דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה דולה – אכן תומכת הריון ולידה
דולה – אכן תומכת הריון ולידה
דוד כהן 22/01/10 |  צפיות: 2993

כאשר בעלי ואני גילינו שאני הרה,  ההתרגשות היתה גדולה לא האמנו שאנחנו הולכים ליהיות הורים!! לאחר ששיתפנו את קרובינו בבשורה נשאלתי על ידי חברה אני מתכוונת ליפנות לדולה,

"דולה? לא יודעת, לא חשבתי על זה ביכלל, שמעתי על זה שנשים לוקחות דולות אבל אני לא ממש יודעת מה זה אומר,  אני רק עכשיו גיליתי שאני בהריון והלידה ניראית עוד רחוקה ממני מה גם שהמחשבה על הלידה עצמה כל כך מפחידה אותי שאני כרגע מעדיפה בכלל לא לחשוב על זה.." "בדיוק בשביל זה את צריכה ליפנות לדולה,  דולה תיתן לכם ליווי כבר במהלך ההריון,   היא תיהיה שם לצידך במהלך הלידה וגם אחרי הלידה.. "

עדיין לא כל כך הבנתי מה זה בדיוק אומר הליווי הזה,  אבל החלטתי ליפנות לאותה דולה שחברתי המליצה לי עליה, בשיחת הטלפון הסבירה לי על הפגישות שהיא עורכת עם שני בני הזוג, במהלך ההריון ולקראת סופו, על נוכחותה במהלך הלידה שבה היא למעשה לצידי מסייעת לי בזמן הלידה, מבלי ליפגוע במקומו של בעלי כמובן! כבר בשיחה הרגשתי חיבור אליה ושהיא תוכל לסייע לי עם הפחד הגדול שיש לי מן הלידה עצמה ומכל מה שקשור בלהיות בבית חולים.  פגשנו אותה כאשר הייתי כבר בשבוע ה-18,  הגענו אני ובעלי אליה כבר "מבושלים" יותר עם ההריון, כשאני שוקלת לא לקחת אפידורל, אבל חוששת חשש גדול מפני הכאב. היא הסבירה לי שכדולה - תומכת הריון ולידה היא תיהיה שם בשבילי במהלך ההריון ובזמן הלידה, לעזור לי לממש את רצונותי. עם כל האהבה שיש לי לבן זוגי, הרגשתי שנוכחותה של דולה בזמן הלידה תשרה עלי ביטחון כי יש מישהי אתי שמבינה מה עובר עלי, ושתיקרא נכון את מצוקותי ותוכל ליהיות לי לפה בזמן שאהיה עסוקה... בלהביא ילד לעולם.

כאשר הגעתי לחדר לידה כל- כך שמחתי שהיתה לצידי דולה, בן זוגי ניראה חיוור יותר ממדי האחות כבר ברגע שניכנסנו למחלקת יולדות, ובקושי הצליח לינשום כשראה את כל המחטים והמזרקים סביבו. הצוות היה מאוד נחמד אך גם מאוד עסוק כי היה לחץ עבודה במחלקה, תירגלתי איתה נשימות מציר לציר, עיסוי בצוואר, בגב באגן וברגליים הקלו עלי מאוד ועזרו לי להשתחרר ולהתכונן טוב יותר ללידה, הרגשתי התמסרות טוטאלית מצידה ושהיא שם בשבילי בשביל כל דבר, מעבר להסברים של האחות שבאה ליראות אותי מדי פעם עד ללידה עצמה, היא הסבירה לי ולבן זוגי על כל מה שקורה, הרגשתי בטוחה מספיק לא לקחת אפידורל, אבל גם ידעתי שאם אתחרט היא תיהיה שם ליקרוא לאחות כל עוד ניתן, מה שנתן לי ביטחון רב. הלידה עצמה נימשכה מספר שעות, ועברה בקלות יחסית, לאורך הלידה וגם לאחריה הדולה היתה איתנו, היא נתנה את המקום לבן זוגי ליהיות נוכח כמו שהוא רצה, הצוות שמח לקבל יולדת רגועה ולא היסתרית  מה שיכולתי ליהיות בקלות אילולא לווי דולה - תומכת הריון ולידה, אני ובן זוגי הרגשנו שכל תהליך הלידה הפך למעשה לחוויה חיובית בזכות נוכחותה של דולה לצידנו בזמן ש'יותם'  עשה את דרכו לאוויר העולם.

גם  לאחר הלידה ניפגשנו עם הדולה, בהם סיפרתי לה על התחושות שיש לי כאם צעירה, החששות הרבות שאולי אני לא תמיד מבינה את כל מה ש'יותם' מנסה לאמר לי בבכיו,

האם חם לו, קר לו, מה מרגיז אותו, אולי יש לו גזים וכו'.. גם כאן היו לה עצות חכמות וטובות לגבי דברים רבים שהעליתי, קיבלתי ממנה הרבה הסברים ועצות על הטיפול ביותם על השותפות כהורים וכמובן חשוב לא פחות על הטיפול בעצמי!

אנחנו מוקפים באנשים שאוהבים אותנו באמהות, אחיות, חברות, לכל אחת יש עצות טובות, ורצון טוב לעזור, דולה ממלא תפקיד של דמות מקצועית שמלווה אותך בתהליך ההריון, בלידה עצמה ולאחריה, מישהי שבאה ממקום של ניסיון וידע, שמבינה מה עובר עלייך בזמן הריון ובזמן הלידה ויודעת ליהיות שם לצידך ולדאוג לצרכייך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
מדריך מקיף לגיוס כישרונות ביוטק
26/04/24 | ניהול
תעשיית הביוטכנולוגיה מתפתחת ובגדול ובחברות ביוטק רבות נדרשים עובדים למשרות ותפקידים ראשיים וחשובים. המאמר להלן יעשה לכם סדר באופן גיוס עובדים חכם לביוטק כדי שתצליחו עם תהליך ההשמה בארגון.

על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI