דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה תפילה לזיווג בקבר עמוקה - המקום שבו התפילות נענות
תפילה לזיווג בקבר עמוקה - המקום שבו התפילות נענות
דוד כהן 29/12/17 |  צפיות: 10627

תפילות לכל עת

התפילות הן חלק בלתי נפרד מהמסורת היהודית. כל יהודי מצווה להתפלל 3 תפילות ביום. אך התפילה היא לא רק חובה שיש למלא, אלא גם הזדמנות לבקש בקשות. כל תפילה היא רגע מיוחד המחבר בין האדם לבורא העולם - כאשר המתפלל אוחז בסידור או נושא תפילה בעל פה, הוא יכול לשפוך את לבו ולהתפלל למען חיים טובים יותר.

יש מקום אחד שבו התפילות נענות

מטבע הדברים, אפשר להתפלל בכל מקום - בתפילת רבים בבית הכנסת או בתפילת יחיד בבית. אבל אם רוצים להתרכז באמת, להרגיש את קדושת המקום ולבקש מצדיק גדול שיעזור בעת צרה, אין מקום טוב יותר מקבר עמוקה. את קברו של התנא הצדיק רבי יונתן בן עוזיאל פוקדים רבים כדי לבקש תפילות ובקשות שונות.

המקום שבו מתפללים לזיווג

יהודים רבים בארץ מבקשים עבורם זיווג הגון. הם עושים את כל המאמצים כדי למצוא את החצי השני שלהם - יוצאים לדייטים, הולכים לסדנאות זוגיות, והעיקר - מתפללים. ואין מקום טוב יותר מקבר עמוקה. תפילות לזיווג בקבר עמוקה הן מבין התפילות הנפוצות ביותר וזאת בזכות האגדות שנשזרו סביב רבי יונתן בן עוזיאל. אחת האגדות הנפוצות יותר גורסת כי התנא הצדיק היה רווק כל ימי חייו, ומשום כך הוא יכול לעזור לרווקים והרווקות להגשים את החלום ולבנות בין נאמן בישראל.

סגולות שאפשר למצוא בקבר עמוקה

רווקים ורווקות שבאים להתפלל על קברו של הצדיק, אינם מסתפקים רק בתפילות. הם מחפשים גם דבר מה להיאחז בו, משהו מוחשי שייתן להם כוח להתמודד עם עוד דייט. אלה יכולים להיות קמעות מיוחדות לזיווג, סגולות מיוחדות מקבר עמוקה כמו חוט אדום או משחת הרמב"ם, ערכות מיוחדות הכוללות גם יין מבורך, וכן מוצרים ייחודיים מהקבר עצמו: תכשיטים, דיסקים או תשמישי קדושה. כך שאם אתם מבקרים בצפון לצורך תפילות לזיווג בקבר עמוקה, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתצאו בידיים מלאות ולב שמח.

לא רק זיווג

הקבר הנקי המצוי בתוך מבנה לבן ומוקף בצמחייה ירוקה ובשמים כחולים הוא המקום המושלם לתפילות, כך שכל אדם יכול לשפוך את מר לבו. כך למשל, לפי אגדה אחרת, רבי יונתן בן עוזיאל לא היה רווק, אך היה חשוך ילדים. מסיבה זו, באים לקבר עמוקה גם בני זוג שאין להם ילדים. אבל מעבר לכך, בקבר עמוקה אפשר לבקש כל דבר - בריאות, פרנסה, הצלחה ועוד. ניתן להתפלל באמצעות תפילה מובנית, לקרוא תהילים או להתפלל מהלב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI