דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
שון 11/08/11 |  צפיות: 4039

במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים, ועל כל הטרטור והריצות שכרוכות באפשרות לבצע ניתוח הסרת משקפיים.

אז למי כדאי לוותר על ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

בגלל שאפשרות לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר כרוכה בדרישות רפואיות מסוימות ובגלל ש... הניתוח דורש עובי קרנית מסוים בעין וקרנית בריאה, אישונים סטנדרטים שאינם גדולים מהרגיל ושאר הפרמטרים הסטנדרטים הרפואיים שמחייבים לפני ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, ישנם כאלו שאין באפשרותם לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

ולהלן אלו שאין באפשרותם האפשרות לבצע את הניתוח:

  • אלו בעלי צילינדר גבוה ובלתי סדיר
  • אלו בעלי קרנית שאינה אחידה או לחילופים קרנית פגועה כגון: צלקות בקרנית העין מהילדות.
  • אלו בעלי לחץ תוך עיני גבוה.
  • אלו בעלי קוצר ראייה פלוס גבוה במיוחד.
  • וכמו כן גם אלו בעלי קוצר ראייה נמוך במיוחד.
  • אלו הסובלים מסכרת וממחלות אוטואימוניות
  • אלו הסובלים ממחלות עיניים כרוניות ודלקות חוזרות ונשנות.
  • אלו הצורכים תרופות וסטרואידים באופן קבוע מדי יום.
  • אלו הסובלים ממחלת קרטוקונוס ומחלות אחרות בקרנית העין
  • אלו המאובחנים כסובלים מיובש כרוני בעין

למה גם לך אין אפשרות לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

במידה ואתה סובל מאחת הבעיות הכרוניות הנ"ל או לחילופין בבעיות תמידיות בקרנית העין, הסיבה שאינך יכול לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינה בגלל שבניתוח הסרת משקפיים עלולים להיות סיבוכים כאלו ואחרים שיכולים לגרום לתופעות לוואי כאלו ואחרות בסיום הניתוח עד כדי פגיעות בקרנית העין ובראייה.

ואף על פי שניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו ניתוח קצר יחסית שיכול לסיים לכם את כל בעיית קוצר הראייה וליקויי הראייה תוך 15 דק' לכל היותר, מומלץ להימנע מניתוח שכזה במידה והינף סובל מהבעיות שהוזכרו כאן, וזאת בגלל שתופעות הלוואי והסיבוכים הרפואיים שיכולים להיגרם שבשלב מאוחר יותר, יכולים להיות חמורים הרבה יותר.

http://www.eyelasik.co.il/glasses-removal-surgery.asp


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI