דף הבית עסקים עסקים - אחר מה תרצו לקבל מהקופות הממוחשבות שלכם
מה תרצו לקבל מהקופות הממוחשבות שלכם
מו דוידי 27/07/11 |  צפיות: 2252

רקע קצר על קופות רושמות וממחושבות

קופות רושמות קיימות בשוק כבר כ130 שנים, יחד עם זאת אפשר לחלק את עידן הקופות הרושמות לשלוש תקופות. הראשונה עד לעידן המחשב שבו הקופות הרושמות היו מוצר מכאני חשמלי שידע לעשות רק חישובים, התקופה השנייה היא עידן המחשב שבו קופות רושמות הפכו להיות ממוחשבות ולכן כמות הפונקציות שלהן גדלה, הקפיצה הבאה קרתה בעידן האינטרנט שלא רק שהקופות הן ממוחשבות, יש להן אפשרות להיות חלק מרשת שלמה וכשמדובר על רשתות קמעונאיות יש לכך חשיבות רבה מאוד.

נתחו את הצרכים שלכם לפני שאתם מזמינים נציג של חברת קופות ממוחשבות

עיקר העבודה של קופות ממוחשבות

עד לפני כמה שנים עיקר העבודה של קופות רושמות וממחושבות היתה החישוב של ההכנסות , לקוח היה מגיע, הייתם עושים שלו חשבון הוא היה משלם וזהו. נכון להיום בשימוש בקופות ממוחשבות כדוגמת קופות רושמות משולבת חומרת IBM הפעולה של קבלת ורישום של תקבולי הלקוח היא רק חלק קטן מעוד סט של פעולות שהופכות את כל ניהול העסק למשהו הרבה יותר הוליסטי. כשמדובר לדוגמא על עניין התקבולים ישנה כיום היכולת להתממשק לחברות האשראי בכך פעולת הסליקה הופכת ליותר איכותית כזאת שלא תגרום לכם להפסדים. בעידן הקופות הממוחשבות קל הרבה יותר לבטל פעולות להפוך מכירה לכזאת שנעשית בהקפה

השירותים הפריפריאליים שמציעות הקופות הרושמות

כשמדובר על פעולות פריפריאליות כאן בעצם כל העניין בקופות ממוחשבות, בעצם מה שקורה הוא שהן הפכו להיות מרכז הניהול העסקי של החברה. כל הפעולות שיש להן משמעויות תפעוליות נעשות דרך המסופים החל בניהול של העובדים כולל רישום יומי ומשמרות אם מדובר על בית קפה או מסעדה, מעבר לכך יש את כל העניין של ניהול מלאים, הזמנת שולחנות במסעדה. ניתן היום לחבר מסופון איתו יכול המלצר להסתובב, בעזרת המסופון הוא יכול לעשות מספר פעולות כגון לקבל הזמנה מהלקוחות.. המכשיר עצמו מתחבר לרשת באמצעות רשת אלחוטית פנימית מאובטחת. למערכות המסופים ניתן לחבר גם מערכת ניהול לקוחות כזאת שמאפשרת לקבל מהם מיילים שאותם אפשר לנהל וע"י כך להציע להם כל מיני הטבות לאורך זמן.

השירותים אותם אתם עוד צפויים לקבל באמצעות הקופות הממוחשבות

כשמדובר על קופות ממוחשבות ניתן כבר לקרוא להם המרכז של העסק שלכם, מצד אחד אתם יכולים לגבות באמצעותם כספים, אבל יחד עם זאת אתם יכולים ליהנות מהם גם לדברים אחרים. כשמדובר על העתיד הקרוב מאוד וזה שהוא קצת יותר רחוק, ישנן כמה נקודות מפתח, הראשונה המעבר החלקי של הקופות הרושמות לענן, כך שבעצם רוב הפעולות המחשביות יתבצעו ברחוק מהמשרד שלכם אי שם בחוות שרתים שתהיה מחוברת אליכם באמצעות תקשורת אינטרנט אולטרה מהירה. מעבר לכך כל העניין הניהול יהיה יותר פשוט. קחו לדוגמא בעלים של רשת בתי קפה שבאמצעות אפליקציית איפון יכול לדעת בכל רגע נתון את מצב ההכנסות בקופה. במידה והוא מגלה שההכנסות ירדו הוא יכול בקלות להוציא הודעת סמס לכל הלקוחות עם מבצעים ממש על השנייה. הכול על סמך הנתונים שיש לו בזמן אמיתי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מו דוידי


 


מאמרים נוספים מאת מו דוידי
 
ביטוח חובה לרכב שלכם המוצר הכי בסיסי שיש
עכשיו אתם חושבים לעצמכם וודאי על מה מתבססים המרווחים האלו של עלויות ביטוח החובה, למה אחד משלם אלף פלוס והשני אלפיים פלוס כשלא מדובר בעצם על שום עלות הקשורה ישירות לעלות הרכב. הסיבה היא מאוד פשוטה, ביטוח חובה לרכב משתנה בהתאם לפרופיל של הנהג.

כמה מושגים הקשורים בביטוח הרכב שלכם
05/03/12 | ביטוח רכב
אז איך בעצם זה שאתם משלמים מחיר אחד על הביטוח שלכם ואחרים משלמים מחיר שונה על הביטוח שלהם

ביטוח נסיעות לחול כמה עובדות ממש חשובות
על מוצר חינמי. כפי שאתם וודאי יודעים אין באמת ארוחות חינם וגם לא במקרה הזה. מדובר על ביטוח שמספק ביטוח חלקי בלבד

ביטוח רכב אתם עושים עוד לפני שהתחלתם לנהוג
04/03/12 | ביטוח רכב
אין סיכוי שתצליחו להעביר את הרכב, קטנוע או אופנוע שלכם טסט שנתי במידה ולא תוכיחו כי יש לכם לכל הפחות ביטוח רכב חובה בר תוקף – כאשר אתם ניגשים לטסט השנתי, ביטוח רכב בר

ביטוח נסיעות חול- לטוס בלב רגוע
מצב בריאותי הוא גם קריטריון לעלות ובחירת הביטוח. אישה בהריון למשל דינה שונה ויש צורך בהרחבת הביטוח בהתאם. קיים סיכון של סיבוכי הריון או לידה מוקדמת שיש לקחת אותם בחשבון.

ייצור שוקולד
מתי ואיך חל המעבר מאבקת הקקאו המרה המשמשת למטרות ריפוי והמרצה לממתק נפוץ ונגיש לכל? להליך אחראים מספר אישים

ביטוח נסיעות לחול - המגן שלך בחול
ישנם סעיפים שחייבים להופיע בכל ביטוח נסיעות, ללא הבדל מהו יעד נסיעתכם כמו כיסוי במקרה של אובדן או גניבה וכן במקרים של ביטולי או קיצור נסיעה. גם ביטוח רפואי חייב להיות בכל פוליסה

שוקולד הפרה המתוקה
מאז תחילת שנות האלפיים חלו שינויים מרחיקי לכת בחברת עלית. מרחיקי לכת קודם כל עד נצרת עילית לשם עבר מפעל השוקולד המיתולוגי שעמד בלב רמת גן.

בית זה לא רק קירות – חשיבות ביטוח משכנתא
קניית בית היא הוצאה כלכלית עצומה , ביחס להכנסות של משפחה ממוצעת. החשיבה, הזמן והממון המושקעים בקניית בית הם רבים. אחרי ההחלטה איזה בית לקנות יש צורך במשהו שיגן על הרכוש יקר הערך שלנו.

נסיעה לחול בראש שקט
במסע קניות אנחנו עלולים להיתקל בנושא של פגיעה ברכוש כמו אבידה או גניבה. מספר הפעמים שנשלוף את הארנק בקניות יכול לצוד את עינו של מישהו שיחמוד את ארנקנו. ביטוח נסיעות לחול ידאג לנו לפיצויי כספי במקרה של אובדן או גניבה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI