דף הבית חוק ומשפט חקירות בעל....מוסך
בעל....מוסך
רייך נתי 06/05/08 |  צפיות: 3569

בעל.....מוסך מאת:בית הלחמי דודי

השמות בסיפור שונו אך הסיפורים אמיתיים.

 ביום א' כאשר הגעתי למשרד פגשתי בכניסה ליד קפה "ארומה" את איציק המוסכניק שלי,שאלתי אותו למי הוא ממתין,והוא ענה "לך דודי",הזמנתי אותו לעלות למשרד.

איציק ישב מכונס בעצמו ונע בחוסר שקט על כיסאו וניהל איתי שיחה על מכוניות,לאחר שסיימנו לשתות קפה אמר לי איציק "אני ומיכל כנראה מתגרשים",הייתי מופתע,את מיכל אישתו של איציק אני מכיר כחמש שנים,משיחות שהיו לי איתה אני יודע שהיא החלה לעבוד כפקידה במוסך של איציק כשנה לאחר שסיימה את שרותה הצבאי,ולפני כשנתיים היא התחתנה עם איציק שמבוגר ממנה בשתים עשרה שנים,אך נראה צעיר מגילו והיה רווק מבוקש.

כל פעם שהגעתי למוסך של איציק מיכל היתה מקבלת את פני בשמחה ומספרת לי כמה היא מאושרת להיות כל היום עם איציק ולעזור לו לנהל את המוסך,מיכל ואיציק תמיד נראו כזוג יונים ,עובדים ביחד ומבלים ביחד,ולפני כשנה נולד להם בנם הבכור.

שאלתי את איציק מה קרה והוא סיפר לי שלפני כחודש מיכל הודיע לו שהיא עוזבת אותו,היא רוצה גט! מיכל גם הפסיקה לעבוד במוסך,איציק סיפר לי שלאחר ההלם הראשוני שאל את מיכל אם יש לה גבר אחר בחייה ומיכל אמרה שאין לה אף אחד, היא פשוט רוצה חופש,שאלתי את איציק אם הוא הרגיש איזה שינוי בהתנהגותה בחודשים האחרונים או שהוא עשה דבר מה שגרם לה לבקש גט ,איציק השיב בשלילה הוא לא הרגיש בשום שינוי ולא היה ביניהם כל מתח עד היום בו הפילה עליו את ה"פצצה",למעט פה ושם ימי חופש (הרי כל הזמן הם ביחד),שאלתי את איציק מה אומרות המשפחות על המצב שנוצר ואיציק ענה שהוריו המומים כמוהו וכי למיכל אין משפחה קרובה היא גדלה אצל משפחה אומנת ואין לה קשר איתם.

סיכמתי עם איציק שנבצע מספר ימי מעקב אחרי מיכל.(מאחר ומיכל מכירה אותי ,את המעקבים ינהל שותפי נתי)

למחרת בבוקר התמקמו החוקרים ליד ביתו של איציק בקרית אונו,לאחר שעה קלה נראתה מיכל יוצאת מהבית לבושה בחצאית כהה וחולצת טישרט בהירה ניגשה למכונית המאזדה הכסופה שאיציק קנה לה לפני כשנה (מתנה להולדת הבן) נכנסה לרכב ונסעה מהמקום,לאחר כעשרים דקות הגיעה מיכל לקניון עזריאלי החנתה את הרכב בחניון ונכנסה לקניון,לאחר כארבע שעות שבמהלכן צולמה מיכל כשהיא קונה בגדים,נעלים,ומבלה כשעה במספרה,חזרה מיכל לרכבה ונסעה מהמקום.לאחר כחצי שעה הגיעה מיכל לביתה החנתה את הרכב ונכנסה לבית,עד שעות הערב לא יצאה מיכל מהבית,החוקרים החליטו לעזוב ולחזור למחרת.

בבוקר שוב התמקמו החוקרים ליד ביתו של איציק בקרית אונו,לאחר המתנה שלכחצי שעה נראתה מיכל יוצאת מהבית לבושה בג'ינס אופנתי ניגשה לרכבה הוציאה מתא המטען תיק קטן ונעמדה בסמוך לבית,למקום הגיעה מונית מיכל ניכנסה אליה והמונית נסעה מהמקום.

לאחר שעה קלה עצרה המונית ברחבת החנייה של כלא הדרים (תל מונד).מיכל יצאה מהמונית וניגשה לכניסת הביקורת של הכלא,העוקבים ניצמדו למיכל והתברר כי יש ביקור משפחות בכלא ואף שמעו את שם האסיר אותו באה לבקר.לאחר כשעה חזרה מיכל למונית שהמתינה לה וחזרה לביתה.עד לשעות הערב לא יצאה מיכל מהבית ולאחר שאיציק חזר מעבודתו במוסך הופסק המעקב.

למחרת לא המשיכו החוקרים במעקב,הם החלו בחקירות לברור פרטים לגבי האסיר שאותו ביקרה מיכל.החקירות העלו ממצאים מדהימים ! התברר שמדובר באסיר בן מיעוטים ששמו יוסף שנמצא כבר שש שנים בכלא בגין ניסיון לרצח ובקרוב עומד להשתחרר מהכלא לאחר שהופחת לו שליש מעונשו.בחקירות הוברר כי יוסף חשמלאי בניין ומשפחתו גרה בטייבה.בחקירות בכיסוי שנערכו בבית משפחתו ובסביבה התברר לנו שיוסף התחתן אצל הקאדי זמן קצר לפני מאסרו עם בחורה יהודיה ,וזאת בניגוד לבקשת משפחתו,שהתנגדה לנישואים.אביו אמר חד משמעית כי הוא לא מוכן שבנו יגור עם אשתו היהודיה אצלו בבית,אביו של יוסף ניגש למזנון והוציא תמונה של גבר ואשה על רקע הים ואמר שזוהי תמונה של יוסף ואשתו היהודיה שגרמה לכל הבעיות.האשה בתמונה היתה לא אחרת מאשר מיכל אשתו של איציק !!!!!!!! תוך כדי הסחת דעתו של האב הצלחנו לצלם את התמונה.

אני ושותפי נתי היינו המומים, אנחנו ששנים רבות עוסקים בחקירות פרטיות לא נפגשנו עם מקרה שכזה ! וחשבנו איך מעבירים לאיציק את המימצאים?

כל הדרך חזרה למשרד היבטנו שוב ושוב בצילום .......הוכחה חד משמעית !

כשהיגענו למשרד פנינו להתייעצות עם אודי חבר שאנו מכירים שהוא עו"ד במקצועו ובעל תואר בפסיכולוגיה ועוסק גם בגישור.לאחר ששמע את המקרה הציע לקיים את הפגישה בנוכחותו ולבקש מאיציק לבא לפגישה עם בן משפחה קרוב שיודע מהבעיה בנישואין.

הזמנתי את איציק לפגישה כמסוכם.

איציק הגיע לפגישה עם אחיו הגדול לאחר שהיצגנו בפניהם את אודי ולאט לאט סיפרתי להם אודות מימצאי החקירות והמעקבים.לבסוף כשראו את התמונה של יוסף ומיכל איציק ואחיו נשארו מוכי הלם.לאחר מספר דקות איציק אמר לי :דודי אתה זוכר כי לפני החתונה שמעתי ממך "היסטוריה של רכב אנשים בודקים לפני קניה ואת בן/בת הזוג לא."

איציק שילם את החשבון לקח את מימצאי החקירה וקבע להיפגש יותר מאוחר עם אודי לצורך ייעוץ.

כעבור כחמישה חודשים היגעתי למוסך של אציק לצורך טיפול,במשרד פגשתי להפתעתי את מיכל שכרגיל שמחה לראותי,התאמצתי להסתיר את מבוכתי ,איציק ראה אותי ואת הבעת פני וסחב אותי אל מחוץ למוסך ושם סיפר לי איך ניגמר הסיפור והוסיף בחיוך: "דודי בקרוב עוד ברית".

מ.ל.מ חקירות נייד (נתי): 5338496-057

                    מייל: [email protected]

                    אתר: www.mlminv.co.il

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רייך נתי

בני זוג,חוקר פרטי,חקירות,חוקרים  פרטיים,חוקר,בלש פרטי,חקירות פרטיות,מעקבים,חקירות כלכליות,בלש,פוליגרף,חוקרים,חברת חקירות,בילוש,חקירה,מעקב,גירושין,בגידות,מעמד אישי,דיני משפחה,חקירה עסקית,דמי מפתח,סכסוך שכנים,בדיקה,בדיקת,האזנה,ציטוט,בני נוער ,מטפל,מטפלת,ילדים,קשישים,צילום,סמוי,גנבה,פרטי,פרטיות,סכסוך,בגידה,בוגד,בוגדת,בגידות,קניין רוחני,זכויות יוצרים,הוכחה,איסוף,אבטחת,מידע,מודיעין,צוואה,ירושה,צוואות,ירושות,רשלנות רפואית,יחסים,עוקב,איתור,איתורים,איתורי,רכוש,משרד חקירות



 


מאמרים נוספים מאת רייך נתי
 
היפה והחיה
01/06/08 | חקירות
המשרד מתמחה בחקירות אישות (גירושין) ע"י טובי החוקרים,ביצוע מעקבים,צילום סמוי,חקירות לאיתור רכוש,איתורים,תצפיות,בילוש,חקירות כלכליות,חקירות עיסקיות,חקירות בנושא בני נוער,סכסוך שכנים,חקירות בנושא דמי מפתח,בדיקת האזנה,השכרה/התקנה של ציוד וידאו סמוי,פוליגרף,אבטחת מידע,איסוף מידע,גנבות מחשב,זכויות יוצרים (קניין רוחני) ,חקירות על מטפלים קשישים/ילדים,בני זוג,יעוץ לארגונים ולמוסדות,זיהוי מעקב,הדרכה,בניית תיק גירושין,מודיעין,צוואות,רשלנות רפואית,דיני משפחה,ירושה.
יעוץ ראשוני חינם! סודיות מלאה! יחס אישי ומיקצועי! ניסיון של 30 שנה!
http://www.mlminv.co.il
[email protected]
057-53384


תרגיל לבעל חזיר ספורי חוקרים
01/06/08 | בגידות
תרגיל שהכין בעל לאישתו אבל.......

בעל....מוסך
06/05/08 | חקירות
הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים שבוצעו ע"י חוקרים ועוקבים מנוסים בתיקי גירושין,בגידות,בילוש,סכסוכים,אישות,דיני משפחה,מעמד אישי תוך צילום סמוי.

איש עסקים קשוח
06/05/08 | חקירות
הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים שבוצעו ע"י חוקרים ועוקבים מנוסים בתיקי גירושין,בגידות,בילוש,סכסוכים,אישות,דיני משפחה,מעמד אישי תוך צילום סמוי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI