דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים חשיבותה של תאורה באירועים הנערכים בטבע
חשיבותה של תאורה באירועים הנערכים בטבע
robiuzan 24/09/15 |  צפיות: 3365

חשיבותה של תאורה באירועים הנערכים בטבע

קשה לדמיין אירוע בלי תאורה באולם או גן אירועים וקשה עוד יותר לדמיין זאת בחוץ, באוויר הפתוח - בשטח. בין אם האירוע שלכם נערך בחורשה, על חוף הים, במטע זיתים, כרם או אפילו בחצר הביתית למערכת התאורה יש חשיבות עילאית. מלבד העובדה שתאורה יוצרת אווירה בכל שלבי האירוע, מדגישה את האלמנטים העיצוביים ועובדת בסנכרון מלא עם הגורם המוזיקלי שבחרתם, היא גם לוקחת חלק בלתי נפרד מתפעול האירוע. בלי תאורה טובה, צוות הקייטרינג יתקשה להשלים את המנות ולהגישן בזמן, המפיק יתקשה לבצע את עבודתו בצורה מושלמת ובקיצור לא נשיג ההרמוניה אותה אנו מחפשים באירוע שנערך בתנאי טבע. יש חשיבות גבוהה לבחירת אנשי המקצוע והספקים, שכן בשונה מאירוע הנערך באולם או גן אירועים, אירוע בחיק הטבע מחייב היערכות מוקדמת של מגוון רבדים החייבים לפעול בסנכרון מלא אחד עם השני. לתאורה תפקיד חשוב לצד מערכת ההגברה לאירועים וכאשר אלו נבחרות בקפידה ומתופעלות על ידי בעלי מקצוע מהתחום, השתיים יוצרות שילוב הרמוני מוצלח שמוביל תמיד לאירוע ייחודי ויוצא דופן.

איזה סוג של תאורה מתאים להקמת אירוע בטבע?

כאמור, אירוע בטבע מצריך היערכות לוגיסטית מורכבת הדורשת השכרת שירותים רבים וציוד מגוון. השטח מואר אך ורק על ידי הירח, ולכן עלינו לשכור את שירותיה של חברת תאורה לאירועים, שיודעת כיצד להרים אירועים בים או בחיק הטבע על כל שלביו. תאורה שתשתלב באירוע הנערך בחיק הטבע, חייבת להיות תאורה פונקציונלית ושימושית. בעזרת התאורה, יוכלו אנשי הצוות שמקימים את האירוע לעבוד ולהגיע למצב שהכל ערוך ומוכן בזמן. את התאורה לרוב יתקין הצוות על גבי עמודים גבוהים ואף יוכל להיעזר במה שקיים כבר במקום כמו עצים גבוהים או קירות לדוגמא. לרוב סוג התאורה המתאים לאירועים מסוג זה מכונה בשפה המקצועית תאורת שטיפה. מדובר בזרקורים בעלי אור עוצמתי. אל תתבלבלו, אין הכוונה כאן לתאורה מסוג שאתם מכירים באיצטדיונים. תאורת שטיפה איננה מסנוורת אלא נחשבת לתאורה בעלת גוון צהוב ׳חם׳, המעניקה לאירוע כולו מראה עיצובי אלגנטי וייחודי. בנוסף, את התאורה ניתן לנתב בהתאם לכמות האור בה אנו מעוניינים ואף להשתמש בפילטרים בכדי לקבל צבעים מעודנים.

כיצד משפיעה התאורה על העיצוב הכללי של האירוע?

מלבד העובדה שיש חשיבות פונקציונלית לסוג התאורה שנבחר להתקין, לתאורה גם יש מקום של כבוד מבחינה עיצובית. בעזרת התאורן שלכם, תוכלו ליצור אפקטים מיוחדים של אור, להדגיש חלקים מסוימים באירוע וליצור אווירה. בעזרת תאורה המותאמת באופן ספיציפי לאירועים, ניתן לעשות שימוש באורות צבעוניים, להציב גשרים של תאורה או אלמנטים מגניבים נוספים. התייעצו עם איש התאורה שלכם שיסייע לכם להתקין את אביזרי התאורה המתאימים ביותר למקום שבו האירוע נערך, מה שייצור בסופו של דבר אווירה קסומה בחלל האירוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 robiuzan


 


מאמרים נוספים מאת robiuzan
 
איך תדעו שעליכם להחליף את המזרן הישן בחדש?
17/11/15 | קניות
זרן איכותי במיוחד הנחשב לאורתופדי, אמור להחזיק לנו כמה שנים טובות לפחות. בממוצע מזרנים היום מחזיקים בין 7-13 שנים ויש גם יצרניות שמספקות ללקוחותיהם 15 שנים אחריות לדוגמא חברת פולירון.

דברים שלא ידעתם על שוקולד
רובנו מחשיבים אותו כקינוח או חטיף מתוק, אך מסתבר שלא מעט מחקרים נעשו על השוקולד האמיתי. נתחיל בקצת היסטוריה. המשך לקרוא...

טיולי סוסים למשפחות חוויה מגבשת ומעשירה
אם אתם מחפשים דרך מקורית ומעניינת לאחד את המשפחה, לבלות יום שלם אחד עם השני, זה לצד זו ולהשיג תחושת סיפוק מדהימה - ביקור בחוות סוסים בצוותא, כל המשפחה יכול להיות רעיון מופלא עבורכם.

הקולות שהסוס משמיע - מה הם מסמלים?
19/10/15 | אטרקציות
לאלו מכם שראו סוסים רק במערבונים בטלוויזיה, או באחד הטיולים של הילדים עם הגן, המאמר הבא וודאי יישמע לכם מוזר אך פרט לצהלה אותה משמיע הסוס, צהלה אותה אנו משמיעים לילדים שלנו בתהליך בו אנו מלמדים אותם איך כל חיה נשמעת, סוסים משמיעים קולות רבים נוספים, בהם נעסוק במאמר הבא

חשיבותה של תאורה באירועים הנערכים בטבע
קשה לדמיין אירוע בלי תאורה באולם או גן אירועים וקשה עוד יותר לדמיין זאת בחוץ, באוויר הפתוח - בשטח. בין אם האירוע שלכם נערך בחורשה, על חוף הים, במטע זיתים, כרם או אפילו בחצר הביתית למערכת התאורה יש חשיבות עילאית. מלבד העובדה שתאורה יוצרת אווירה בכל שלבי האירוע, מדגישה את האלמנטים העיצוביים ועובדת בסנכרון מלא עם הגורם המוזיקלי שבחרתם, היא גם לוקחת חלק בלתי נפרד מתפעול האירוע.

גדרות מעץ - דרך מצוינת לבודד את הבית מהרחוב
גדרות עץ נועדו בראש ובראשונה במטרה לאפשר בידוד של הבית מהרחוב, השכנים או הכביש, לספק בטיחות לילדנו ולמנוע כניסה של בעלי חיים או אנשים זרים.

מדריך לבניית דק
דק הוא פתרן נפלא שמוסיף נוי רב לגינה, פותר בעיות של תחזוקה והשקיית דשא בגינה, מאפשר תחושה של טבע בסביבת הבית ולא דורש תחזוק המיוחדת. אין פלא שהפופולאריות שלו עלתה מאד ורבים מבקשים להתקין דק יפה ואיכותי שישלים את עיצוב הגינה או החצר. לפני בניית הדק, רצוי לתת את הדעת לכמה הדגשים חשובים, שיסייעו בבניית הדק המושלם והמתאים ביותר לתנאי התאי והאקלים בסביבה ב הוא בנוי.

מזרן ויסקו - בחירה המומלצת
06/04/15 | צרכנות
כאשר אנו נמצאים לפני קנייה של מזרן חדש אשר ישמש אותנו לשנים הבאות, תמיכה לגב ולעמוד השדרה היא עניין הכרחי וקריטי. מזרני ויסקו נחשבים לפופולארים במיוחד זאת משום שהם בעלי יתרון ייחודי. מזרני ויסקו יודעים ׳לזכור׳ את מבנה הגוף שלנו לאחר מספר לילות שישנו על המזרן, ובכך הם מעניקים לגוף תמיכה ואיזון מושלמים.

מזרן לטקס - מידע שימושי
23/02/15 | שינה
מזרן לטקס הוא מזרן שעשוי מחומר הלטקס, חומר טבעי, דומה במרקם שלו לגומי אותו מפיקים מעץ קוייצ׳וק אשר גדל בעיקר במלזיה. לטקס הוא חומר פופולארי במיוחד לשימוש במזרנים בשנים האחרונות, זאת משום שהוא בעל תכונות מתאימות הכוללות רכות, אנטי-בקטריאליות, אנטי-ספטיות, אלסטיות, רכות ונוחות. מזרן לטקס ניתן לקנות בהתאמה עבור מיטה זוגית או מיטת יחיד. מזרן לטקס קיים בשילוב במזרנים עם או ללא קפיצים. ככל שיש יותר לטקס במזרן, כך הוא יהפוך לרך יותר ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע שיתאים את רמת הרכות לפי הצרכים המתאימים ל
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI