דף הבית אינטרנט והחיים ברשת ניהול תוכן כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית
סוקי כהן 05/12/13 |  צפיות: 12952

כתיבה שיווקית

כיום לרוב העסקים יש אתר אינטרנט המהווה חלק בלתי נפרד מהם ועושה עבודה משמעותית מאד מבחינת השיווק שלהם, החשיפה שלהם וחשוב מאד, מבחינת העלאת מחזור ההכנסות שלהם. מהר מאד הצורך בשירותי כתיבה שיווקית גדל וההיצע הולך ומתרבה. הכתיבה השיווקית היא כלי מאד שימושי והוא נועד כדי להחליף כתיבה עצמאית של תוכן. לכתיבה שיווקית יש יתרונות רבים על הכתיבה העצמאית באתרי אינטרנט והדבר החשוב ביותר היא המקצועיות של אותו אתר והייחודיות שלו על אתרים אחרים הקיימים בענף.

כמו בכל שוק מצליח, רווי מתחרים, על אתרי האינטרנט להתעלות מעל האחרים והכלי היעיל ביותר להוספת יתרונות לאתר הוא בעזרת הכתיבה השיווקית. הכתיבה השיווקית לאתרי אינטרנט מצד אחד, ללא הענקת שום ערך מוסף, יכולה להשתמש במילות חיפוש לאורך כל הטקסטים הקיימים באתר. מצד שני יכולה הכתיבה השיווקית להיות מאד מעניינת, קולעת ומעוררת ונועדה ללמד את הלקוח דברים חדשים לו.  כתיבה תיחשב לטובה יותר לשיווק תשלב בין שני הצדדים- ותהיה גם אינפורמטיבית וגם שיווקית בו זמנית.

הכתיבה השיווקית מטרתה דומה למטרתן של פרסומות בטלוויזיה וחשיבותה אף גבוהה יותר. כדי לבדוק את האופציות השונות הקיימות לכתיבה שיווקית עלינו לגלוש באינטרנט ולהתרשם מאתרים שונים המציעים את הכתיבה וכך להחליט מהם רצונותינו, מה מתאים לנו יותר ומה אהבנו פחות. עלינו לזכור כי לרוב מדובר בבעלי מקצוע מנוסים בתחומי כתיבה לאתרים ולהם יהיו הרעיונות והכלים המתאימים לנו ביותר.

הכתיבה השיווקית לאתרים עונה על הצורך הבסיסי של אתר להעביר מסר ורעיון קולע ומעניין והיא עניין הכרחי לצורך פתיחת אינטרנט ותבטיח להפוך את האתר שלנו לרווחי יותר. הכתיבה הופכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות שלנו והדרכים להעברתה רבות מאד- על ידי קופירייטינג שמדגיש עמודי נחיתה, על ידי פרסומות וכותרות למיניהן, על ידי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, על ידי ניוזלטר ששומר קשר עם הלקוח,על ידי סטטוסים בפייסבוק, כל ידי בלוגים שמקשרים גולשים עם האתר וכדומה. קטגוריית הכתיבה השיווקית פונה בזמנים ובצורות שונות לקהלים שונים תוך ניסוחים שונים התואמים ביותר לסוג הלקוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוקי כהן


 


מאמרים נוספים מאת סוקי כהן
 
פרקטים בפתח תקווה
פרקט הפך למוצר מבוקש מאד והדבר לא מפתיע. התקנתו של הפרקט פשוטה מאד, המגוון המוצע לנו אדיר במיוחד והתוצאה מאד מפנקת, מחממת ונעימה. לא ניתן למצוא רצפה אחרת שיש לה יותר אופי מרצפת פרקט משום שהיא מאד חמה, טבעית ורומנטית, היא מעלה אווירה כפרית ויפה ואפילו קולות הדריכה עליה נעימים.

mobile testing
– בין אם מדובר במכשירי טאבלט או פלאפון, סמארטפון או כל סלולארי חכם אחר, הרי שמשתמשי הקצה הולכים ומשתכללים גם הם. Mobile testing או בשמן העברי – בדיקות מובייל, הן מערך הכלים היעיל והמקצועי ביותר לבדיקת איכותה של אפליקציה ייעודית.

כתיבה שיווקית
מהר מאד הצורך בשירותי כתיבה שיווקית גדל וההיצע הולך ומתרבה. הכתיבה השיווקית היא כלי מאד שימושי והוא נועד כדי להחליף כתיבה עצמאית של תוכן.

מנעולן תל אביב
עם כל המנעולנים המציעים לנו את שירותיהם, עלינו להיות זהירים ולבחור לנו פורץ דרך שיסדר את הבעיה הפתאומית במהירות וביעילות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI