דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר קייטרינג אישי
קייטרינג אישי
totach kidum 22/03/14 |  צפיות: 3489

כידוע, ארוע מצוצמם החל לתפוס בשנים האחרונות תנופה גדולה יותר ויותר ולא רק בגלל הכסף שמאורע כזה מצריך, אלא בעיקר בגלל הרצון לחגוג ארוע אינטימי ואיכותי יותר ופחות המוני. בצפון קיימות כמה וכמה אולמות שמציעות קייטרינג לארועים קטנים וכן מסעדות מצויינות אשר יעניקו לך חוויה נעימה ומיוחדת. האולמות מציעות תפריטים מגוונים הכוללים סלטים, מרקים, מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים. בסוג כזה יש לבחור את אופן ההגשה אם זה בבר בופה או הגשה שולחנית על פי רצון ובחירת הלקוח או מה שהכי יותאם למוזמנים.

מסעדות באזור שקיימות בתחום הבשר ומציעות שירות של קייטרינג בצפון הן קודם כל מסעדות מזרחיות רבות הכוללות תפריטי שיפודים, סטייק, קבב ופרגית ומשלבים מבחר של סלטים וקינוחים. וכן כאלו שמציעות גם מתכונים מסוג אחר כמו למשל בהשפעה קפריסאית יותר עם אנשי מקצוע מנוסים ושיטות טיפול שונות ומגוונות בבשר, לדוגמא מתקני עישון שיגרמו לבשר להיות עסיסי יותר ומשובח ולפיכך טעים יותר ומגרה את החיך ושיפתח לסועדים את כל בלוטות הטעם. במקומות כאלו מוענקת למוזמנים האווירה הקולינרית של המקום. מסעדה דרום אמריקאית כשרה ויפה בחיפה, שבשריה נעשים בשיטה ברזילאית מיוחדת שנקראת "רודיז'ו" מציעה ללקוחותיה ייחוד ביישון הבשר אצלה במקררים מיוחדים, שמרככים אותו ומשפרים טעמו. עצם בחירת הנתחים בה והשירות המקצועי והאדיב שניתן לקבל בה הפכו אותה גם למוסד קולינרי בעיר. ברמת הגולן מסעדה דרום אמריקאית אשר מאכלי הגורמה שלה, הבשרים המשובחים שמתובלים בה בטוב טעם ומוצעים בתפריטים מגוונים ועשירים משלבים בה אוירה מצויינת הפכה לשם של מקום אשר סלבריטאים ואנשי ציבור רבים ביקרו בו.

אופציה נוספת שקיימת בפני מי שמעוניין לחגוג היא הזמנת השירות הביתה או במקומות שונים ולא שגרתיים כמו בריכה, חוף ים, אתר עתיקות או סתם פארק בחיק הטבע. ישנה חברה בכרמל שתספק קייטרינג על האש בכל מקום אשר בו תרצו בטבע אם זה בראש הר, ליד הים, בשדה או בכל מקום אחר. היא כוללת אוהלי ארוח דקורטיביים בגדלים שונים שניתן להזמין, ריהוט וציוד כולל לרבות פינות ישיבה אלטרנטיביות ומשלבת עם האוכל הבשרי הטעים שלה פעילויות ייחודיות לשטח כמו: אוהל מסאג'ים, סדנאות בישול, פעילויות אתגריות, סדנאות גיבוש ועוד. האוירה המיוחדת שניתן לקבל כאן היא ייחודית ובלתי נשכחת.

 

לסיכום, בבואך להזמין קייטרינג של בשרים על האש עבור ארוע עד 150 איש באזור הצפון ישנן אופציות רבות של אפשרויות העומדות לפניך ונותר לך רק לבחור במה שאתה הכי אוהב ובמה שמתאים הכי הרבה לך ולקהל המוזמנים שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI