דף הבית עסקים נדל"ן כיצד מקדמים פרויקטים לפני שלב הבניה?
כיצד מקדמים פרויקטים לפני שלב הבניה?
יואל גבאי 28/08/14 |  צפיות: 3633
השלב הראשון בקידום פרויקט לשלב הבניה הוא לאתר את הקרקע הנכונה שעליה יבנה הבניין, בין אם מיועד למגורים ובין אם לעסקים. לאחר מציאת קרקע יש לפעול לשינוי יעודה לצורכי בניה ומגורים. שינוי הקרקע נקרא השבחה או הפשרה ותהליך זה לוקח זמן, אך כשמסתיים עולה ערכה של הקרקע בצורה חדשה.

לאחר ההפשרה יש ליצור קשר עם קבלן או חברת נדל"ן המארגנת קבוצות רכישה ולמעשה להתחיל לקדם פרויקט של בניה. ישנה חשיבות רבה להיוועצות או להובלה של איש מקצוע מתחום הנדל"ן בשלבים אלו על מנת לקדם את הפרויקט ולהגיע לנחלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואל גבאי

מר יואל גבאי הוא מנכ"ל חברת גבאל המעניקה שירות של יזמות והשקעות נדל"ן ומתמחה באיתור והשבחת קרקעות, קידום פרויקטים לפני שלב הבנייה, פעילות מול הרשויות למען השגת רישיונות, היתרים ואישורים לבנייה על הקרקע ושינוי יעודי קרקע.

פרטי קשר - יואל גבאי חברת גבאל :

03-9024131

03-9026919 - פקס

[email protected]



 


מאמרים נוספים מאת יואל גבאי
 
כיצד לקדם פרויקטי בניה? - יואל גבאי
27/01/15 | נדל"ן
פרוייקט בניה, ולא צריך להיות מומחה לתחום על מנת לדעת זאת, הוא הליך ארוך, הכולל בתוכו שורה ארוכה של שלבים. ובכל זאת, ישנם מספר דברים שניתן לעשות על מנת לקצר תהליכים, בעיקר בכל הנוגע להתנהלויות מול הרשויות השונות. לפניכם חמישה צעדים העונים על ההגדרה הזו בדיוק.

כיצד מקדמים פרויקטים לפני שלב הבניה?
28/08/14 | נדל"ן
הבניה בישראל היא מורכבת ומסורבלת ולכן, בין היתר, נוצרה מצוקת שבסיסה נעוצה סוגיית ההיצע והביקוש. כיום הביקוש בישראל הוא גבוה מאוד, אך ההיצע מצומצם. חברות נדל"ן רבות ואנשי נדל"ן כמו יואל גבאי מעניקים שירות של קידום פרויקטים לפני שלב הבניה. מה כולל קידום הפרויקטים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI