דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות חוץ בנקאיות
הלוואות חוץ בנקאיות
אבי 13/07/16 |  צפיות: 11897

אנו חיים בעידן האינסטנט, אנחנו רגילים לכאן ועכשיו ורוצים כאן ועכשיו גם שחשבון הבנק שלנו הוא שם ולמטה. עם זאת העובדה שאנחנו במינוס, או פשוט לא בעלי מזומנים נזילים, אינה אומרת שאנחנו צרכים לוותר על מגוון ההזדמנויות שהחיים מביאים לנו. היופי הוא לדעת להפיק את המירב מהקיים, כך שגם אם עכשיו אנו רוצים לנצל את תקופת החופש עבור טיול בחו"ל לפני תחילת שנת הלימודים, ואנו מראש יודעים לנבא את תשובת הפקיד עבור בקשה להלוואה, כל שצריך הוא להביט לצדדים ופשוט ליהנות משלל הלוואות חוץ בנקאיות.

מבחר

הלוואות חוץ בנקאיות כשמן כן הן, מאפשרות לקבל את התוצאה הרצויה מחוץ לבנק. כיום יש לא מעט חברות שמציעות הלוואות מיידיות ביתר קלות, כך למשל מדובר על מבחר קרנות, חברות אשראי, חברות ביטוח, מקומות עבודה, חברות מימון וכדומה, כאשר כל חברה מציעה תנאים שונים. לפני שמתחילים להשוות בין האופציות השונות, חשוב לוודא שאותו גוף מפוקח מטעם בנק ישראל, וזאת על מנת להימנע מהתחככות עם השוק האפור ולהימנע מצרות מיותרות. לסיכום טוב לדעת שאם צרכים סכום כסף והבנק לא משתף פעולה יש פתרון חלופי, אך באותה נשימה יש להיזהר לא להתחייב לתנאי החזר לא אפשריים.

עזרה

כיוון שלא חסרים גופים שמעניקים הלוואות מיידיות, אנשים יכולים לבזבז זמן יקר ערך על השוואות- על מציאת ההלוואה עם הריבית הנמוכה ביותר, תקופת ההחזר הנוחה ביותר וכדומה. אומנם מדובר על בדיקה חשובה ובסוף היום גם משתלמת, אך טוב להכיר שניתן לקבל עזרה כבר משלב בחירת הגוף המלווה, וזאת ע"י פנייה אל חברה שעושה את שיעורי הבית עבורכם. באופן שכזה נבחנים באופן מסודר מבחר מסלולי הלוואה, מתקבל מידע אמין אודות גובה ריביות ופריסת תשלומים, היתרונות והחסרונות של כל אופציה ברורים, כך שניתן לחסוך כסף ע"י מציאת ההלוואה הנכונה ביותר.

בין רצוי למצוי

כאשר פונים לקבל הלוואות בבנק, יש להיות ערוכים למצוא ערבים, להצביע על בטחונות, לסכן את מסגרת האשראי, לחכות זמן רב, למלא טפסים ועוד טפסים, להצביע על עבודה יציבה ומניבה ובאופן כללי ללא מעט קשיים שמפרידים הרבה פעמים בין רצוי למצוי. הלוואות חוץ בנקאיות באות לגשר על הפער, באות לאפשר להגשים חלומות. עם זאת לרוב הן לא מאפשרות הלוואה של סכומים גבוהים, (יש  גופים מלווים יוצאים מהכלל שכן מאפשרים הלוואות עבור משכנתא), אבל הן כן מאפשרות הלוואת מיידיות- פרמטר מהותי עבור מגוון סיטואציות פרטיות ועסקיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI