דף הבית בית משפחה וזוגיות בגידות תרגיל לבעל חזיר ספורי חוקרים
תרגיל לבעל חזיר ספורי חוקרים
רייך נתי 01/06/08 |  צפיות: 3634

תרגיל לבעל חזיר  מאת:רייך נתי

השמות ,המקומות, ופרטים נוספים שונו,אולם הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי !

 

עו"ד לאה התמחתה במהלך השנים בייצוג סלבריטאים ,אוליגרכים,ופוליטיקאים למיניהם.

בכל מה שקשור לדיני משפחה,מעמד אישי,בגידות,סכסוך בין בני זוג,ידועים בציבור,ואף בירושות וצוואות היא נחשבה למספר 1.

מפעם לפעם פנתה עו"ד לאה למ.ל.מ. חקירות לייעוץ בתיקים מיוחדים כדי שנבצע עבור לקוחותיה מעקב,תצפית,חקירה כלכלית,איתור רכוש או כל איסוף מידע אחר.

לפני מספר שנים פנתה עו"ד לאה למ.ל.מ. חקירות וביקשה להיפגש במשרדה , המפואר יש לציין , עם לקוחה חדשה  שלה, ואני לא הופתעתי כי ידעתי שכמעט בכל תיק אישות ממליצה , עו"ד לאה , ללקוחותיה להפעיל משרד חקירות גם אם זה נראה אבוד כמו המקרה שמסופר כאן.

הגענו לפגישה, ביום שלמחרת, אני ושותפי- בית הלחמי דודי , והלקוחה, שרית, אישה בסוף שנות הארבעים לחייה שהייתה בעברה דוגמנית מצליחה וזמרת לא רעה וברבות השנים גם התחתנה עם גבר עשיר ממשפחה ידועה שהיה בעל נכסים רבים ועסקים  ביבוא וייצוג חברות זרות בארץ.

לאחר שיחת הכרות קצרה בה הציגה עו"ד לאה את שרית, סיפרה לה עו"ד לאה על מעללינו בכל מיני תיקים בהם לקחנו חלק עבורה, וסיכמה: "נתי ודודי הביאו לי הרבה תחמושת למלחמות שלי בבתי המשפט."

לשרית יש בעיה גדולה ורצינית !!! אמרה עו"ד לאה בטון שלא השתמע לשתי פנים.

קיים סכסוך בין בני הזוג שרית ובעלה וסוכם ביניהם שכל אחד יחיה את חייו כראות עיניו ,שרית מעולם לא חשדה במעקבים ולא ביצעה בדיקת האזנה או כל בדיקה לזיהוי מעקב, ובעלה שהפעיל משרדי חקירות במשך זמן רב מחזיק בקלטת  ובה ניראת שרית מקיימת יחסי מין עם גבר זר , וכתוצאה מכך פתח מיד בעלה בהליכי גירושין ברבנות,בטענה לניאוף.

לאחר דממה ארוכה אמרה שרית :"אני מוכנה לשלם כל הון שבעולם כדי שהקלטת לא תוצג בבית הדין הרבני". אני מיד ידעתי שרית הבינה שקשה מאד להילחם בהוכחה חד משמעית שכזאת !

לאחר שקיבלנו על עצמנו לנסות לעזור בטיפול בתיק, חייכה , חצי חיוך, עו"ד לאה ואמרה: "נראה לי שקיבלתם אתגר ענק!".

רגע לפני שיצאנו מהפגישה , בתחושות מעורבות , ביקשנו מעו"ד לאה לברר מי הם החוקרים הפרטיים שחתמו על התצהירים להגשת הקלטת כראיה לניאוף בבית הדין הרבני , ויצאנו מהמשרד.

לאחר מספר ימים השיגה עו"ד לאה את פרטי החוקרים הפרטיים והעבירה אותם למ.ל.מ. חקירות.

שעות של חשיבה עברו עלי ועל דודי שותפי, אולם כל רעיון שעלה מיד ניפסל,הרגשנו חסרי אונים , שהרי ידענו כבר אז שאין דבר קשה מלהילחם בהוכחה חד משמעית שכזאת ועוד מול הרבנות .

כעבור ימים מספר החלטנו שצריך לעשות מעשה, ולאחר תכנון מדויק להפליא , הוזמנו החוקרים הפרטיים, שעבדו תחת הבעל ,ל"קפה אלכסנדר" שהיה ממוקם ברח' יהודה המכבי בצפון תל-אביב, והיה ידוע כקפה אופנתי בו מבקרים כל "היפים והיפות".

החוקרים הפרטיים הופיעו בזמן לפגישה ושם חיכה להם חוקר ממשרדינו , "מ.ל.מ. חקירות", בכיסוי של גבר נבגד שסיפר להם את "בעיותיו" עם אישתו, ותוך כדי שיחה הזמין אותם לאכול. השניים הזמינו כריך עם נקניק חזיר וגבינה (שהיה נפוץ ומומלץ במקום).אך מה שבהם לא ידעו היה שטוען רבני מטעמינו צפה כל העת במעשיהם ובחן במיוחד שהם אוכלים מזון טרף!

החוקר הפרטי שלנו נפרד  מהם  לאחר שסיימו לאכול, וסוכם שהוא יהיה עמם בקשר.

ביום הדיון בבית הדין הרבני בשלב ההוכחות לניאוף הגיעו החוקרים הפרטיים כשהם מצוידים במכשיר וידאו לצורך העדות, בעלה של שרית ועו"ד שלו(שגם היה "שועל ותיק" בתחום האישות) הסתובבו כמו "טווסים" מחויכים, הם היו בטוחים בהצלחתם לאור הראיות המוצקות שבידם.

כשהחל שלב ההוכחות הוזמנו החוקרים הפרטיים להיכנס לאולם הדיונים,לאחר שנשבעו לומר רק את האמת ,נשאלו ע"י אב בית הדין האם הם  שומרי שבת ? ואוכלים אוכל כשר ? השניים ענו מיד שהם שומרי שבת, ואוכלים אוכל כשר בלבד !

באותו הרגע קפץ ממקומו הטוען הרבני (שהיה ידוע ומכובד בבית הדין הרבני) והכריז על החוקרים הפרטיים כעל "פסולי עדות" מפני שהם משקרים ועדותם לא יכולה להתקבל בבית הדין, לאחר שהדיינים קיבלו הסבר מהטוען הרבני ואף צפו בקטע מהצילום הסמוי בו נראים השניים כשהם אוכלים אוכל טרף קיבלו הדיינים את טענת "פסולי עדות".(החוקרים הפרטיים לא יכלו להעיד בבית הדין לא בגלל מה שאכלו ,אלא בגלל ששיקרו!) לתדהמת כל יושבי האולם ללא יוצא מן הכלל.

הבעל ועורך דינו היו המומים....הבעל שהשקיע סכומים אדירים לצורך חקירות, תצפיות, ומעקבים כדי להגיע לצילומים הסמויים שבקלטת בה ניראת אישתו בוגדת בו החוויר,ותפס את ראשו כשהבין שהוא זה ש"אכל אותה"............

 

 

 

 

 

 

יעוץ ראשוני חינם! סודיות מלאה! יחס אישי ומקצועי! ניסיון של 30 שנה!

http://www.mlminv.co.il

 

[email protected]

 

נתי  : 5338496-057

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רייך נתי

בני זוג,חוקר פרטי,חקירות,חוקרים  פרטיים,חוקר,בלש פרטי,חקירות פרטיות,מעקבים,חקירות כלכליות,בלש,פוליגרף,חוקרים,חברת חקירות,בילוש,חקירה,מעקב,גירושין,בגידות,מעמד אישי,דיני משפחה,חקירה עסקית,דמי מפתח,סכסוך שכנים,בדיקה,בדיקת,האזנה,ציטוט,בני נוער ,מטפל,מטפלת,ילדים,קשישים,צילום,סמוי,גנבה,פרטי,פרטיות,סכסוך,בגידה,בוגד,בוגדת,בגידות,קניין רוחני,זכויות יוצרים,הוכחה,איסוף,אבטחת,מידע,מודיעין,צוואה,ירושה,צוואות,ירושות,רשלנות רפואית,יחסים,עוקב,איתור,איתורים,איתורי,רכוש,משרד חקירות



 


מאמרים נוספים מאת רייך נתי
 
היפה והחיה
01/06/08 | חקירות
המשרד מתמחה בחקירות אישות (גירושין) ע"י טובי החוקרים,ביצוע מעקבים,צילום סמוי,חקירות לאיתור רכוש,איתורים,תצפיות,בילוש,חקירות כלכליות,חקירות עיסקיות,חקירות בנושא בני נוער,סכסוך שכנים,חקירות בנושא דמי מפתח,בדיקת האזנה,השכרה/התקנה של ציוד וידאו סמוי,פוליגרף,אבטחת מידע,איסוף מידע,גנבות מחשב,זכויות יוצרים (קניין רוחני) ,חקירות על מטפלים קשישים/ילדים,בני זוג,יעוץ לארגונים ולמוסדות,זיהוי מעקב,הדרכה,בניית תיק גירושין,מודיעין,צוואות,רשלנות רפואית,דיני משפחה,ירושה.
יעוץ ראשוני חינם! סודיות מלאה! יחס אישי ומיקצועי! ניסיון של 30 שנה!
http://www.mlminv.co.il
[email protected]
057-53384


תרגיל לבעל חזיר ספורי חוקרים
01/06/08 | בגידות
תרגיל שהכין בעל לאישתו אבל.......

בעל....מוסך
06/05/08 | חקירות
הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים שבוצעו ע"י חוקרים ועוקבים מנוסים בתיקי גירושין,בגידות,בילוש,סכסוכים,אישות,דיני משפחה,מעמד אישי תוך צילום סמוי.

איש עסקים קשוח
06/05/08 | חקירות
הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים שבוצעו ע"י חוקרים ועוקבים מנוסים בתיקי גירושין,בגידות,בילוש,סכסוכים,אישות,דיני משפחה,מעמד אישי תוך צילום סמוי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI