דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירועים חשובים חוגגים בירושלים
אירועים חשובים חוגגים בירושלים
Daniel.B 26/11/14 |  צפיות: 3404

יום הולדת הוא אירוע משמעותי בכל גיל, אך בגיל ההתבגרות הוא אירוע חשוב ביותר, שיש להיערך אליו זמן רב מראש. חגיגת בר או בת מצווה היא אחד האירועים היותר חשובים עבור בני גיל העשרה. למעשה, אין חיוב דתי לקיום חגיגות המצווה והחובה היא בהנחת תפילין על ידי בנים החל מגיל שלוש עשרה, אבל, עבור בני ובנות מצווה זהו שלב חשוב המעיד על מעבר מילדות לבגרות ולקיחת אחריות. הטקס המסורתי אמנם מיועד לבני מצווה, אבל כיום, גם בנות רוצות לחגוג בת מצווה מושקע ומרשים ואפילו לעלות לתורה 'כמו בנים', בבית הכנסת ואפילו בכותל.

הטקס המסורתי בנוי משני חלקים נפרדים שהם הנחת תפילין בימי חול וטקס עלייה לתורה בבית הכנסת, המתקיים בשבת. משפחות רבות נוהגות לעלות לירושלים, עיר הקודש ועיר תיירות מקסימה ועתיקה הטובלת בנופים יפים, לעריכת טקס בר מצווה בכותל.

הימים המבוקשים ביותר לחגיגות בכותל, הם ימי הוצאת ספר התורה, רצוי לתאם את האירוע מספר שבועות מראש. טקסים הנערכים בכותל אינם מפוארים אך מרגשים ביותר. לאחר האירוע המסורתי יכולים המוזמנים המגיעים לחגיגת  בר / בת מצווה בירושלים,  לערוך סיורים מרתקים במנהרות הכותל, לטייל בסמטאות ירושלים,  או ליהנות ממגוון פעילויות נוספות ומיוחדות. לאחר טיול נפלא בעיר אפשר להזמין את האורחים לחגוג בבית קפה או במסעדה איכותית, המשקיפים על הנופים המקסימים של ירושלים.

לרוב, החגיגות והטקסים הנערכים בירושלים הרוויה באתרים יפים ובמסלולי אטרקציות מתוכננים באופן מוקפד. חגיגת בר / בת מצווה בירושלים יכולה להתפרש על פני יום שלם מלא באטרקציות ופעילויות. רצוי ומומלץ לתכנן את יום האירוע מספר חודשים מראש.

כמה נקודות חשובות שרצוי לקחת בחשבון:

חשוב כי לאורחים המגיעים לחגוג תתאפשר הגעה קלה. יש לדאוג למפת מסלול, לוודא מקומות חנייה נוחים באתר האירוע וכיוב'.

חשוב לתאם לוח זמנים עם אתרי הביקור השונים בעיר, לוודא מועדי פעילות, שעות פתיחה, באילו ימים שיא פעילות המבקרים וכיוב'.

חשוב לוודא מראש (במידת האפשר) האם צפוי מזג אוויר נעים לקראת יום המצווה. לאולמות אירועים יתרון נפלא, מאחר  וניתן לקיים את האירוע באולם בכל ימי השנה, אפילו בימי החורף.

הנקודה החשובה ביותר להצלחת יום בר/בת מצווה היא בחירת מקום הסעודה לאורחים. מומלץ להביא בחשבון את משך הזמן המתוכנן לחגיגה והאם לאחר טקס קצר בכותל יסתפקו המוזמנים בארוחה קלה או בשהייה בבית קפה נחמד, שהרי יום מיוחד שכזה הגדוש בחוויות מחייב גם ארוחה מיוחדת. אולם אירועים בירושלים המשלב חוויה קולינרית עם אווירה קסומה בנופי העיר העתיקה, מעניק הנאה צרופה לאורחים, ומוסיף לחוויות היום הנפלא והמיוחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Daniel.B


 


מאמרים נוספים מאת Daniel.B
 
שחזור הודעות וואטסאפ - התמודדות עם החידושים הטכנולוגיים
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

ללמוד אנגלית בדרך חוויתית
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

איפה מעדיפים לבלות את הקיץ? סאמר קאמפ או סאמר סקול
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מערכות מיגון אזעקה ומעקב
מערכות מיגון חיוניות להגנה על רכוש, בין אם הבית, העסק או הרכב. כמו כן, המערכות האלו חיוניות לקבלת אישור פוליסה של חברות הביטוח שברוב המקרים אינן מפצות על נזקים לרכוש במקרים שהמקום אינו מוגן.

להיות מדריכים במחנה קיץ
הדרכה במחנה קיץ בארה"ב היא חוויה מעשירה לבני הנוער שמקבלים הזדמנות לחוויה נפלאה הרחק מהבית, אך גם למדריכים השוהים במחנה במהלך תקופת הפעילות. כדי להיות מדריך סאמר קאמפ יש לעמוד בתנאי העסקה בסיסיים הכוללים תעודת סיום לימודים והכרה טובה של השפה האנגלית.

סרט תדמית לחברות ועסקים
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב.

הכול על הפקת סרטונים לאירועים
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

יש לכם רעיון לאפליקציה? מה עושים
26/03/17 | פטנטים
רישום פטנטים מבוצע אצל רשם פטנטים של מדינה מסוימת. ניתן לרשום המצאה חדשנית כפטנט אבל קבלת פטנט על אפליקציה מסובכת יותר מקבלת אישורים על המצאות אחרות. בארה"ב מקובל יותר לאשר פטנטים על אפליקציות, אך לא כן באירופה...

איך בודקים אם פטנט קיים
26/03/17 | פטנטים
פטנט הוא זכות שניתנת לממציא לבלעדיות על המצאתו. זוהי זכות מוגבלת בזמן שמתקבלת לאחר הגשת בקשה לרישום הפטנט ושמוגבלת גם למדינה שבה הוגשה הבקשה, אם כי ישנן אמנות בין-לאומיות המקלות על רישום הפטנט גם במדינות החברות באמנה...

5 סיבות מדוע כדאי לשלוח את הילדים למחנה קיץ
חופשת קיץ היא התקופה בה הילדים מבלים במגוון פעילויות שבהן לא יכלו ליטול חלק בתקופת הלימודים. חוגים, קייטנות, פעילויות אקסטרים או טיולים מאורגנים לחו"ל מאפשרים לבני הנוער מגוון אפשרויות לבילוי ולהנאה. מתוך סך הפעילויות הפופולריות שהורים יכולים להעניק לילדיהם בתקופת החופש הגדול, מחנה קיץ בארה"ב, או כפי שהוא מכונה "סאמר קאמפ", הוא חוויה ענקית הכוללת כמעט את כל פעילויות הקיץ האפשרויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI