דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים פרקטים בפתח תקווה
פרקטים בפתח תקווה
סוקי כהן 16/03/14 |  צפיות: 3469

פרקטים בפתח תקווה

פרקט הפך למוצר מבוקש מאד והדבר לא מפתיע. התקנתו של הפרקט פשוטה מאד, המגוון המוצע לנו אדיר במיוחד והתוצאה מאד מפנקת, מחממת ונעימה. לא ניתן למצוא רצפה אחרת שיש לה יותר אופי מרצפת פרקט משום שהיא מאד חמה, טבעית ורומנטית, היא מעלה אווירה כפרית ויפה ואפילו קולות הדריכה עליה נעימים. פרקטים בפתח תקווה מציעים לנו חיפוי רצפות שנתאהב בהן מיד, שמביאות את האווירה הכפרית הצפונית הקרה  אל תוך ביתנו. כמו כן ריצופי עץ יוצאים גם לחצרות ולמרפסות שלנו בצורת דקים המחליפים את מרצפות האבן והמדשאות. שילובים מעניינים יווצרו כשנשלב בין פרקט עץ לריצופי אבן וצמחיות נוי.

קיימים מספר סוגים של ריצוף פרקט בשוק שכדאי שנבחין ביניהם לפני שנבחר את המתאים לנו ולחלל המבוקש.

פרקט עץ טבעי- זהו פרקט מרשים ויוקרתי וניתן להזמנה במבחר צבעים ודגמים ובגימורי שמן, ווקס או לכה. פרקט מעץ טבעי מתחלק לשני סוגים עיקריים: פרקט שכבתי ופרקט גושני. פרקט שכבתי הוא פרקט המורכב מכמה שכבות עץ המודבקות אחת לשנייה, כשהשכבה העליונה היא שנבחרה לריצוף העיצובי, ולה מוסיפים את הגימור לליטוש. עצים המשמשים לסוג זה של פרקט הם למשל עץ האלון או הדובדבן. גם לפרקט שכבתי קיימים מספר סוגים והם- דו, תלת ורב שכבתי. פרקט גושני הוא פרקט העשוי כולו מהעץ שבחרנו לריצוף ביתנו, המגיע בגימור לכה או שמן או ללא הגימור. פרקט גושני מותקן באמצעות הדבקה או מסמור או שילוב של שתי השיטות יחד.

פרקט למינציה סינטטי- זהו פרקט ריצוף דמוי עץ מצופה בלכה. הוא פרקט עמיד מאד המאפשר לנו תחזוקה פשוטה תוך הנאה מיופי הטבעי של העץ ובמחירים מאד אטרקטיביים.

במקרה של בחירת ריצוף של פרקט עץ, לא צריך לסבול. פרקט עץ טבעי ישמור על תכונותיו ויתרונותיו תוך הקפדה על פעולת תחזוקה פשוטה ואם נפעל לפי המלצות תחזוקה נכונות נוכל למנוע את התיקון או החידוש של הרצפה. גם במקרים של נזק ברצפת הפרקט ניתן לתקנו בצורה מהירה ואיכותית שתשמור על יופיו הטבעי של העץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוקי כהן


 


מאמרים נוספים מאת סוקי כהן
 
פרקטים בפתח תקווה
פרקט הפך למוצר מבוקש מאד והדבר לא מפתיע. התקנתו של הפרקט פשוטה מאד, המגוון המוצע לנו אדיר במיוחד והתוצאה מאד מפנקת, מחממת ונעימה. לא ניתן למצוא רצפה אחרת שיש לה יותר אופי מרצפת פרקט משום שהיא מאד חמה, טבעית ורומנטית, היא מעלה אווירה כפרית ויפה ואפילו קולות הדריכה עליה נעימים.

mobile testing
– בין אם מדובר במכשירי טאבלט או פלאפון, סמארטפון או כל סלולארי חכם אחר, הרי שמשתמשי הקצה הולכים ומשתכללים גם הם. Mobile testing או בשמן העברי – בדיקות מובייל, הן מערך הכלים היעיל והמקצועי ביותר לבדיקת איכותה של אפליקציה ייעודית.

כתיבה שיווקית
מהר מאד הצורך בשירותי כתיבה שיווקית גדל וההיצע הולך ומתרבה. הכתיבה השיווקית היא כלי מאד שימושי והוא נועד כדי להחליף כתיבה עצמאית של תוכן.

מנעולן תל אביב
עם כל המנעולנים המציעים לנו את שירותיהם, עלינו להיות זהירים ולבחור לנו פורץ דרך שיסדר את הבעיה הפתאומית במהירות וביעילות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI