דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר כמה מילים על סושי
כמה מילים על סושי
לינוי דורון 16/07/14 |  צפיות: 4742

כשאנחנו שומעים את המילה סושי, רבים מאיתנו חושבים באופן אוטומטי כמעט על דג נא. אבל למעשה, דג נא הוא בעצם סשימי, ולא סושי. הסושי עשוי להכיל בתוכו דג נא, אבל ממש לא מדובר במרכיב הכרחי.

המאפיין המהותי ביותר של הסושי הוא האורז הדביק והכמעט מתוק שממלא אותו, העשוי בשילוב של חומץ מתוק ובדרך כלל נעטף באצות רגילות או באצת ים חומה הנקראת נורי. לאחר מכן, המרכיבים האחרים ממוקמים במרכז, כאשר האורז והאצות מגולגלים סביב להם לקבלת צורה של גליל- רול. לאחר שהסושי מגולגל, ניתן לחתוך אותו לעיגולים הקטנים אותם אנחנו רואים בדרך כלל במסעדות, אירועים, או כל מקום אחר שמגיש סושי.

חלק מהמרכיבים האפשריים לסושי כוללים דגים (מבושלים, מאודים, נאים או משומרים), מאכלי ים, וירקות רגילים או מאודים. בתרבות המערבית לעתים מוסיפים גם אבוקדו, בקר, מלפפון חמוץ, גבינה ועוד. למען האמת, האפשרויות הן אינסופיות- ניתן לשחק עם המרכיבים בסושי באינספור צורות וליצור מגוון של שילובים שונים ומעניינים.

לכן, סביר להניח שלא משנה כמה הטעם שלכם במזון הוא מצומצם- תוכלו למצוא סוג כלשהו של סושי שיתאים לדרישותיכם. כאמור, יש גם סוגי סושי שאינם מכילים דגים כלל- כך שגם אם אתם צמחונים או סתם סולדים מדגים- תוכלו ליהנות גם אתם מהחוויה הנפלאה של אכילת הסושי.

כמה מילים על הכנת סושי ביתית

רוצים ללמוד להכין סושי בעצמכם בבית? לא תאמינו כמה זה קל. הסושי הפך למאוד נפוץ במחזותינו והוא הביא עימו את האופנה של סדנאות הסושי- תופעה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. סדנת סושי היא סדנה מרוכזת של כמה שעות- לפעמים של מפגש אחד ולפעמים של מספר מפגשים, תלוי בפורמט ובהחלטה של השף המעביר את הסדנה. סדנה כזו תלמד אתכם למעשה את כל מה שרציתם לדעת על סושי ועל הכנת סושי ותעניק לכם את הכלים הדרושים על מנת להכין אותו באופן עצמאי בבית.

לפרטים נוספים על סדנאות סושי לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לינוי דורון


 


מאמרים נוספים מאת לינוי דורון
 
ריקוד בת מצווה
כמה דברים שחשוב לדעת על ריקוד בת מצווה

ריקוד חתן כלה
כמה מילים על ריקוד לחתונה

שירותי שף פרטי
כמה דברים שכנראה לא ידעתם על שף פרטי

כמה מילים על סושי
כמה דברים שאולי לא ידעתם על הכנת סושי

חלקי חילוף לרכב
10/06/14 | רכב
במה עלינו להתמקד כאשר אנחנו מחפשים חלקי חילוף לרכב שלנו?

אולם אירועים במרכז
למה דווקא אולם אירועים במרכז?

חלפים משומשים לרכב
20/05/14 | רכב
למה כדאי לכם להגיד כן לחלפים משומשים לרכב?

סדנאות בישול
רוצים ללמוד לבשל? הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר לסדנאות בישול היום

איך תהפכו את האירוע שלכם להצלחה מסחררת?
כמה טיפים חשובים שיהפכו את האירוע שלכם מסתם עוד אירוע רגיל לחוויה נהדרת

אירועים קטנים
אז למה דווקא אירוע קטן?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI