דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה תינוקות – להיות אמא מתחילה
תינוקות – להיות אמא מתחילה
דוד כהן 07/01/10 |  צפיות: 3124

היית בהריון, סחבת אותו תשעה חודשים מתישים ועמוסי בדיקות הריון רבות, חששות ופחדים, תופעות לוואי כמו בחילות בוקר וסחרחורות. אחר כך עברת לידה ארוכה, שעות בחדר לידה עם דולה צמודה, בעל תומך וצוות רופאים מומחים. ואז הוא יצא.

בשעה טובה ומוצלחת, יש לך בן. הבעל כבר הלך להזמין מוהל ולסגור אולם שתהיה ברית מכובדת, וגם את הספקת כבר לעשות כמה טלפונים למשפחה ולחברים. השתחררת מהמלונית וחזרת הביתה ועכשיו את בחופשת לידה. זה בדיוק הזמן להתכונן להיות אמא.

אז מה אנחנו צריכים לדעת? ראשית, אין קורס אמהות ותינוקות אינם באים עם ספר הדרכה. חשוב להעזר בדולה פוסט פרטום, יועצת הנקה מוסמכת, אמא שלך או חברה קרובה. כל אחד יכוון אותך בנושא אחר, ובסופו של דבר את תעוצבי כאמא, שתגדל תינוק לתפארת.

בהתחלה, הוא רק יבכה, ואת תלמדי את התורה השלמה של שינת תינוקות לא מסודרת, איך להניק נכון, איך לפענח את סימני הבכי הרבים, מתי הוא עשה את צרכיו, והאם הוא אינו מרגיש טוב. תוך כדי, תרכשי לא מעט מוצרים שיעזרו בגידול התינוק: בקבוק לתינוק, מוצץ לתינוק, עגלה לתינוק, מנשא, אוניברסיטה, מה לא בעצם.

אם זהו ילד שני או מאוחר יותר שלך, את ודאי אינך מתרגשת, להיות אמא זה כמו לרכב על אופניים. ברגע שלמדת את זה, את יודעת מה צריך לעשות. אבל אם את אמא מתחילה, גם לרכב על אופניים בהתחלה זה קשה, עד שנכנסים לזה. בתור אמא לילד שני, סביר שתעבירי אליו את כל הציוד מאחיו הגדולים: בגדי תינוקות, צעצועי תינוקות, כל מה שאפשר שהוא במצב טוב. אחרת, תמצאי עצמך מתחילה מסע רכישות בחנויות למוצרי תינוקות, שזו הוצאה שאינה מבוטלת כלל וכלל.

פתאום את מגלה שיש תופעות שלא חשבת עליהן קודם לכן בכלל, כגון תפרחת חיתולים, גזים אצל תינוקות, ושאר בעיות עיכול, פריחה וכיוצא באלו. תמיד היה נראה לך כאילו תינוק הוא איזה צעצוע שמשחקים איתו ואולי קצת מאכילים, ופתאום את מגלה שהתינוק שלך גוזל לך את כל היום. ...וגם את הלילה.

חשוב לזכור תמיד, שתינוקות זה אולי לא הכי קל לגדל, אבל כשהבן שלך יגדל, יהיו הרבה רגעים שתביני איך הבעיות והצרות גדלות עם הגיל וכמה נפלא היה להתעסק בלחתל ולהאכיל תינוק קטן מבלי לריב איתו על דמי כיס או על שעת כיבוי אורות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
מדריך מקיף לגיוס כישרונות ביוטק
26/04/24 | ניהול
תעשיית הביוטכנולוגיה מתפתחת ובגדול ובחברות ביוטק רבות נדרשים עובדים למשרות ותפקידים ראשיים וחשובים. המאמר להלן יעשה לכם סדר באופן גיוס עובדים חכם לביוטק כדי שתצליחו עם תהליך ההשמה בארגון.

על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI