דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים שתלים מסיליקון להגדלת חזה
שתלים מסיליקון להגדלת חזה
שון 11/08/11 |  צפיות: 4062

הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

אחוז גדול מהנשים שעברו ניתוח הגדלת חזה באמצעות שתלים מדווחות על שביעות רצון מהניתוח, שיפור בדימוי העצמי, בטחון עצמי מוגבר, ושיפור חיי המין. לעיתים נובע הרצון או הצורך לעבור את ניתוח הגדלת החזה בעקבות מחלה כגון סרטן השד או תאונה ובמקרים כאלה יש צורך בשחזור, במיוחד במקרים של נשים שעברו כריתת שד כתוצאה ממחלה.

יש מקרים בהם ישנה בעיה פסיכולוגית מאחר ומדובר בבעיה של אי סימטריה בשדיים, בעיה זו באה על פתרונה בעקבות הניתוח, ובמקרים אלה מדווח בעיקר על שיפור ביטחונן העצמי של אותן נשים בעקבות פתרון בעיית אי הסימטריה על ידי הניתוח.

סוגי שתלים

השתלים הקיימים והנפוצים בשוק כיום הינם שתלי סיליקון שהמעטפת שלהם עשויה מסיליקון והמילוי עשוי מג'ל סיליקון במרקמים שונים, החל מג'ל נוזלי ועד למוצק (בשתלים אנטומים). ישנם בשוק כמה חברות המייבאות את שתלי הסיליקון, שכולם עומדים בסטנדרטים הקפדניים ואשר להם אישור של ה - FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקאי) או של ה - CE והינם מיובאים מארה"ב ומאירופה.

קיימים גם שתלים שהמעטפת שלהם עשויה מסיליקון והמילוי עשוי מתמיסה פיזיולוגית של מי מלח, בשתלים אלה כבר לא משתמשים בישראל, הנטייה להשתמש בשתלים אלה הייתה במקרים של שחזור שד, כאשר משתילים את מעטפת הסיליקון ולאחר מכן ממלאים אותה בהזרקה של הנוזל הפיזיולוגי עד שמתקבל הגודל הרצוי. השתלים מוחדרים בניתוח דרך חתך. לביצוע החתך יש שלוש אופציות והן, באזור בית השחי, מסביב לפטמה או מתחת לשד (בקפל התת שדי) שיטה זו היא הפופולארית ביותר לביצוע החדרת השתלים. לכל מטופלת יותאם שתל מסוג אחר, ישנם שתלים עגולים ושתלים אנטומיים, השתלים יותאמו למטופלת על פי נתוניה האישיים, הרופא המנתח ייקח בחשבון את סוג העור של המטופלת, את מבנה גופה וכתפיה, את גודל השד וגודל השתל שיוכנס, את מידותיה האישיות אותם ימדוד המנתח. כמו כך יקבע גם מיקום השתלים, אם יושתלו מעל או מתחת לשריר החזה.

שתלים אנטומיים יעניקו לשד מראה טבעי יותר, בשנים האחרונות יש נטייה להשתמש בשתלים אלה יותר מאשר בשתלים עגולים, אך יש להתאים את השתלים באופן אינדיבידואלי לצורת הגוף והשד ולמידותיה של המטופלת על מנת שתהיה פרופורציה לאחר הניתוח. גם מידת הסמיכות של השתלים תיבחר בהתאם לנתוניה של המטופלת ולרצונה ובהתאם להמלצתו של הרופא המנתח. ככל שהג'ל בתוך השתלים יהיה סמיך יותר כך יראה השד נוקשה ומתוח, ולהיפך, שתל שמילויו ג'ל פחות סמיך יראה רך ורפוי.

היתרון בשתלים אנטומיים הוא שהסיליקון הממלא אותו כמעט מוצק ולכן לא קיים סיכון כי המעטפת תקרע ותהיה דליפה של ג'ל. כמו גם מיקומו בשד יציב יחסית לשתלים העגולים, ואין להתעלם מכך מאחר ושתל שזז ממקומו יכול גם להתהפך ולגרום לסיבוך שיגרור אחריו הוצאת השתל והחלפתו.

יום הניתוח

ביום הניתוח יש להגיע מוכנה באופן שתודרכי על ידי הרופא המנתח כבר בפגישת הייעוץ. ראשית יש להתקלח לפני הניתוח בסבון אנטיספטי על מנת להקטין סיכויי לזיהומים. כמו כן יש להגיע לניתוח בצום מלא, ולא לשכוח להביא איתך את החזיה המיוחדת שרכשת לקראת הניתוח.

כל מטופלת תעבור בדיקה כללית ולקיחת מדדים בטרם תיכנס לחדר הניתוח, לחץ דם, דופק, חום וכו', תשאול קצר על ידי האחות, הרופא יסמן על גופה של המטופלת את קווי המתאר ולאחר מכן תקבל זריקת טשטוש לקראת הכניסה לחדר הניתוח.

בחדר הניתוח תתבצע הרדמה על ידי המרדים, בדרך כלל הניתוח יתבצע תחת הרדמה כללית. (לעיתים הניתוח יתבצע תחת הרדמה מקומית בהתאם לרצון המנותחת ובסיכום עם הרופא). הניתוח אורך בין שעה לשעתיים, בהתאם למורכבות הניתוח.

לאחר הניתוח תרגיש המנותחת חוסר נוחות מוגבלות בתנועות הידיים וכאבים שיחלפו בהדרגה לאחר מספר ימים עד שבוע, לשם כך יש להצטייד במשככי כאבים. לאחר מספר ימים יש להגיע לביקורת, אם יש חבישה יסירו אותה לאחר מספר ימים. התפרים בד"כ נמסים מעצמם ואין צורך להוציאם. תוך יממה מהניתוח ניתן גם להתקלח. את החזייה התומכת יש ללבוש בחודשיים הראשונים לאחר הניתוח למשך 24 שעות.

תופעות לוואי

תופעות לוואי יכולות להיות חלק מכל הליך ניתוחי, למרות שבניתוח זה תופעות לוואי הוא חלק זניח, חשוב כי תהיי מודעת לאפשרות זו ותקבלי ייעוץ מהרופא המנתח על מנת שתהיה התאמה של השתלים למידותייך, למבנה גופך, לרצונך וצרכייך. בהתאם לכך ימליץ לך הרופא מהו השתל המתאים לך ביותר ומהי השיטה היעילה ביותר עבורך להשתלת שתלי הסיליקון. ההליך הניתוחי הינו פשוט ולא מסובך אך לעיתים רחוקות יתכנו תופעות לוואי כגון דימום, זיהום, חום, זיהום החתך ממנו הוכנס השתל או איבוד תחושה זמני.

תופעה נוספת נקראת התכווצות הקופסית. תופעה זו אינה קשורה למהלך הניתוח ולתוצאותיו אלא לתגובת הגוף בו בוצע הניתוח. התכווצות הקופסית הינה התקשות השד והזדקרותו עד כדי שגם בשכיבה יעמוד השד מבלי לזוז. לעיתים תופעה זו מלווה בכאבים. במקרה כזה, אם לא חולפת התופעה, יש צורך בניתוח חוזר והוצאת והחלפת השתל.

http://www.breastimplant.co.il/silicon.asp


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI