דף הבית פיננסים וכספים בנקאות משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
מרטין 22/02/20 |  צפיות: 6743

נתקעתם במצב קשה וצריכים משכנתא חוץ בנקאית שתוכל לחלץ אתכם מהבעיה? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, המומחיות שלי להשיג משכנתא חוץ בנקאית  לאנשים שנמצאים במצבים מסובכים, על מנת לפתור את הבעיה.

באיזה מצבים צריך לקחת משכנתא חוץ בנקאית?

משכנתא חוץ בנקאית מתאימה רק במצב אחד: כאשר צריכים לסגור חובות שלא ניתן לסגור בשום דרך אחרת. הכוונה היא למצבים שיש כמות של חובות והבנקים כבר לא מוכנים לאשר משכנתא, אם נמצאים בהגבלה או פשיטת רגל או כינוס נכסים וחייבים להשיג כסף כדי להיחלץ מהבעיה.

איך עובדת משכנתא חוץ בנקאית?

משכנתא חוץ בנקאית עובדת בדיוק כמו משכנתא בנקאית רגילה, הכוונה היא שניתן לשעבד את הבית רק עד חמישים אחוז מהשווי שלו. כלומר אם השמאי מעריך את הבית בשווי של 1.5 מיליון שקלים, ניתן לקחת משכנתא חוץ בנקאית בגובה של עד 750 אלף שקלים. הכוונה היא לכך שכל המשכנתאות יחד שישנן על הבית יהיו עד 50 אחוז מהשווי.

במתכונת של הלוואת גישור:

המשכנתאות החוץ בנקאיות ניתנות בדרך כלל במתכונת של גישור, כאשר המשכנתא היא למשל לשנתיים, כאשר בשנתיים האלו משלמים רק את הריבית על הכסף ולאחר שנתיים אמורים להחזיר את הכסף כולו.

איך מחזירים את הכסף?

הדבר הראשון שרוצים לדעת כאשר מבקשים משכנתא לפושטי רגל או מוגבלים או כל דבר אחר זה איך מתכוונים להחזיר את הכסף? החברה שנותנת את הכסף רוצה לדעת מה הולך לקרות לאחר השנתיים? איך הכסף יחזור אליהם?

למעשה קיימות בגדול רק שתי אפשרויות:

האפשרות הראשונה היא למחזר את המשכנתא לאחד הבנקים לאחר שנתיים, האופציה השנייה היא כמובן למכור את הבית או להשיג את הכסף ממקור אחר.

האם ניתן למחזר את המשכנתא לאחר שנתיים?

בתור מי שעוסק בהשגת משכנתאות במצבים הכי מורכבים שיש, אני בדרך כלל מצליח למחזר את המשכנתאות לאחד הבנקים לאחר שנתיים. כך קרה ב90 אחוז מהמקרים שאני עסקתי בהם. בשאר המקרים, אנחנו יכולים לבקש הארכה של המשכנתא לעוד שנה אחת. השנה הנוספת כבר תשלים את התקופה הנדרשת כדי למחזר את המשכנתא לבנקים.

דוגמה: נניח שאדם נמצא בהליך פשיטת רגל ואני מצליח להשיג לו משכנתא חוץ בנקאית כדי לסגור את החובות שלו לכונס. ברגע שמקבלים את הכסף של המשכנתא, סוגרים את כל הבעיות ועכשיו יש שנתיים שבהן אנחנו עוברים תקופה של ניקיון.

כלומר, יש לנו שנתיים לשפר את הbdi כדי שלקראת סיום השנתיים, אני אצליח להעביר את המשכנתא החוץ בנקאית לבנק.

איך מקבלים משכנתא חוץ בנקאית?

רבים חושבים שאם הם לוקחים משכנתא חוץ בנקאית ומשעבדים את הבית לצורך כך, זה אומר שמקבלים משכנתא חוץ בנקאית בטוח. אבל האמת היא שזה רחוק מהאמת. מרבית הבקשות שמגישים לחברות חוץ בנקאיות נדחות לחלוטין ולעולם לא מצליחות.

גם במשכנתאות החוץ בנקאיות, צריך להראות שקיימת היכולת להחזיר את הכסף ברמה החודשית, כלומר אנחנו רוצים לראות הכנסות, אנחנו רוצים להראות שאנחנו נעמוד בתשלומים השוטפים על הסכום שאנחנו לוקחים ואת היכולת להחזיר את הכסף בסוף התקופה. חשוב להבין, לקבל משכנתא חוץ בנקאית זה לא פשוט- צריכים להתאמץ ולהראות שאנחנו יכולים לעמוד בהחזרים.

ריביות במשכנתא חוץ בנקאית:

ריביות המשכנתא החוץ בנקאית הן הרבה יותר גבוהות מאשר משכנתא בנקאית. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה: הבנקים לעולם לא יתנו משכנתא למישהו שנמצא בהגבלה או בפשיטת רגל או באיחוד תיקים. למה לא יתנו? כי הם לא רוצים לקחת את הסיכון.

החברות החוץ בנקאיות הן אלו שלוקחות את הסיכון ולכן גובות ריבית הרבה יותר גבוהה כדי לפצות על הסיכון שהן לוקחות. הריביות בחוץ בנקאי הן סביב 13 אחוז שנתי במתכונת של הלוואת גישור.

לכל שאלה בנושא: מרטין בוקסדורף- 0508116397 או [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרטין


 


מאמרים נוספים מאת מרטין
 
משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
22/02/20 | בנקאות
נתקעתם במצב קשה וצריכים משכנתא חוץ בנקאית שתוכל לחלץ אתכם מהבעיה? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, המומחיות שלי להשיג משכנתא חוץ בנקאית לאנשים שנמצאים במצבים מסובכים, על מנת לפתור את הבעיה.

מרטין בוקסדורף- כשהבנק לא מוכן לאשר משכנתא לסגירת חובות
המצב הזה הוא בלתי נסבל וגורם לאנשים סיוטים. יוצא לי לדבר עם הרבה מאוד אנשים שהם באמת צריכים את הכסף של המשכנתא, אבל באמת צריכים והבנקים עושים להם בעיות בקבלת הכסף. כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, העבודה שלי היא להיכנס לתמונה במצבים שהבנקים לא מוכנים לאשר משכנתא ולנסות להפוך את התמונה כדי להשיג אישור למשכנתא בכל מקרה.

מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לליווי מסורבי משכנתא! בבנקים בלבד!
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מרטין בוקסדורף- משכנתאות למסורבי משכנתא/ רק בבנקים
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

משכנתא לאחר פשיטת רגל - רק מרטין בוקסדורף יועץ מומחה
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

דרור אטרי בדרישה: העולם העיסקי צריך לשכת מסחר חזקה יותר
דרור אטרי המכהן כיושב ראש לשכת המסחר ירושלים, יוצא בדרישה הוגנת להרחיב את סמכויות לשכת המסחר בקרב בעלי העסקים. לטענת אטרי רק לשכות המסחר שהן מקומיות ונמצאות בשטח יכולות לתת את התרומה המשמעותית לעולם העיסקי, יותר מאשר כל גוף ממשלתי אחר עם כוונות טובות וראויות.

אין מי שיעזור עם המחשב? הלפ פי סי כאן בשבילך!
לכולנו הדברים האלו קורים כל הזמן, אנחנו כביכול דור שמבין המון במחשבים ואנחנו מבינים המון בכל מה שקשור לטלפונים שלנו. ההורים שלנו מתייעצים איתנו כל הזמן איזה אתר לקנות, איך לטפל במחשב, איך לנהוג איתו ואיזה מחשב לרכוש. אז אנחנו אולי חיים בתחושה שאנחנו מבינים גדולים בתחום.

הדפסת פליירים- בכמויות גדולות ובמהירות
האינטרנט הוא אמצעי שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו אבל יש עוד מנועי ומנופי שיווק נוספים שמתקיימים מחוץ לרשת. פליירים, לדוגמה. בין אם יש לכם עסק קטן וקהל הלקוחות העיקרי שלכם מצוי בעיקר בשכונה שלכם

שימושים שונים של מדבקות
כפי שכל אחד ואחת מאיתנו יודעים, עולם המדבקות, או סטיקרים כפי שהם מכונים בלועזית הוא עצום ומעניין ויש סוגים רבים ומגוון אשר מתאימים לשלל שימושים על ידי שלל משתמשים. המדבקות מתאימות לא רק לשימוש על ידי ילדים בחוגי היצירה ובגני הילדים, גם לאנשים מבוגרים יש בשנים האחרונות שימוש רב בכל מה שלקשור לתחום של מדבקות. כאן נזכיר כמה שימושים של המדבקות דווקא בקרב אוכלוסיית המבוגרים כאן בארץ אשר מתאימים לשלל מצבים בבית או מחוצה לו.

הזמנה היא הבטחה לעתיד לבוא:
הזמנות מודפסות הן כשער, הן כפתח למה שעומד לקרות ויותר מכל עליהן להיות באמת מזמינות ונושאות בחובן הבטחה לגבי התוכן המודפס בהן. הזמנות הן כרמז לעתיד לבוא ולכן העיצוב שלהן, רמת ההדפסה שלהן ורמת הגימור שלהן היא חשובה לעין ערוך ומייצגת את התוכן הכתוב בתוכן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI