דף הבית אימון אישי אימון זוגי מקומות מומלצים בגליל המערבי
מקומות מומלצים בגליל המערבי
מרטין 29/06/14 |  צפיות: 3391

הגליל המערבי, אזור נפלא ומקסים בצפון הארץ המתאפיין בנופים הרריים מרהיבים, ובחלקו הצפוני יש רצועת חוף ונקרות. מזג האוויר בגליל המערבי רוב השנה מושלם לטיולים לאורך כל שעות היום והלילה עם טמפרטורות נוחות ביותר. הבאנו כאן לפניכם רשימה של מקומות מומלצים בגליל המערבי שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם בצפון הארץ.

מקומות לינה בגליל המערבי: הגליל המערבי מציע שלל של אפשרויות ללינה. בתי מלון, צימרים ולינות שטח. כל זאת בזכות כמות המטיילים הרבה באזור, מזג האוויר הנוח והנוף המקסים.

"בצל עצי הזית" – מתחם מקסים הכולל חמש יחידות אירוח מעוצבות ביותר כאשר שתי יחידות החצובות בתוך מערה. כל יחידה מעוצבת בצורה שונה וגדול שונה ולכן כל יחידה מתאימה למספר שונה של אנשים כך שהמתחם מתאים לזוגות ומשפחות. כתובת: מושב צוריאל.

"מלונית הים נהריה" – מלונית חמימה ונעימה הכוללת 18 חדרים וממוקמת ממש על חוף הים. מקום המלונית מהווה נקודת מוצא נפלאה לשלל מוקדי תיירות ואטרקציות בגליל המערבי. כתובת: המעפילים 14 נהריה.

אטרקציות בגליל המערבי

"כברית סוסים" רכיבה על סוסים – חוות סוסים ענקית המציעה רכיבה על סוסים (סוסות ליתר דיוק) ברכיבת שטח ומגרש. כתובת: קיבוץ כברי.

"אל עכו" אריאל הדרי סיורים בעכו – אריאל הדרי מציע סיור בעכו העתיקה וסביבתה. סיור מרתק הכולל  כעשרים אתרים בעכו. תנו לאריאל לסחוף אתכם לתוך סודות העיר עכו ולתת לכם לחוש את ההיסטוריה העשירה שעברה על העיר הזו במהלך השנים.

מקומות ואתרים לטייל בגליל המערבי:

"מהר לחוף הים" מסלול אופניים – מסלול אופניים ליום שלם (יש להצטייד בציוד הנדרש), מסלול המשלב אפשרויות רבות לעצירות והנאה מנוף מקסים, מערת קודש, חוף ועוד. המסלול מתחיל בכביש המחבר בין מצפה אבירים לכפר פסוטה. ומסתיים בחוף הים.

מקומות נוספים: האגם בגעתון, נחל בית העמק, פארק אדמית ומבצר יחיעם.

יובל דנוך בנק לאומי- אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים מקומות מומלצים ללכת אליהם בגליל המערבי כנסו עוד היום לאתר I Travel Israel או חייגו למרכז ההזמנות הטלפוני ואנו נעזור לכם למצוא מסעדות, בתי לינה ואטרקציות בגליל המערבי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרטין


 


מאמרים נוספים מאת מרטין
 
משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
22/02/20 | בנקאות
נתקעתם במצב קשה וצריכים משכנתא חוץ בנקאית שתוכל לחלץ אתכם מהבעיה? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, המומחיות שלי להשיג משכנתא חוץ בנקאית לאנשים שנמצאים במצבים מסובכים, על מנת לפתור את הבעיה.

מרטין בוקסדורף- כשהבנק לא מוכן לאשר משכנתא לסגירת חובות
המצב הזה הוא בלתי נסבל וגורם לאנשים סיוטים. יוצא לי לדבר עם הרבה מאוד אנשים שהם באמת צריכים את הכסף של המשכנתא, אבל באמת צריכים והבנקים עושים להם בעיות בקבלת הכסף. כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, העבודה שלי היא להיכנס לתמונה במצבים שהבנקים לא מוכנים לאשר משכנתא ולנסות להפוך את התמונה כדי להשיג אישור למשכנתא בכל מקרה.

מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לליווי מסורבי משכנתא! בבנקים בלבד!
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מרטין בוקסדורף- משכנתאות למסורבי משכנתא/ רק בבנקים
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

משכנתא לאחר פשיטת רגל - רק מרטין בוקסדורף יועץ מומחה
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

דרור אטרי בדרישה: העולם העיסקי צריך לשכת מסחר חזקה יותר
דרור אטרי המכהן כיושב ראש לשכת המסחר ירושלים, יוצא בדרישה הוגנת להרחיב את סמכויות לשכת המסחר בקרב בעלי העסקים. לטענת אטרי רק לשכות המסחר שהן מקומיות ונמצאות בשטח יכולות לתת את התרומה המשמעותית לעולם העיסקי, יותר מאשר כל גוף ממשלתי אחר עם כוונות טובות וראויות.

אין מי שיעזור עם המחשב? הלפ פי סי כאן בשבילך!
לכולנו הדברים האלו קורים כל הזמן, אנחנו כביכול דור שמבין המון במחשבים ואנחנו מבינים המון בכל מה שקשור לטלפונים שלנו. ההורים שלנו מתייעצים איתנו כל הזמן איזה אתר לקנות, איך לטפל במחשב, איך לנהוג איתו ואיזה מחשב לרכוש. אז אנחנו אולי חיים בתחושה שאנחנו מבינים גדולים בתחום.

הדפסת פליירים- בכמויות גדולות ובמהירות
האינטרנט הוא אמצעי שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו אבל יש עוד מנועי ומנופי שיווק נוספים שמתקיימים מחוץ לרשת. פליירים, לדוגמה. בין אם יש לכם עסק קטן וקהל הלקוחות העיקרי שלכם מצוי בעיקר בשכונה שלכם

שימושים שונים של מדבקות
כפי שכל אחד ואחת מאיתנו יודעים, עולם המדבקות, או סטיקרים כפי שהם מכונים בלועזית הוא עצום ומעניין ויש סוגים רבים ומגוון אשר מתאימים לשלל שימושים על ידי שלל משתמשים. המדבקות מתאימות לא רק לשימוש על ידי ילדים בחוגי היצירה ובגני הילדים, גם לאנשים מבוגרים יש בשנים האחרונות שימוש רב בכל מה שלקשור לתחום של מדבקות. כאן נזכיר כמה שימושים של המדבקות דווקא בקרב אוכלוסיית המבוגרים כאן בארץ אשר מתאימים לשלל מצבים בבית או מחוצה לו.

הזמנה היא הבטחה לעתיד לבוא:
הזמנות מודפסות הן כשער, הן כפתח למה שעומד לקרות ויותר מכל עליהן להיות באמת מזמינות ונושאות בחובן הבטחה לגבי התוכן המודפס בהן. הזמנות הן כרמז לעתיד לבוא ולכן העיצוב שלהן, רמת ההדפסה שלהן ורמת הגימור שלהן היא חשובה לעין ערוך ומייצגת את התוכן הכתוב בתוכן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI