דף הבית תחבורה ורכב שילוח בין-לאומי מה הם הדגמים המבוקשים ביותר ביבוא האישי ?
מה הם הדגמים המבוקשים ביותר ביבוא האישי ?
אלן גוואי 22/06/09 |  צפיות: 3731

יבוא מסודר של מכוניות מתוצרת אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, יחל בינואר 2009. למרות זאת כבר עכשיו אנו יכולים לראות בכבישי ישראל עשרות מכוניות של אינפיניטי, בעיקר מדגם הכביש – שטח עם מספרי רישוי ישראליים.

ניתן ליראות גם דגמים נוספים כגון טויוטה FJ קרוזר, קדילאק אסקלייד ואפילו מכונית ספורט אמריקאית דודג` ויפר ושברולט קורבט, נוסעים בכבישי ישראל.למרות שהיבואנים הרשמיים עדיין לא ייבאו אותם.

עבור משרד התחבורה עבור היבואנים וגם לצרכן, יבוא אישי אינו תופאה חדשה .בימים אלה מתקיימת חקירה במשרד התחבורה כדי לברר אם יבואני הרכב התאגדו בניסיון למנוע אישורי טיפול לכל אלה הרוכשים מכונית ביבוא אישי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלן גוואי

יבוא אישי

האתר מקשר בין לקוח ועשרות יבואני רכב....תבחר דגם שחפשת והיבואנים יפנו אליך עם הצעותיהם
(שרות חינם)



 


מאמרים נוספים מאת אלן גוואי
 
יבוא אישי עכשיו יותר כדאי מאי פעם
31/07/09 | רכב
לאחר שהועלה המס על יבוא רכב חדש לארץ ישראל. נימצא הגיון נוסף לייבא רכבים בשיטת ייבוא אישי. אם בזמנו ההבדל במחירים לא היה מאוד משמעותי וההתעסקות היתה קרובה לגרנדיוזית, להתעסק ביבוא אישי של רכב לארץ ישראל העיזו רק אנשים מבוססים וחזקים בעלי קשרים ותעוזה. בימים אלה ניתן לראות תמונה אחרת לגמרי ביבוא האישי. לא רק שייבוא אישי מאפשר מבחר רב ועצום יותר של דגמי מכוניות אשר ניתן לייבא לארץ, משום מה יבואנים רשמיים מצמצמים את המבחר בשוק הרכבים למינימום אבסורדי. ההבדל במיסוי ניהיה משמעותי מאוד. מדובר בחיסכון

דו"ח הוועדה לייבוא אישי
31/07/09 | רכב
על הוועדה הציבורית, אשר הוקמה בינואר השנה לבחינת מכלול ההיבטים הקשורים ביבוא אישי של כלי רכב, ירדה חשאיות רבה. ניתן לציין שבתחילת פעילות הוועדה היתה שקיפות הראויה לציון. הוועדה הוקמה ביוזמת הוועדה לעיתונות של משרד התחבורה. הוועדה בנןשא יבוא אישי הופקדה בידי שופטת בדימוס ובה השתתפו מומחים ממשרד התחבורה, מהנדסים ונציגים מגופים ציבוריים. בהמשך הפעילות ירדה הוועדה בנושא יבוא אישי למחתרת. היא דחתה בקשות לעיון בפרוטוקולים ולא פירסמה את לוחות הזמנים. החשאיות לא הוסרה גם לאחר שהוועדה בנושא יבוא אישי הגי

יבוא אישי - כל אחד יכול
כיום מכירת רכבים לא חייבת להיות במגרשי מכוניות ולא חייבת להיות באמצעות אולמות התצוגה המפוארים של היבואנים הרשמיים של הרכבים. כיום ניתן לפנות לאחת מאותן סוכנויות הרכבים שעיסוקן הוא מכירת רכבים באמצעות תהליך של יבוא אישי לרכב.

סוכנויות אלו מאפשרות לכל אזרח קטן להגשים את הפנטזיה שלו על רכב מפואר ויוקרתי או על רכב מאובזר ומתמחות במתן שרות של מכירת רכבים באמצעות תהליך של יבוא אישי.


מה הם הדגמים המבוקשים ביותר ביבוא האישי ?
יבוא מסודר של מכוניות מתוצרת אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, יחל בינואר 2009. למרות זאת כבר עכשיו אנו יכולים לראות בכבישי ישראל עשרות מכוניות של אינפיניטי, בעיקר מדגם הכביש – שטח עם מספרי רישוי ישראליים.

הצעדים מאישור היצרן ועד לשער הנמל ביבוא אישי
על מנת לקבל רישיון יבוא למכונית פרטית המייבא חייב להציג אישור מהיבואן הרשמי בישראל, המייצג את יצרן הרכב המיובא.למשל טויוטה FJ קרוזר לא מיובאת ע"י יוניון מוטורס, נציגת טויוטה בארץ.

האם כדאי לייבא רכב לישראל באופן עצמאי?
למרות שהתהליך נראה פשוט לביצוע, בדרך ישנם מכשולים רבים.לאובדן של מאות אלפי שקלים עלולה ליגרום שגיאה פשוטה.
אדם שמייבא מכונית ובה אפילו פרט קטן לא מתאים לתקינה ישראלית יצתרך להשיג אישור ממשרד התחבורה. תהליך זה יכול לארוך אפילו חודשים עבור אדם חסר ניסיון ביבוא. באותם החודשים הרכב יוחזק במכס ואם יעברו שנתיים מיום עליית הרכב לכביש יאלץ הקונה להחזירו לחו"ל.


על יבוא אישי
אולם התצוגה של היבואן הרשמי זאת הכתובת המוכרת לרכישת רכב ,מאידך גיסה בשל גמישות החוק יבאו אישי צובר פופלריות גדולה בקרב הקהל הישראלי .
תארו לעצמכם את גודל האכזכה שבאים לאולם תצוגה מרשים עם מיטב דגמים שיש לעולם הרכב להציע אך את הדגם שלבכם חשק כמו שברולט קורוט או פורד מוסטנג לא מייביאים לארץ.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI