברת השיפוצים, מעניק תנאי תשלום שוטפים + פרק זמן מסויים, מה שמצריך בעלי עסקים ליטול הלוואת אקספרס אם מועד הפירעון מתקרב ובא.

תשלום לספקים על הוצאות

מדובר בתשלום שוטף עם תנאים צפופים יותר ונוחים פחות מתשלום על נכסים: מסעדות, ירקניות וחנויות פירות, למשל, חייבות באספקה שוטפת של מוצרי מזון ממובילים ומשאיות אשר דורשות את כספן מיידית. חידוש רישיון הקשור לעסק מכל הסוגים: כשרות, רשיון השמעת מוסיקה מקורית, וכו' – חייבים אף הם בתשלומים מיידיים על פי רוב. כמות החובות עלולה לטפוח לרמה שבעל החוב יזדקק לגיוס כסף בערוץ הלוואת אקספרס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אומן פיננסים

אומן פיננסים - http://www.hallvaot.net/



 


מאמרים נוספים מאת אומן פיננסים
 
הלוואה מיידית
05/03/14 | הלוואות
מעוניינים לדעת הכל אודות הלוואה מיידית? במאמר זה נסקור בפניכם את כל שעליכם לדעת על הדרך לקבל מהר הלוואה של סכום כספי לו אתם זקוקים

הלוואות אקספרס
23/02/14 | הלוואות
במאמר שלפניכם נדון בהלוואת אקספרס. הלוואה זו היא הלוואה אשר ניתן להשיג ללא ביורוקרטיה רבה הן מבנקים והן מחברות העוסקות בהלוואות.

הלוואות
05/02/14 | הלוואות
הלוואות לטווח ארוך מאוד, שמגיעות אפילו עד עשרים שנה, נקראות משכנתאות והן מיועדות בדרך כלל לרכישת רכב, רכישת דירה או רכישת בית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI