דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים ספסלי ספרים
ספסלי ספרים
centrifogo 24/08/14 |  צפיות: 55886

החל מחודש יולי ועד ספטמבר הקרוב, תערך בלונדון תערוכה מיוחדת במינה. התערוכה מציגה ספסלים אשר עוצבו בהשראת נובלות וספרי ילדים פופולאריים. במהלך חודשי התערוכה חמישים ספסלים מעוצבים בהשראת ספרים יוצבו ברחבי העיר. הספרים ברובם מציינים את המורשת הספרותית העשירה של לונדון. הספסלים ברובם עוצבו על ידי אומנים מקומיים. מבין העיצובים תוכלו למצוא את מרי פופינס, הדוב פדניגטון, שרלוק הולמס ואפילו ג'ימס בונד. בסופה של התערוכה הספסלים יוצעו למכירה וההכנסות ישמשו לחינוך לקריאה. התערוכה נקראת באנגלית books about town.

מבין הספסלים המוצבים ברחובות לונדון תוכלו למצוא את:

יומנה של ברידיג'יט ג'ונס – האמנית פאולה ברסל יצרה את הספסל בהשראת הספר יומנה של ברידג'יט ג'ונס. חלקו העליון של הספסל מציג את דמותה בסלון הביתי וחלקו התחתון מציג קטע מדף יומן.

דר סוס – דר סוס הוא דווקא מאייר וסופר אמריקאי. הוא כתב 46 ספרי ילדים, מבין המפורסמים שבהם החתול תעלול. הספסל המעוצב בהשראתו מציג מבחיר מדמויותיו. זהו אחד הספסלים החביבים עליי מבין כולם.

איך לאמן דרקון – הספר אשר היה גם השראה לשני סרטים שימש השראה לספסל זה. הספסל מציג דמות של דרקון יורק אש על רקע של צבעים קרים.

1984 – גם ספרו של ג'ורג' אורוול קיבל את אחד הספסלים.  אתם מוזמנים לשבת על הספסל ולתהות האם ספרו של ג'ורג' אורוול חזה את הנולד.

באתר האינטרנט של התערוכה תוכלו למצוא מפות המציגות את מיקום הספסלים ברחובות לונדון. הספסלים מוקמו במספר מסלולים בעלי משמעות. איזור בלומסברי, כאשר אתם צועדים באיזור זה יתכן שאתם דורכים ממש במקום בו צעדו הסופרים עצמם לפני שנים והיום מוצגים שם ספסלים בהשראתם. גרינוויצ' – האיזור הוכרז כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו ושם ניתן לראות את הספסלים המציגים את המורשת התרבותית של לונדון. איזור הסיטי – מרכז העסקים והפיננסים של לונדון נותן לנו הצצה לאתרים אשר היו הרקע לסיפורים שונים. תוכלו לשוטט באיזור לגלות פארקים חבויים לצד מבנים היסטוריים בעודכם תרים אחר ספסלים . איזור הריברסייד – שם תוכלו למצוא את מיטב הספרים האיקוניים של התרבות האנגלית.

מבין האמנים אשר עיצבו ספסלים עבור התערוכה ניתן למנות את אנדריאה ג'וסף, בת' קוינטון, ג'רמי בנקס ועוד רבים אחרים. רשימת האמנים המלאה מוצגת באתר האינטרנט של התערוכה.

תערוכת הספסלים של לונדון היא בהחלט אטרקציה חביבה על תושבי לונדון ועל המבקרים הרבים בה. ניתן ללכת באחד המסלולים ולהינות מרחובותיה של לונדון, האתרים ההיסטורים והמבנים המפורסמים, בעודכם מגלים ספסלים אשר הוצבו בהשראת הספרים האהובים עליכם או האומנים האהובים עליכם אשר התנדבו לעצב ספסל. במידה ואתם מבקרים בלונדון הקיץ מומלץ לבקר בתערוכה, למעשה אי אפשר להתחמק ממנה מכיוון שהיא מוצבת במקומות מרכזיים. התערוכה תימשך את ה -15 בספטמבר וניתן להסתכל באתר האינטרנט של התערוכה למידע נוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 centrifogo


 


מאמרים נוספים מאת centrifogo
 
עלות פיתוח מוצר - איך מחשבים את זה?
תהליך פיתוח המוצר הוא תהליך מורכב הכולל בתוכו מספר שלבים שלעתים לוקחים זמן רב. בתהליך לרוב אנו מתייעצים עם אנשי מקצוע רבים הכוללים מהנדסים מסוגים שונים,

חוקר פרטי בירושלים - מקצועיות, אמינות ויכולת לספק את המידע הנדרש במהירות וביעילות רבה
24/03/15 | חקירות
חוקר פרטי בירושלים יספק לכם שירות מקצועי, דיסקרטי ואמין על ידי שימוש בשיטות חקירה שונות. תפקידיו של חוקר פרטי בירושלים נפרסים לתחומים רבים הקשורים לחייהם של אנשי עסקים, אנשים פרטיים, אנשי ציבור ועוד

הרשמה לאתר הכרויות -מאפיינים ויתרונות
24/03/15 | הכרויות
קצב החיים התובעני בו אנו חיים לעתים משכיח מאיתנו את משמעות החיים ואת הדברים החשובים המרכיבים אותם ביניהם קשר זוגי ומחייב

בחירת גנרטור
13/11/14 | צרכנות
רוצים לארגן אירוע במקום שאין בו חשמל? או אולי ישנה איזו עבודה שאתם צריכים לעשות במקום המנותק מרשת החשמל?

איך להמנע מטעויות בהזמנת שירות הובלות קטנות
בכל שנה מתבצעים בארץ אלפי העברות של בתים, משרדים, מפעלים וכדומה. מתוך החברות הרבות העוסקות בתחום הגדול של הובלות בכלל

הובלות קטנות בצפון - 6 טעויות שתרצה להמנע מהן
תכנון נכון של יום המעבר והימים הקודמים לו, הוא בדר"כ ערובה לכך שהארוע יעבור בצורה רגועה יותר, ועם פחות "הפתעות" בלתי צפויות.

של השכרת גנרטורים
04/11/14 | צרכנות
באופן קבוע אני טוען שהשכרת גנרטורים היא הדבר המשתלם ביותר. כאשר רוצים לארגן אירוע או לצאת לעבודה במקום המנותק מרשת החשמל או שרשת החשמל כשלה אז הגנרטור הוא הפתרון הטוב ביותר.

ספסלים שנויים במחלוקת
הספסלים הציבוריים, אלו הנמצאים ברחובות הערים ובגנים הציבוריים לנוחיות התושבים, יוצרים לעיתים בעיות או נמצאים במרכזן של בעיות. העיריות מחפשות פתרונות לבעיות שונות ולעיתים מיישמות אותם בעיצובי הספסלים

ספסלים מיוחדים
ספסלים הם חלק בלתי נפרד מהמרחב הציבורי ויש להם חשיבות רבה. לכן תוכלו למצוא סוגים רבים של ספסלים ברחובות הערים, בכיכרות, בטיילת, בפארקים ובגנים לנוחות התושבים

ספסלים לפארקים וגנים ציבוריים
ספסלים לפארקים וגנים ציבוריים הם מושלמים למנוחה והתרגעות וגם לאינטראקציה חברתית. הספסלים משדרגים את המרחב הציבורי ולמעשה פארק ללא ספסלים הופך להיות חסר תועלת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI