דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים mobile testing
mobile testing
סוקי כהן 05/03/14 |  צפיות: 12693

Mobile testing

אין ספק כי העידן המודרני מביא עמו לא מעט שינויים בתפיסת המידע ובתפיסה הצרכנית. משתמשי קצה שיודעים לנווט במכשירים השונים מהווים לקוחות פוטנציאליים ואתגר המבקש לגלות עוד ועוד מוצרים. על מנת להכיר באופן הטוב ביותר את משתמשי הקצה וכן לתת את השירות והמוצרים הטובים ביותר – בין אם מדובר במכשירי טאבלט או פלאפון, סמארטפון או כל סלולארי חכם אחר, הרי שמשתמשי הקצה הולכים ומשתכללים גם הם. Mobile testing או בשמן העברי – בדיקות מובייל, הן מערך הכלים היעיל והמקצועי ביותר לבדיקת איכותה של אפליקציה ייעודית.

הכרת משתמשי הקצה

שירותי בדיקות מובייל מאפשרים לחברה להכיר טוב יותר את המשתמשים של האפליקציות והיישומים שלה. על מנת לפתח מוצר, נדרשת כל חברה להקים מעבדות סלולאר מתקדמות ומאובזרות, לגייס מפתחי תוכנה ובודקי תוכנה, לרכוש את המכשירים המתאימים לצורך פיתוח האפליקציות המבוקשות וכן לפתח מתודולוגיות ייעודיות. אין ספק שבמצבים אלו – כדי להפוך את ייצור המוצר למשתלם יש לערוך סדרת בדיקות מקיפה המתאימה להגדרות החברה ולצרכים של משתמשי המוצר.

בדיקות מקצועיות למכשירים

השירותים של בדיקות מובייל ניתנים בעיקר עבור מערכות של אנדרואיד ואייפון כאשר שלבי הבדיקות השונות כמו גם ההגדרות של כל אחת מהבדיקות הינם חלק מההתאמה האישית לצרכי החברה. בין התהליכים השונים שעובר המוצר נמצאות בדיקות תאימות ובדיקות ממשק משתמש, בדיקות נגישות ובדיקות צריכת סוללה ועוד. תכנון הבדיקות ואופיין מותאם על פי מטרת הלקוח וצרכיו ובהתאם לאפיוני המוצר עצמו.

תודות לדיווחים קבועים על ביצועי המוצר, ניתוחים מקצועיים ושימוש בכלים באופן מתמשך ניתן להביא את המוצר לתוצאות משמעותיות בתוך זמן קצר. אמולטורים המדמים שימוש במכשיר וחיבור המכשיר לטכנולוגיות ענן מתקדמות הם בגדר פעולות המאפשרות את בדיקתו במשך תקופת מה להגדרת הצרכים ולשיפור הביצועים של המוצר. בדיקות מותאמות אישית כמו גם בדיקות עומסים ובדיקות שימושיות, בדיקות ביצועים, בדיקות יחידה ובדיקות אינטגרציה.

בחירה חכמה של חברה מבצעת

בדיקות אלו הנקראות בדיקות מובייל או Mobile testing כוללות סוגים שונים אותם ניתן לבצע בנפרד, כחבילה מותאמת אישית לפי צרכי הלקוח או אפילו לפי בדיקות ספציפיות מתבקשות. ניסיון החברה המבצעת הינו חלק משמעותי בהצלחת הבדיקות ולכן יש לבחור את החברה המבצעת בחכמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוקי כהן


 


מאמרים נוספים מאת סוקי כהן
 
פרקטים בפתח תקווה
פרקט הפך למוצר מבוקש מאד והדבר לא מפתיע. התקנתו של הפרקט פשוטה מאד, המגוון המוצע לנו אדיר במיוחד והתוצאה מאד מפנקת, מחממת ונעימה. לא ניתן למצוא רצפה אחרת שיש לה יותר אופי מרצפת פרקט משום שהיא מאד חמה, טבעית ורומנטית, היא מעלה אווירה כפרית ויפה ואפילו קולות הדריכה עליה נעימים.

mobile testing
– בין אם מדובר במכשירי טאבלט או פלאפון, סמארטפון או כל סלולארי חכם אחר, הרי שמשתמשי הקצה הולכים ומשתכללים גם הם. Mobile testing או בשמן העברי – בדיקות מובייל, הן מערך הכלים היעיל והמקצועי ביותר לבדיקת איכותה של אפליקציה ייעודית.

כתיבה שיווקית
מהר מאד הצורך בשירותי כתיבה שיווקית גדל וההיצע הולך ומתרבה. הכתיבה השיווקית היא כלי מאד שימושי והוא נועד כדי להחליף כתיבה עצמאית של תוכן.

מנעולן תל אביב
עם כל המנעולנים המציעים לנו את שירותיהם, עלינו להיות זהירים ולבחור לנו פורץ דרך שיסדר את הבעיה הפתאומית במהירות וביעילות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI