דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר עיצוב דלתות לבית
עיצוב דלתות לבית
levth 23/09/14 |  צפיות: 4519

תחום עיצוב הבית נידמה שרק צובר פופולאריות משנה לשנה וכל פעם ישנם טרנדים חדשים המעוררים את עיצוב הבתים ו ריהוט לבית מתרדמתם ומביאים רוח חדשה לענף. אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות הוא זה של עיצוב דלתות לבית כך שיתמזגו עם כלל העיצוב שלו.

מהו עיצוב דלתות לבית?

עיצוב דלתות לבית מתמקד בעיקר בדלת הבית הראשית כאשר הדלתות הפנימיות גם הן בעלות חשיבות עיצובית משל עצמן. העיצוב כיום הוא של דלת ראשית מבוססת עץ, זכוכית או מתכת ושילובים שלהם. הדלתות כיום מגיעות בכל צבע שניתן לחשוב עליו או בשילובי צבעים וגוונים שונים. המטרה היא לשלב את המראה של דלת הכניסה עם כלל עיצוב מבנה הבית כדי להעלות את יוקרתו ורמת העיצוב הכללית שלו. מעבר לכך חשוב כמובן לשים לב לנושא אבטחת הבית וגם כאן יש שילוב מנצח כיום, אתם יכולים לדמיין את זה כאשר יש לכם דלתות יפות ומעוצבות בבית אתם פותחים את דלת חדר הרחצה ומתגלה מולכם גקוזי ביתי יפה ומעוצב אכן זאת תחושה מאוד כיפית

מהו השילוב בין ביטחון ועיצוב הדלת?

רבים מאיתנו השקיעו במשך שנים קודם כל בדלת בטיחותית ראשית לבית כדי שתהיה עמידה בפני פורצים וגנבים אפשריים ומרבית הדלתות הללו הגיעו על בסיס צבע אחיד של חום כזה או אחר. כיום הדלתות הממוגנות מגיעות בשלל עיצובים גם כן כאשר החברות המתמחות בכך הבינו כי ניתן ליצור מעטפת מעוצבת לדלת הבית ובמקביל לשמור על המנגנונים המעולים של הגנה בחלק הפנימי של הדלת מתחת למעטה העיצובי.

ניתן להתאים דלתות פנים מעוצבות לדלת הראשית?

כיום עולם העיצוב מאפשר משחק כה רב בעיצובי ו שיפוץ הדלתות שגם אם בחרתם דלת חיצונית ראשית מעוצבת לבית שהיא מבוססת על מנגנון מתקדם של הגנה ונעילה בפני פורצים, ניתן למצוא דלתות פנים בעלות עיצוב משלים עבורה כך שכל הבית יהיה בעל קו עיצובי עיקבי ואחיד. אפשרי כמובן שהדלת החיצונית תהיה מבוססת מתכת ועץ והפנימית רק עץ אבל הקווים הלכליים של העיצוב והגוונים של העץ יהיו זהים כמו גם הידיות ושאר אביזרי הפירזול של ה דלתות פלדלת והדבר יקנה מראה אחיד בכל הבית, חשוב מאוד גם לבחור דלתות שהיו עבידות וקלות ל ניקוי במיוחד עם אנחנו בוחרים דלתות בצבעים בהירים

לסיכום נציין כי אם אתם מחפשים כעת דלת ראשית מעוצבת לבית שתהיה עם מערכת הגנה איכותית ובנוסף לה אתם חושבים על התקנה של כל דלתות הפנים על בסיס אותו העיצוב, כדאי לכם לברר מבעוד מועד בחנות הדלתות מה הסדרות המתאימות לכך ולמצוא את שחיפשתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 levth


 


מאמרים נוספים מאת levth
 
מגנטים לאירועים
02/12/15 | צילום
איך זה בכלל עובד יש איכויות או הבדלים בין תמונה לתמונה אנחנו נספר לכם כאן הכול

חופשת ספא
למה דווקא חופשה ספא ?! רוצים מנוחה גם לגוף וגם ונפש אז זה הפטרון

טיפים לבחירת וילה
15/01/15 | צימרים
כול הדרכים הנכונות לבחירת וילה לנופש

למה זה טוב פילאטיס לנשים הרות
אימוני פילאטיס בזמן ההריון מומלץ או לא !?

עיצוב דלתות לבית
דלת הבית היא אחד החלקים החשובים בכל בית. היא גם הדבר העיצובי הראשון בו ניתקלים מבקרים בבית וגם המחסום הראשי אל הבית בפני פורצים וגנבים אפשריים. כיום עיצוב דלתות לבית אפשרי גם עם מנגנוני ביטחון מתקדמים.

הגברת לחץ בברזים בבית
16/09/14 | שיפוצים
לחץ מים חלש בברזים בבית הוא בעל השפעה עצומה על איכות המגורים. כשהלחץ של המים חלש, קשה להתקלח בנוחות, לשטוף ידיים, לשטוף כלים וכן הלאה. במצב כזה, הגברת לחץ בברזים בבית חייבת להיעשות בצורה הנכונה.

אנרגיות בגוף
אם אתם רוצים להשיג שקט ושלווה בחיים שלכם ולחזק את הגוף שלכם, איזון אנרגיות בגוף הוא הפתרון. איזון יכול לעזור לכם אף להתגבר על מחלות שנחשבות לחמורות וקשות במיוחד.

העידן החדש עם המחשבים
העידן החדש עם המחשבים מספק לנו עולם ומלואו של תוכן מכל קצוות העולם. כמו כן, בעידן החדש מחשבים הם לא רק ניידים או נייחים, וגם הטלפונים הסלולריים שלנו יכולים להיות המחשב האישי שלנו.

גרפולוג משפטי
11/09/14 | כללי
משפטים רבים זקוקים לשירותי גרפולוג משפטי על מנת לקבוע בדעת מומחה שכזה נושאים הקשורים לזיוף הונאה ומירמה. מהו גרפולוג משפטי ומה תפקידו במהלך המשפט במאמר הבא.

חלונות אלומיניום מאריכים שנים
08/09/14 | שיפוצים
רוצים חלונות שהם גם יפים, גם נוחים ושימושיים וגם מאריכים שנים? חלונות אלומיניום הם הפתרון הכי טוב, גם לבית וגם למשרדים. אך שימו לב שהאלומיניום בעל הגנה מפני רטיבות וחלודה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI