דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן הכנסה פסיבית – השקעות נדל"ן בארה"ב
הכנסה פסיבית – השקעות נדל"ן בארה"ב
liran 20/01/15 |  צפיות: 12663

הכנסה פסיבית, משאת נפשם של רבים מאיתנו, הינה הכנסה אשר אינה נובעת באופן ישיר מעבודה. כיום רובנו מחליפים זמן בכסף : אנו משקיעים את זמננו בעבודה ומקבלים כסף תמורתו. הכנסה פסיבית היא למעשה מצב בו הכסף עובד בשבילנו בעוד אנחנו עסוקים בדברים אחרים.

דרכים להשגת הכנסה פסיבית

הכנסה פסיבית מושגת ממינוף. מינוף של כסף, נכסים, כשרון וכן הלאה. אפיקי מינוף כאלה יכולים להיות תמלוגים על יצירה, משחק בשוק ההון, וכן, בהחלט , השקעות נדל"ן בכלל והשקעות נדל"ן בארה"ב בפרט.

כיצד ניתן לייצר הכנסה פסיבית מהשקעות נדל"ן בארה"ב

כיום ניתן לרכוש בסכומים נמוכים יחסית, נכסי נדל"ן בארה"ב, אשר יכולים להניב תשואה מכובדת, אשר מספקת הכנסה פסיבית. השקעות נד"ן בארה"ב מאפשרות לכסף שלנו לעבוד במקומנו ולהבטיח לנו הכנסה קבועה שתתווסף לסל ההכנסות שלנו ותשפר את איכות חיינו ללא השקעת זמן מעבר להשקעה הראשונית.

מה מייחד את שוק השקעות הנדל"ן בארה"ב

שוק השקעות הנדל"ן בארה"ב מתאפיין בכמה מרכיבים עיקריים : ראשית, תרבות של שכירות לטווח ארוך ושוק של שוכרים : עבור האמריקאי הממוצע, רכישת דירה לצורך מגורים איננה בראש סדר העדיפויות והיא אינה נושאת את המשמעויות התרבותיות והפסיכולוגיות אשר היא נושאת בישראל. אנשים עוברים חיים שלמים במגורים בבתים שכורים לתקופות ארוכות מאד. שנית, המרחקים העצומים בין המדינות השונות בארה"ב, ודרישות שוק העבודה האמריקאי, הופכים את יכולת הניידות לפרמטר חשוב בהשתלבות בשוק העבודה, ולכן יש בארה"ב צורך גדול מאד בנדל"ן המיועד לשכירות, ושלישית, לאחר משבר האשראי העמוק שעברה ארה"ב בעשור האחרון, ניכרת התעוררות בשוק השקעות נדל"ן בארה"ב, וניתן לראות מגמה של עליית מחירי הנדל"ן. עליית המחירים אינה אחידה והיא משתנה בין אזורים אשר בהם ערך הנדל"ן נשאר יציב גם במהלך המשבר, ובהם עליות המחירים הן מתונות, לבין אזורים אשר נפגעו קשות במהלך המשבר וערך הבתים בהם ירד באופן דרסטי, ואשר  עליות המחירים בהם תלולות יותר היום, ומהוות הזדמנות מצוינת למשקיעים.

תשואה

כאשר אנחנו מתבוננים על השקעות נדל"ן בארה"ב ומשווים אותם לאפיקי השקעה סולידיים אחרים, היתרון של השקעות נדל"ן בארה"ב מבחינת התשואה הוא משמעותי. השקעה בנדל"ן מייצרת תשואה משמעותית בדמות דמי השכירות החודשיים, ובנוסף לכך, עליית ערך הנכס לאורך השנים מספקת רווח משמעותי למשקיעים. גם כאשר לוקחים בחשבון את ההוצאות הנלוות, הכוללות הוצאות רכישה, מיסוי, דמי ניהול ותיווך, עדיין נותרת בידינו הכנסה פסיבית משמעותית.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך להפקת הכנסה פסיבית, השקעות נדל"ן בארה"ב עשויות להתאים לכם. תמורת השקעת סכום התחלתי בר השגה, הן מספקות תשואה ראויה. חברות ניהול טובות יחסכו לכם את ההתעסקות והזמן ויהפכו את ההשקעה להכנסה פסיבית מושלמת.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 liran


 


מאמרים נוספים מאת liran
 
סובחי טנוס: כך משלבים בהצלחה את המשפחה בעסק
שילוב דור הבנים בחברה משפחתית הוא אתגר מורכב. כך עשה זאת בהצלחה רבה סובחי טנוס מייסד חברת ס.ט.ר נדל"ן

הכנסה פסיבית – השקעות נדל"ן בארה"ב
20/01/15 | נדל"ן
לתת לכסף לעבוד בשבילנו : השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות הזדמנות מצוינת ליצירת הכנסה פסיבית באמצעות השקעה סולידית ותשואה גבוהה.

חנות וירטואלית באינטרנט
חווית הקנייה שלנו וכיום יותר אנשים מעדיפים לחסוך זמן ועלויות נלוות לקניות אז במקום לצאת לקניונים או למרכזי הערים, הם מדליקים את המחשב בבית ונכנסים לחנות וירטואלית באינטרנט לעשות את הקניות שלהם

קורס ניהול עסק משפחתי
עד לפני מספר שנים התייחסו באקדמיה לעסק משפחתי כעסק לכל דבר, עם מאפיינים דומים לעסקים רגילים. השינויים בכלכלה ובניהול עסקים בפרט, הביא לפתיחת קורסים בניהול עסקים מסוגים שונים ובפרט עסק משפחתי.

כל מה שאתם צריכים לדעת על קרנות הון סיכון בישראל
בעולם העסקים יש שני סוגי משקיעים, משקיעים בטוחים שמוכנים לשים את כספם רק על השקעה שרמת הסיכון שלה נמוכה והסיכוי להרוויח ממנה הוא גבוה. מולם יש משקיעים שמוכנים לקחת סיכון, לשים את כספם בהשקעה בה הסיכון גבוה יותר וביחד עם זאת, התשואה היא גבוהה יותר. כשמדברים על קרנות הון סיכון, מתכוונים למשקיעים שמוכנים לקחת להמר בגדול.

החדשנות הבלתי פוסקת של צבי ויליגר (צביקה ויליגר)
למה מוסיפים האחים צביקה ויוסי ויליגר מוצרים חדשים לקטלוג של וילי פוד מדי שנה? איך הם הצליחו לתקוע יתד בשוק הגלידות ומה הייחוד של הקולה שלהם?

עיצוב חיפוי זכוכית לקיר
המטבח נחשב למקום בו אנו נמצאים בכל יום ולכן חשוב לדאוג למראה יפה. על בחירת חיפוי זכוכית לקיר המטבח במאמר שלפניכם.

שילוב של זכוכית מודרנית על ידי עופר שבירו
שילוב של עיצוב זכוכית מודרנית בבית יותר מראה מרשים למדי. על עיצוב זכוכית מודרנית על ידי עופר שבירו- במאמר שלפניכם

מיתוג אישי על ידי משרד פרסום
מיתוג אישי על ידי משרד פרסום יכול להשתלם מאוד לאדם שזקוק לו, משרד פרסום מקצועי יכול לעשות מהפך בתדמית אישית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI